۳۱۴
اقدامی بی شرمانه !

طرح‌ حذف تعطیلی تاسوعای حسینی و شهادت امام رضا (علیه السلام) در مجلس !

طرح حذف ۹ روز از تعطیلات رسمی کشور همانند روز ۱۲ فروردین، تاسوعای حسینی، شهادت امام رضا (علیه السلام) و مواردی از این قبیل با امضای نمایندگان بررسی خواهد شد تا در صورت تصویب در مجلس اجرایی شود.
کد خبر: ۵۲۵۹۶
۲۲:۰۱ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز :

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از خبرگزاری دانشجو، نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون از کاهش تعطیلات رسمی در کشور خبر داد. ابوالفضل ابوترابی با اشاره به صدماتی که تعطیلات برای کشور دارد از طرح مجلس برای کاستن از آنها خبر داد.

وی افزود: طرح حذف ۹ روز از تعطیلات رسمی کشور همانند روز ۱۲ فروردین، تاسوعای حسینی، شهادت امام رضا (علیه السلام) و مواردی از این قبیل با امضای نمایندگان بررسی خواهد شد تا در صورت تصویب در مجلس اجرایی شود.

شایان ذکر است در سالیان اخیر برخی افراد بدون در نظر گرفتن اعتقادات شیعی ملت نظرات بی شرمانه ای را مطرح نموده که با برخورد شدید مرجعیت شیعه و جامعه شیعی ایران مواجه شدند . ولیکن این روند متاسفانه همچنان ادامه دارد.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱۱۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۱۴
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
خاک برسرشون با این طرح
اگر راست میگویند چرا تعطیلات سیاسی را بر نمدارند
سيد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
تاسوعا جزء فرهنگ كشور و مردم ما است و ريشه عميق و عميق و عميق در باورهاي ما دارد و از هر آداب و رسومي مقدم هست و احترامي كه مردم به محرم و تاسوعا و عاشورا ميگذارند به هيچ مناسبتي نميگذارند من تو نوجواني يادم هست كه نوروز خورد به محرم و همين مردم به احترام امام حسين تمام لباس هاي شادي رو در آوردند و لباس عزاي امام حسين رو پوشيدند لحاظ علمي مجلس نبايد يك كار ضد فرهنگي بكند نبايد بر خلاف فرهنگ دوست داشتني و مورد علاقه مردم عمل كند آن هم فرهنگي كه جهان رو بيدار ميكند
انتی دروغگوها
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
واقعا خاک بر سرشون به جای عمل کردن به فرمایشات رهبری اومدن دارن تو مجلس لی لی بازی میکن. مردم دارن زیر بار گرونی و تورم کمرشون میشکنه اینها تاز دارن طرح تعطیلی میریزن
سید
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
تعطیلات رسمی در ایران 21 روز و در کشور ژاپن 23 روز است. ولی میانگین ساعات کاری از 7 ساعت در ایران کمتر 2 ساعت و در ژاپن بیشتر 5 ساعته. شما لطف کنین ساعات مفید کاریتونو بیشتر کنید، نه اینکه تعطیلات رو کم کنین،اونم تعطیلاتی رو که به مذهب و عقیده یک ملت گره خورده، اونطوری هم دور هم حلقه نزنین برای ناراحت کردن ملت شیعه.
غلام مولاعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
میتونندتعطیلات سیاسی وتعطیلات ایام نوروزروکم کنندکه اگربروندفکرکنندمیبیننددارندبازرتشتیان جشن می گیرندیاسیزده بدرکه یهودی هاهم اون روزراجشن میگیرندچون 75هزارتاایرانی مسلمان رابه خواست یک زن یهودی که (استر)نام داشت ومعشوقه پادشاه بودکشتندواین روزرااجدادمافرارکرده بودندتوی جنگل هامخفی میشدند!حالا ماهمین روزراجشن میگیریم همراه بایهودی ها!منتهااونهابرای این پیروزی بزرگشون !مابرای چی؟؟نمیدونم؟ازاین تعطیلات بیخودی که اصلا نیازنیست تعطیل باشه زیادداریم روی اونهافکرکنند!نه اونهایی که به اعتقادات ماربط داره!معلوم نیست پشت قضایاکی هست اصلا بایدبرن روی اونی که این پیشنهادراداده بیشترتحقیق کنندببیننددراصل کیه و...؟!
اللهم عجل لولیک الفرج
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
حتمااین صفحه راببینید!!
http://www.tabnak.ir/fa/news/304545
این هادارندبرای ماتصمیم میگیرندازبس بیکارندهمه دارندچرت میزنندخیلی جالبه که بجای اینکه خودشون رادرست کنندعکاسی راممنوع میکنند.؟
محمد صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
آفتاب: نماینده نجف‌آباد در مجلس با تأکید بر اینکه تعطیلات موجب افزایش ۲۱درصدی قیمت کالاهای تولید داخلی می‌شود، گفت: در «طرح ساماندهی تعطیلات رسمی کشور» در نظر گرفته شده که هفت روز از تعطیلات رسمی حذف شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته گذشته طرحی را با ۱۶ امضا به صورت عادی با عنوان «طرح ساماندهی تعطیلات رسمی کشور» برای طی مراحل قانونی تقدیم هیئت رئیسه پارلمان کردند و این طرح نیز در صحن علنی خانه ملت اعلام وصول شد.

خبرنگار فارس کسب اطلاع کرد که در این طرح در نظر گرفته شده که ۷ روز از تعطیلات رسمی حذف شود که در صورت تصویب نهایی تعطیلی روزهای ۲۹ اسفندماه، یک روز از تعطیلات ایام عید نوروز، ۱۲ فروردین‌ماه و ۱۵ خردادماه حذف خواهد شد.

همچنین در این طرح تعیین شده شهادت امام رضا (ع) فقط در مشهد تعطیل و شهادت حضرت زهرا (س) و امام جعفرصادق (ع) نیز فقط در قم تعطیل باشد.

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس و یکی از طراحان طرح مذکور در گفت‌وگو با فارس ضمن تأیید این خبر، اظهار داشت: در این طرح در نظر گرفته شده که دیگر استانداران نتوانند روزی را به هر دلیلی در استانشان تعطیل اعلام کنند و این تصمیم در اختیار هیئت وزیران خواهد بود.

به گزارش فارس، نماینده نجف‌آباد در مجلس در خاتمه با تأکید بر اینکه این طرح در راستای منویات مقام معظم رهبری ارائه شده است، خاطرنشان کرد: «تعطیلات» موجب افزایش ۲۱ درصدی قیمت کالاهای تولید داخلی می‌شود در حالی که اگر می‌خواهیم در جنگ اقتصادی پیروز شویم چاره‌ای جزء افزایش تولید داخلی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نداریم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
سیاست ما عین دیانت ماست و دیانت ما عین سیاست ماست! این یعنی دین فدای سیاست! برای حفظ سیاست، دین را باید فدا کرد! مصلحت یعنی سیاست !
آشنا
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
جالبه نمی دونستیم حضرت زهرا(س)وامام صادق(ع)فقط برای قمی هاست وامام رضا(ع)هم فقط برای مشهدی ها؟؟ایشون می توانستندبرای مردم نجف آبادنظربدهند!!ضمنابرای کم رنگ کردن مذهب دست گذاشتندروی گرانی ها!آقای ابوترابی ماسالهاست که این تعطیلی هاراداریم پس چرااین یکی دوسال اخیرقیمت کالاهابسرعت افزایش پیدامیکند؟؟؟؟
به نظرم برای حل مشکل جای دیگه دنبالش بگردیدمحبوبترمیشوید!
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
خیالتون راحت باشه نماینده ها به این طرح رای نمیدن. مگه دیگه اینقدر شیر توشیر که تعطیلی تاسوعا تو کشور حذف بشه ؟ مگه مراجع میذارن ؟ مگه امت عاشورایی میذارن ؟ واقعا که خجالت آوره

ولی دوستان خیالشون راحت باشه این طرح رای نمیاره و اجرایی نیست.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
انشالله
یارو
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
اگر هم بشه، هیچکی سر کار نمی ره، دلشون رو خوش نکنن به این که با حذف اهل بیت بتونید کشور رو درست کنید، تا حالا هم با نگاه همین اهل بیت تونستیم ادامه بدیم!
اللهم عجل الولیک الفرج
abolfazl
Germany
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
عزیزم بحث این نیست که رای میاره یا نمیاره بحث اینه که تو این کشور شیعی همچین طرحی چرا باید مطرح بشه!!!!! تاسوعای حسنی !!! شهادت امام رضا! ما هر چی داریم از امام حسین و ولی نعمتمون امام رضاست! خاک بر سر همه ی کسایی که باعث آبرو ریزی شیعه هستن! خدایا خوار و ذلیلشون کردی ذلیل ترشون کن!
مجتبي
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
يادم هست يه كشيش مسيحي گفته بود كه اگر حسين از آنِ ما بود، در هر سرزميني براي او بيرقي بر مي‌افراشتيم و در هر روستايي براي او منبري برپا مي‌كرديم و مردم را با نام حسين به مسيحيّت فرا مي‌خوانديم حالا من متأسفم براي اين مسئولان ....
انتی مجلس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
عزیزان در اینکه این طرح هرگز عملی نخواهد شد شکی نیست چون رهبر ما علوی هست سوال اینجاست چرا تو یک کشور علوی دارن حرف همچین چیزارو میزنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
همین طور که مراجع و امت عاشورایی گذاشتن تا تو مجلس بره بقیه اش را هم می ذارند
سید
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
دوست من رضا،
بحث این نیست که این طرح احمقانه بخواد رأی بیاره یا نیاره، اینها اصلاً بیجا میکنن که همچین حرفی رو مطرح میکنن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
تاسوعا روز قمر بنی هاشم علیه السلام است
و کسی که با ابالفضل دربیفتد و ورنیفتد زاییده نشده است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
اين طرح چه رأي بياورد و چه نياورد زنگ خطر براي نظام است
انتی مجلس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
البته با عقل هم سازگار نیست تعطیلی تاسوعا یعنی زنده نگه داشتن مردانگی و راه سرخ حسینی اگر این اتفاق بیفته ملت از امام حسین دورتر میشن واین دوری ملت و به غرب نزدیکتر خواهد کرد
سيد طه
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
بميرم براي آقا ابالفضل تا دنيا دنياست آقامون بي دست كربلاست . ضرب شصت حضرت عباس رو اون دنيا خواهند چشيد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
مجلسم شورش رو درآورده دیگه.وقتی مردم به حرف حضرت آقا گوش ندن و نمایندگان غیراصلح رای بیارن میشه این!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
بابا ولمون کن تورو حضرت عباس!
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
شما با این نوع رفتارتان در واقع ظلم به رهبر می کنید و همین کارتان که با رهبر مانند سلطان برخورد می کنید باعث می شود که در ذهن خیلی ها هر گرفتاری هم برای کشور و مردم پیدا شود به نام رهبری تمام شود
رهبر گفتند انقلابی هستم خود رهبر و مردم در 57 بر ضد همین نوع رفتارهای ارباب و رعیتی قیام کردند
محمد.م
Germany
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
تمام نمایندگان از زیر صدها فیلتر رد میشوند تا صلاحیت بدست بیاورند.این حرفها یعنی چه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اصلح !!! غیر اصلح!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اصلح اونی است که در درجه اول مذهب تشیع برایش مهم باشد در درجه اول به فرمایشات معصومین عمل کند و فقط حرکتش در راه رضای خداوند باشد,هر کسی و با هر مقامی وقتی ضد مذهب حرفی و یا حرکتی انجام داد ,یک نماینده اصلح باید با تمام توان جلوی آن مقابله کند . ما شیعه هستیم هم در اسم و هم در عقیده و هم در عمل هیچ وقت جلوی این کارها کوتاه نمی آییم هرکس میخواهد باشد.الگو و معیار سنجش اعمال و حرفها برای شیعه فقط امامان معصوم علیهم السلام هستند و هر کس در راه اهل بیت ع قدم برداشت و عمل کرد و حرف زد برای ما مورد احترام است ,و هر زمان خلاف فرمایش معصومین علیهم السلام حرف بزند و یا عملی انجام دهد,هر کس که باشد با هر اسم و لقبی برای ما دیگر هیچ ارزشی ندارد و او را خارج از شیعه می دانیم.اللهم عجل لولیک الفرج
انتی جاهل
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
خدا از گناه کسانی که خون به دل رهبر و امام زمان میکنند نگذرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
می خواید دوباره مهر بهشون پرت کنید نظرت چیه؟
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
دوست انقلابی،بهرحال مارهبرمون رابعنوان رهبرانتخاب کردیم وخواستیم بزرگترمون باشند!اگرایشان سکوت کنندپس کی ازماواعتقاداتمون دفاع کنه؟؟؟؟؟
اگرامثال من حرف بزنه کسی صداشونمیشنوه؟
بهرحال برای من یکی مهمه ببینم رهبرم که خیلی قبولش دارم درمقابل اینهاچه جوری ازاعتقاداتم دفاع میکنه؟اصلا هم این معنای ارباب ورعیتی نداره.
ناشناس
Sweden
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
بگذریم که کاهش تعطیلات هیچ گاه نتیجه ای برای ما نداشته است ( چون اساسا در روزهای غیر تعطیل هم کار نمی کنیم!) اما وقتی به طور مشخص تعطیلات روزهای مهم مذهبی و مورد علاقه مردم را می خواهند حذف کنند باید فکر کنیم آیا برخی افراد عنوان نمایندگی مردم را اشتباها دریافت نکرده اند؟
باد پا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
اگراین طرح تصویب شود باید فاتحه این مجلس راخواندکه با آل علی هرکه درافتاد فاتحه اش خوانده است بعید است رای بیاورد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
اگر این طرح رای بیاورد فاتحه همه را باید خواند نه تنها مجلس را
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
Vagheanke yani tasooa baraye shoma be andazeye 13 farvardin ham arzesh nadare
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
خاک بر سرشون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
اين كه دل وهابيها را شاد ميكند! نكنه كه هدفشان اين باشد؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
پ ن پ واسه شاد کردن دل بچه شیعه هاست!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
به اسم دين سر دين را شكستن؟!!؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
به خدای حسین قسم این کار انجام بشه و این اقدام انجام بگیره و تاسوعا رو از دل ما پاک کنند که هرگز نمیتونند خودشون رو مضحکه خاص و عام میکنند ....مرجعیت بزرگ آقای وحید خراسانی منتظر نظر پاپ هستید ....آقای خراسانی در پیشگاه خدا مسئول هستید ...با پای پیاده به حرم میرید و خودتون رو عاشق و شیدا آل رسول میدونید که هستید برخیز و بانگی بنما که دارم داغون میشم...محمد-30 ساله-کرمانشاه....عشق من همیشه تاسوعا و عاشورای امام حسین بود که زنجیر زن ارباب بی کفنم هستم....یا حسین(ع) ادرکنی
مهدي
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
چيه بابا تو هم شلوغ كردي؟ مگه خذف تعليلي كشكه؟ بعدش مگه تاسوعا به تعطيل بودن وابسته هست؟ شما نگاه كن شهادت بعضي از ائمه(عليهم السلام) هم تعطيل نيست.مردم خودشان عاشق اهل بيت و حضرت عباس (ع) هستند و نيازي به تعطيل بودن يا نبودن ندارند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
سلام آقا محمد اینگونه با یک مرجع صحبت نکنید من جمله آیت الله وحید خراسانی ایشون شخصی هستند که وقتی در سریال مختارنامه میخواستند چهره ی حضرت ابوالفضل را در تلویزیون نمایش دهند مخالفت کردند و یا وقتی دولت میخواست روز شهادت امام صادق(ع) را تعطیلیشان را حذف کنند مخالفت کردند.
انشالله که این اتفاق هیچ وقت نمی افتد.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
عزیزم من بد صحبت نکردم....چرا نام مرجع دیگر رو نبردم...ایشون برای من حرفش سنده...من دوست دارم این عمل با بیان حضرت آقا در خروجی سایت ها بسته بشه با پیام ایشون...شلوغش هم نکردم...زنده باشید...محمد از کرمانشاه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
این مملکت مگه فقط یه مرجع تقلید داره؟! جلوتر از آقای وحید آقای خامنه ای هستند که باید جلوی این قضیه بایستند.
محسن
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
محمد جان مگه همین مجلسی ها نمیخواستند شهادت امام صادق و حضرت زهرا رو تعطیلیش رو بردارند ... حضرت آقای وحید نگذاشتند و جلوشو گرفتند ....
ابن الحیدر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
شیعه نیوز چرا نظرمو نمیذاری؟؟!!!
ناشناس
United States
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
بیشتر از همه از سید صادق شیرازی توقع هست که حرفی بزنه به هر حال از خاندان سادات هستند و تمام خانواده چند صد سال مجتهد و مرجع بوده اند
انتی مجلس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
نمی دنم هدف شما از اینکه داعم میگید ایت الله وحیدی چیه؟شیعه در ایران علمای بزرگتر از ایت الله وحیدی داره مثل ایت الله جوادی عاملی مثل ایت الله مکارم .ایت الله نوری همدانی وگل سر صبد همه علما رهبر عزیمون که مسلما مانع از این کارها میشن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
آنتی مجلس روی چه معیاری مشخص کردی که آیات معظم شیرازی،آملی و نوری همدانی از آقای وحید بزرگترند؟!
ali
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
این که کدوم مرجع تقلید عالم تره و بزرگتره و با ورع تره مشخصه اونم شخص آیت الله وحید خراسانیه ...
اگر چشم را از تعصبات پاک کنیم مشخص میشه....
ناشناس
United States
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
آنتی مجلس عزیز از اینکه فرق آملی و عاملی رو نمیدونی میشه به عمق علم شما در تعیین مصداق بزرگی علما پی برد.
نفحه
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
باید دو دست را بر سر نهاد و ندا سر داد:نشکو الیک یا رسول الله / نشکو الیک یا صاحب الزمان /شکایت این موجودات شیعه نما را به شما بزرگواران می نماییم.و به علمدار کربلا عرضه می داریم:یا ابوفاضل با آن غیرت حیدریت مدافع حریم موالیانتان باشید
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
آقای آنتی مجلس هنوزبرات خیلی زوده بشینی ارجعیت علماروتعیین کنی آقاوحیدحفظ ا...فقاهت واجتهادش بیشترازاین حرفاست که شوماباکسای دیگه مقایسه کنی
پس رعایت کن حرمت مرجع حسینی حفظ بشه
موحد
France
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
كساني كه اين طرح را تدوين نموده اند از مادرانشان بپرسند كه حلال زاده اند يا .......؟
كساني كه درمقابل دين ومذهبمان قرار بگيرند در مقابل دنياي انها خواهيم ايستاد ..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
به جان کلام اشاره فرمودید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
موحد، مزخرف نگو.
ایگس
United States
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
ناشناس آخری اگه حرف عقلی داری بزن و گرنه لطفا شما مزخرف نگو.
sam
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
عزیزان.در این که ارئه ی این طرح کار بسیار بدیه شکی نیست.ولی لطفا مسائلو با هم قاطی نکنید. خود ما هم هر روز خیلی کارا میکنیم که امام زمانو ناراحت میکنیم...این ینی ما....؟؟؟؟؟؟؟
abolfazl
Germany
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
دقیقا همینه موحد جان! این حدیثی از رسول خداست...
یا علی مدد
دیگری
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
نظر sam متین است
ایگس
United States
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
آقای sam ما در زندگی کارهای بد زیاد می کنیم. ولی دیگه به اهل بیت(علیهم السّلام)
توهین نمی کنیم بعدم با کمال پررویی بگیم ما اسلامی هستیم و ادّعای اسلام کنیم
کسی که این گونه توهین به اهل بیت(ع)
میکنه یقینا حرف آقای موحد در بارش درسته.
آشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
samعزیزحرفت درسته ولی باورکن سکوت توی این قضیه یعنی یکی دیگه ازاون کارهایی که میکنیم وحسابی دل اماممون رامیشکنیم!!
حالاماچون هزارتاگناه میکنیم یکی دیکه هم بهش اضافه کنیم بشه هزارویکی بعداسممون روچی بذاریم؟؟؟؟؟؟؟؟
این یعنی مابدتر!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
بسمه تعالی
شعیه نیوز یک درخواست مطرح کنید و امضا خاطبان را هم اضافه کنید در اعتراض به این طرح ها
آشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
لطفاً انرژی تونو بزارین برای یک لقمه نون حلال در آوردن.
زر و زور وتذور نزنید والا
شیعه تاسوعا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
کاملا موافقم ولی برای کی؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
اگه ما به همین انتشار خبر اکتفا کنیم.
اهانت ها به مقدسات شیعه رو به فزونی خواهد بود!
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
پس لطف کنند خواهشاً اسم اسلام رو هم از روی این مملکت حذف کنن تا خیال همه راحت بشه!!! اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
درعمل دراین مملکت مسلمانی وجود ندارد
اروپارفتم اسلام دیدم مسامان ندیدم
ایران رفتم مسلمان دیدم اسلام ندیدم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
نظام مقدسسسسسس!!!!!!!!!!!!!!
نظامی که نماینده هاش دارن تقدس زدایی میکنن چه تقدسی برای من بچه شیعه میتونه داشته باشه؟
ريزه خوار خوان مولا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
رحمت خداي متعال به روح شاهان آل بويه صفويه افشاريه زنديه قاجاريه و حكامي كه با اهل بيت عليهم السلام در نيفتادند. حتي در زمان پهلوي نيز با تاسوعا مشكلي نداشتند.
نمايندگان سني زده!‌اين ره كه شما ميرويد به تركستان است. روي خيلي از دشمنان را هم سفيد كرديد!!
سيد دوستدار ولايت
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
خدايا ما را بكش شاهد حذف اين تعطيليها نباشيم .
چه كاري از دست ما بر ميآد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اللهم عجل لوليك الفرج . . . . .
ناشناس
France
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
برادر دعا کن دیگه آقابیادهیچ کس گره گشا نیس
آشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
سیدجان حالااگه خداشماروبکشه فکرمیکنی کاری درست میشه؟پس آمین....
یه خورده کاربردی تردعاکن!!!
سيد دوستدار ولايت
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
آشناي عزيز ، من نميخواهم خودم رو با بزرگان مقايسه كنم ولي اگر راه و روش بزرگان تشيع رو ميدونستي اين حرفو نميزدي ! در اينجا اين جمله دعايي نيست كه روس سخن با رب جل جلاله باشه ، بلكه اعتراضي ميباشد .
از ادبيات غني فارسي چه ميدانيم ؟ ( البته با عرض معذرت ) .
در آخر هم خواستم بگم از اينكه نيت شما خير و پاك بوده يك سر سوزن شك ندارم .


اللهم عجل لوليك الفرج . . . . .
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
عراق که رئیس جمهورش سنی مذهبه امسال 2 روز برای اربعین حسینی(ع) تعطیل کرد تا مردمش عزاداری کنن اونوقت تو این مملکت میخوان شهادت امام رضا(ع) رو حذف کنن واقعا برید خجالت بکشید!!! اسم خودتونو گذاشتین شیعه؟!!!!
کامین
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
بسمه تعالی

هر دم از این باغ بری می رسد

لعنت بر شیعیان وهابی مذهب
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
بفرمایند که اسلام را تعطیل کنند تا تکلیف ما با آنان مشخص شود. شرم از اهل بیت علیهم السلام که ندارند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
چطوره 14 و 15 خرداد یا 22 بهمن رو هم حذف کنیم؟!؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
من یکی پایه ام. هرکی پایه است مثبت بده
اصلا من تو این سه روز عجیب هوای فعالیت های مفید برای نظام مقدس اسلامی به سرم میزنه!
سید متین
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
دقیقا
22 بهمن حالا انگار چی چی هست.

توهین به تاسوعا ......
واقعا که
اینو دیگه نداشتیم
mahdi
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
دادا نه دی یادت رفت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
اینو خیلی پایه ام
محمد علی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
احسنتم نظر بسیار خوبی است
متعجب
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
باز تند رفتیداااااااا اصن همش تقصیر ایناس که به جای این که یه کاری کنن حرف و حدیث واسه نظام کم شه.بدتر اختلاف ایجاد می کنن.... چی بگم آخه.. شما ها هم انصاف بدید خب مگه خود امام خمینی یا رهبری موافق این تعطیلیان که فحششو به نظام میدید؟
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
تعداد مثبت های این نظر بسیار درخور توجهه
ایگس
United States
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
ای متعجّب
اگه مخالف بودند الان خطاب به مجلس می گفتند که اصلا این موضوع نباید در مجلس مطرح شه.
می فهمی یا می خوای دوباره یه جوری طرف کشی کنی؟
آشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
حالا نه دی چه اتفاقی افتاده مگه؟؟؟؟؟؟
اگه این چندروزراحذف کنندمن انقلابی ترمیشم!!!!
دوست متعجب حالاکی فحش داده ؟توکه تندترمیری.........................
مهناز
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
حرف شما آدم را یاد حجتی می اندازد که خ.ن به دل امام کردند واقعا شرم آور است یادتان رفته که امام فرموده 15 خرداد را زنده نگهدارید. 15 خرداد و امسال آن تداوم عاشورا در این زمان است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
مهناز خانم شما 15 خرداد برات مهم تره یا تاسوعا؟؟
این همه روایت مبنی بر بزرگداشت شعائر حسینی برات مهمتره یا فرمایش حضرت امام؟؟؟!!!! تازه همون امام خمینی هم فرمودند که هرچه داریم از محرم و صفر است!
مهناز خانم شما دل امام زمان براتون مهمتره یا دل امام خمینی!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
مهناز خانم! امثال نه امسال!
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
وای بر مجلس شواری اسلامی درنظام جمهوری اسلامی ایران.
بابا به فکر معیشت مردم باشید راستی طرح نظارت بر نمایندگان چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
طرح نظارتو خوب اومدی!
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
لعنت به بدخواه نظام اسلامی لعنت به محبین ظاهرسازاهل بیت جونم فدانظام زندگیم فدااهل بیت باای
ن طرح مخالفیم
سید احمد سجادی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
سلام علیکم. ضمن تشکر از اطلاع رسانی به موقع و کارساز شما؛ واقعاً جای تأسف دارد که هر روز شاهد باشیم عضوی از اعضاء پیکرۀ تشیّع را به بهانۀ "مصالح و مقتضیات زمان" جدا ساخته و اینگونه شیعه را به تدریج، ذبح و مُثله کنند و ما ساکت و بی تفاوت باشیم. اگر چیزی از تعطیلات، لایق حذف است، تعطیلات گبرها و آتش پرستان است؛ نه روزهای مقدّسی چون تاسوعا و شهادت امام رضا علیه السلام که مایۀ زنده ماندن یاد اسلام در ایران است.
سید احمد سجادی - ویراستار سابق دایرة المعارف تشیّع
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
هر که با آل علی در افتاد ور افتاد
samir
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
الله اکبر
امام صادق علیه السلام می فرمایند : تاسوعاء یوم اشتد عطش الحسین ....تاسوعاء روزی است که تشنگی بر حسین و اهل بیت شدت گرفت و عمر بن سعد از کثرت لشکرش خوشحال شد و حسین از اینکه کمکی به او برسد نا امید و مایوس شد .
آیا این روز را می شود به امور دنیا بپردازیم ؟ آنهم ما که قلب تشیع هستیم ؟
شما را به تشنگی امام حسین قسم این کار را نکنید تا گرفتار بلاهای آسمانی نشویم .
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
آخه میدونی چیه؟ ختم الله علی قلوبهم و علی سمعهم وعلی ابصارهم غشوة و لهم عذاب عظیم پناه بر خدا از عذاب عظیم!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
بزرگوار نظرتون خیلی عالی و علمی وعقلانی بود.یوم الله ساختگی خودتون رو بردارید و به شعائر حسینی کاری نداشته باشین
يكي
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
يكي پيدا مي شد مي گفت
فلسفه تعطيلي غير هفتگي چيست؟
فلسفه تعطيلي هاي مذهبي چيست؟
فلسفه تعطيلي هاي ملي چيست؟
اين همه تعطيلي در تقويم ما ايراني ها چرا؟
انوقت مي شد در مورد اينكه كدوم تعطيلي ها را مي شود حذف كرد تصميم گرفت.
فاطمه سرایی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
منم همینو میگم...
بحرین را کمک کنیم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
فلسفه تعطیلی مذهبی که مشخصه تعظیم شعائر .. فلسفه تعطیلی غیر هفتگی نامفهومه توضیح بدید لفن .. فلسفه تعطیلی ملی هم از رییس جمهور باس بپرسی ..
دیگری
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
تهران و بعضی استانها پنج شنبه را هم تعطیلند یعنی 105 روز تعطیلی هفتگی
11روز تعطیلی ملی
15روز تعطیلی مذهبی
30 روز مرخصی استحقاقی
مقداری هم مرخصی استعلاجی وزایمان
مقداری هم بین التعطیل و خرابی هوا و
یاد این شعر میافتی که
کودکی بازی
جوانی مستی
پیری سستی
پس کی خدا پرستی
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
کاری که شاه مخلوع حتی فکرش را هم نکرد
ناشناس
United States
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
نور به قبرش ببارد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
شاه فرا ماسون بود من که بعید می دونم نور به قبرش بباره!
mahdi
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
بر خاندان پهلوی لعنت بر دشمنان اهل بیت لعنت بر امضا کنندگان این طرح لعنت
ناشناس
Sweden
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
جناب ناشناس ( ظاهرا از آمریکا) ؛ با کامنتی که نوشتی در تمام جنایتهای محمد رضا پهلوی شریک شدی. آماده حساب روز قیامت باش که با او محشور شوی.
و لعن الله امه سمعت بذلک فرضیت به
همه کسانی که گفتند و می گویند خدا از یزید راضی باشد با یزید محشور خواهند شد.
محمد علی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
احسنتم به حسین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
ناشناس دومی شاه فراماسون نبود. میتونید به کتاب اسماعیل رائین مراجعه بفرمایید
ضمنا، ناشناس سوم اینکه بگی نور به قبرش بباره معنیش این نمیشه که با جنایت هاش موافقی!
شاه یک دیوانه و جانی کثیف بود ولی اقلش این بود که اینجوری با مقدسات مردم به نام دین بازی نمیکرد.
ولی این حضرات که اسم اسلام رو سیستم حکومتیشون گذاشتن چرا در خلاف رضای خدا و بر علیه اسلام عمل میکنند؟!
بحرین را کمک کنیم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
حسین ، شاه فکرش رو نکرد چون اگر فکرش رو میکرد زودتر از 26 دی باید فرار میکرد فهمیدی دااادااا
ناشناس
United States
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
به ناشناس سوم، خوبه شما قاضي دادگاه نشديد والا شايد براي همه حكم اعدام ميداديد!! اگر آن حرف را زده ام، مهمترين دليلش احساس داشتن آزاديهاي فردي در آنموقع بوده، اما اين هرگز دليل بر تائيد جنايتهاي سياسي رژيم او نيست.
amir
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
پیشنهاد دهندگان این طرح باید به مردم معرفی شوند تا چهره این عناصر وابسته و مزدور برملا شود
amir
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
این طرح خیانت به اعتقادات یک ملت است و توهین کنندگان باید معرفی و مجازات شوند
زرشک
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
عزیز چه اشکالی دارد ؟ آیا ائمه فرمودند باید تعطیل باشد ؟ بسیاری از تعطیلات باید حذف شود تعطیلی چه معنا دارد تبدیل به روز بزرگداشت شود و ساعتی از وقت اختصاص به بیان معارف آن شخصیت شود
ایگس
United States
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
آیا ائمه فرمودند روز رحلت بعضیا باید تعطیل بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه مرد عملی جوابم رو بده.
بحرین را کمک کنیم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
زرشک پلوی عزیز .. صحبت از مقام معصوم و ائمه اطهار علیهم السلام هست نه سعدی و مولوی سنی ... فرقش رو نمیدونی برو 2 واحد شیرین پلو بگذرون ..
مهدي
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
سلام جناب ايكس
با تشكر
خير ائمه نفرمودند ولي اگر حضرات ائمه حضور داشتند بيش از ايني كه در ايران از همون بعضيايي كه مي گيد تقدير ميكردند.شما برو نگاه كن كدوم يك از آقايان توانستند كاري كه بعضيا كردند رو بكنن؟ من نمي گم ايشان از اهلبيت نعوذ بالله بالاترند هرگز. اما ميگويم ايشان سزاوار بيشتر اين چيزان.
مجتبی سبزمکان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
مرد عمل،آقای ایگگگگگگگس.اون بعضیا کیین؟آدمی که با اسم مستعار هم جرات حرف زدن نداره نمیشه بحث کرد.
زعفران
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
در پاسخ به ایگس:
در اسلام چیزی به نام تعطیل نداریم همه چیز حول محور ذکر الهی است.
اگه هم تعطیلات مذهبی هست باید بر اساس وذکرهم بایام الله باشد
ایگس
United States
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
فقط دلم می خواس روز شهادت بعضیا ادارات و مدارس باز بود همین امثال شما اوّلین کسانی بودند که در کوچه و خیابان به راه می افتادند. ولی حالا که می خوان روز شهادت معصوم(ع) را باز کنند شما هیچ ناراحت نیستین
لعنت برکسانی که غیر معصوم رابر معصومین(ع)
ترجیح می دهند.
نخود
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
زرشک جان؟این ماییم که نیازداریم به اونها!نه اونهانیازبه تعطیلی مادارندنه به عزاداری ماهمینقدرراهم دارندازمامیگیرند!
ایگس
United States
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
در جواب مهدی:
علیکم.
خوب با این حساب با حرف ها ی شما به این نتیجه رسیدیم که این ایشانِ شما,کاری رو برای اسلام کردند که از اهلبیت(علیهم
السّلام) بیشتر بود؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چون بالاخره شما انگاری مخالف با این حذف تعطیلی ها هم که نیستید.
پس وای برشما
اگر این ایشانِ شما
این کر هارو کردند مردم را جلو فرستادند
ولی صدیقه ی طاهره(سلام الله علیها) بانویی 18 ساله بودند که در راه ولایت چه مظلومانه شهید گشتند: خار می گوید حسین(ع) غم خار می گوید حسین(ع)
فاطمه(س) بین در و دیوار می گوید حسین(ع)
شرم کنید اگه قرار به تقدیر باشه باید تک تک روایات شهادت حضرت زهراء(س) تعطیلی باشه و حقایق شهادت هم آشکار بشه.
اگر قرار به تقدیر باشه باید روز تاسوعا مردم توی سر و کلّه ی خویش بزنند و نگویند فلان جامون سرخ شد و فلان شد
چون قمر بنی هاشم(ع) بیش از اون ایشانِ شما جان فشانی فرمود:
به دریا پا نهاد و خشک لب بیرون شد از دریا
مروّت کن جوان مردی نگر غیرت تماشا کن
بروید غم نامه ی کربلا را بخوانید زندگی نامه ی حضرت معصومه(س) و امام رضا(علیه السّلام) را بخوانید تا متوجِّه شوید آیا برای تقدیر از ایشان(علیهما سلام) باید تعطیل بشه یا نه.
تازه اون بعضیا شهید هم نشدند بعد هم ما آن چنان به اهداف بعد از این وقایع نرسیدم. هنوز مردم برای شیر صف می گیرند.
و السّلام علی من التّبع الهدی
در جواب مجتبی سبز مکان:اون بعضیا رو شما اگه در تقاویم نگاهی بیندازید می فهمید کی هستند. در حالت عادی هم شیعه نیوز بسیاری از نظرات بنده رو چاپ نکرده که حالا بنده بخواهم بدون خفا حرف بزنم.
در جواب زعفران:تعطیلی بهانه ایست برای اهمّیّت دادن به مصائب اهل بیت(علیهم السّلام) ای کاش کمی می فهمیدید
حالا به خاطر این حرف شما بنده شخصا نماینده ی مجلس می شوم و مطرح می کنم که کلّهم مناسبت های مذهبی تعطیل نباشه تا خیال شما راحت شه ای کاش به جای ایراد گرفتن به تعطیلات مذهبی به اون همه تعطیلی بعد از عید ایراد می گرفتید.شما یه گیری تو کارتون هست وگرنه به تعطیلی های دیگه ایراد می گرفتید. والسّلام علی من التّبع الهدی.
از کادر محترم شیعه نیوز تقاضا خواهش و تمنّا می کنم که نظر بنده رو به طور کامل چاپ کند همون طور که به همین راحتی نظرات مخالفین بنده رو چاپ میکند. البته منظورم این نیست که نظر آنها را چاپ نکنید بلکه می گم نظرات یک طرف رو فقط چاپ نکنید من هم می خواهم از نظر خویش دفاع کنم.
و همچنین تشکّر از این که تبلیغ مکتب اهل بیت(علیهم السّلام) را می نمایید.
اجرکم من عند الله.



خداوند دشمنان اهل بیت(علیهم السّلام) را لعنت فرماید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
از اين وهابي پرور ها بعيد نيست وقتي تو نمايشگاه تهران كتاب پخش ميكنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
الهم العن الجبت و الطاغوت
خدا لعنت کند طرحان وهابی صفت این طرح را
بحرین را کمک کنیم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
بابا اینها بهائی هستند وهابی که طرح نمیده شیعه میکشه اینها بهائی هستند هم توی شهرداری قم رسوخ کردند هم توی مجلس و هم ..
م
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
با سلام
يعني شما به همين راحتي يك عده مسلمان و شيعه 12 امامي را وهابي ميدانيد؟
اينه اعتقادات شما؟ شما الان تهمتي زده ايد كه فرداي قيامت بايد جواب بديد. هر كس بگويد لا اله الا الله و محمد رسول الله و علي و اولاده تا مهدي (عليهم السلام) اوليا الله. بدون شك برطبق فرموده خدا شيعه 12 امامي است.
شما خودتو اصلاح كن.
ناشناس
United States
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
بحرين جان، تو هم كه همه را بهائي كردي! اينقدر تند نرو.
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
مملکت حسینی شاهد تعطیلی تاسوعای حسینی است خاک بر سرشون
فقط حيدر امير المومنين است
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
شيعه نيوز چرا نميذاري نظرمو خوب اين وزارت اضلالي كه كتب وهابيت پخش ميكنه بايد يه جاي ديگه تعطيلي روز تاسوعا رو برداره اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد وآل محمد و آخر تابع له علي ذلك
ابن الحیدر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
شیعه نیوز چرا نظر منو نمیذاری؟
از چی میترسی آخه!! مگه حرف بدی زدم؟!!!!!!!؟؟ حرف حق رو تا کی باید خفه کرد؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
اشتباه منفی دادم
هزاران هزار مثبت به این نظر!
امید غفارلو
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
اگه مَردین سیزده فروردین رو حذف کنین

حذف تعطیلی روز عزای حسینی برای حفظ روز 13 فروردین ؟!!!!!!

یعنی اگه این کار رو بکنن ؛ خون به پا میشه خون
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
اگر تعطیلی امثال تاسوعا و شهادت امام رضا را حذف هم بکنند من یکی که عمرا سر کار بروم. هر غلطی هم دوست دارند بکنند. حتی اخراجم هم بکنند سر کار نمیروم. والسلام.
سعید
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
دقیقا نظر من هم همینه.افرین.اصلا تاسوعا وعاشورا را با هم حذف کنند.من دست از عزاداریم نمی کشم وهیج جاهم نمیرم.
انتی وهابیت
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
شک ندارم تو مجلس وهابیت نفوذ کرده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
با آل علی هر که درافتاد برافتاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
پاسخ ناشناس،
خيال كردي !!
seyed haidar hosseini
Australia
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
هرکه با ال علی دراوفتاد ور اوفتاد
اگه این کارو بکنن دیگه خاک بر سرشون یا علی(ع)
خسته از ظلم
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
يكي نيست به اين ملي گراها بگه چطور نوروز كه مملكتا نزديك به بيست روز تعطيل مي كنيد مرد نيست اعتراض كنه ولي هر جا ميخان كم بگذارن از علي مظلوم و بچه هاي او كم ميگذارن.
ملي گرا
United States
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
چونكه نوروز جشن ملي ما ايرانيها است.
فاطمه سرایی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
من به شخصه با این همه تعطیلی عید هم مخالفم..
ایگس
United States
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
از اون اسمت پیداست که مذهبی گرا نیستی.
اگه جون خودت ملی گرا هم بودی با پرچم امریکا نظر نمی دادی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
با اين همه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
پس با بعضي نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mahdi
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
جناب ملی گرا اگه یکم سواد داشتی این حرفو نمیزدی نوروز جشن ملی ما ببخشید شما ایرانیها نیست نوروز جشن ملی ما ترکان آذربایجانی هست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
ملی گرای محترم.روز تاسوعا روز عزای ما ایرانی های شیعه می باشد، لطفا انصاف را رعایت کنید.
110
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
نوزوز 4 روز تعطيله تا مردم فارغ از هر گونه فكري برن تفريح و استراحت كنند.انصاف بديد ما كه براي خودمان الحمدلله عزاداري و شادي اهلبيت رو ميريم و عشق هم ميكنيم.اما انصاف بديد كه طبق فرمايشات اهل بيت هم انسان نياز به مسافرت و تفريح داره و چه فصلي بهتر از بهار؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
از جمله نشانه های با کلاس بودن از نوع خفن، بزرگ‌داشت عشقولانه‌ی ولنتاین است. جالب است بدانید کسانی که به شدت به موضوع ایرانی بودن و هخامنشی بودن و ایران باستان بودن تعصب نشان می‌دهند و با هرگونه فرهنگ غیر ایرانی که از جاهای دیگر آمده باشد به شدت مخالف هستند، نسبت به این یکی خیلی ارادت نشان می دهند.
همان‌هایی که می‌گویند عیدغدیر مال عرب‌هاست و ما عرب نیستیم و از این حرف‌ها، ماجرای ولنتاین که می‌شود دراز به دراز به سمت تابلوهای روم باستان و هرچه کلیسا است بر زمین می‌افتند و خاک پای آن‌ها را بر چشم می‌کشند.
موضوع به همین‌جا ختم نمی‌شود. همان‌هایی که می‌گفتند پول دادن برای روضه‌ها را رها کنید و به فقرا رسیدگی کنید اتفاقاً در 14 فوریه که می‌شود تمام فقرا و گرسنگان و مانند آن را فراموش می‌کنند تا بتوانند بهترین کادو را در گران‌ترین رستوران‌ها به عشقشان! پیش‌کش کنند.
و جالب‌ترین نکته همین که خیلی از همین‌ها به ولنتاین می‌گویند ولنتایم!
موضوع سخن ما نقد اصل ولنتاین نبود، بلکه بیان یک تناقض بود و از این حرف‌ها...
ملي گرا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
پاسخ به mahdi ،
خوشحالم اگر شما ترکان آذربایجانی هم نوروز را جشن ميگيريد. ولي اطلاع داشته باشيد كه در اصل اين جشن باستاني ايرانيهاست. ضمنآ ادب هم چيز خوبي است!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
واقعا هیچ دلیل قانع کننده ای برای تعطیلی این دانشگاه عظیم حسینی نمیبینم !
مسئولین که برای فرهنگی سازی و احیای شعائر حسینی و فاطمی کاری انجام نمیدهند !
پس حداقل جلوی این احیای شعائر رو که به برکت خود حضرات معصومین انجام میشود نگیرند !
دشمنان شیعه قرنهاست که میخواهند این چراغ رو خاموش کنند ولی ما بچه شیعه ها نمیزاریم!
فعلا این مسئولین برای احیای شعائر دارن کاری با مردم میکنن که در تاسوعا و عاشورای حسینی صف غذا بیشتر از جمعیت داخل روضه ها بشه !
fateme saraei
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
فکر کنم خیلی دلتون میخواد همه ی سال تعطیلی باشه. شما هم حقوقتو سر موقع بگیری. تو اگه شیعه هستی سر کارت باش و عزاداریتم بکن. نه اینکه فقط به تعطیلی فکر کنی. مثلا شهادت امام رضا رضا شما چیکار میکنی؟ یا تاسوعا و عاشورا که فقط گناه میشه؟؟
من دبیر این مملکت هستم و لطمه ای که از بعد از تاسوعا و عاشورا میخورم رو تا ماه ها نمیتونم جمع کنم. از بس که شماره رد وبدل شده و خاطره از این دو روز دارند. تو رو خدا بچسبید به اساس دین ... یاعلی!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
اگر ديني بوده به خاطر اينه
رضایی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
خانم معلم در هدف داشتن شما از نوشتن این کامنت همین بس که فرمایش فرمودید :"""تاسوعا و عاشورا فقط گناه میشه""" خانم معلم تو رو خدا بچسبید به ژشت روشنفکریتون و اساس دین مردم رو بهشون یاد ندین.ضمنا لطمه ای که شما از عاشورا تاسوعا میخورید دلیل دیگری دارد که امیدوارم بیشتر به آن فکر کنید

از طرف یک استاد دانشگاه
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
خانم سرایی شما اول اساس دین رو بدانید بعدأ نظر بدهید اساس دین علی و اولاد اوست همانگونه که رسول الله(ص) حدیث ثقلین را فرمودند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
اگر شما گناه می کنید رو نمیدونم ولی شیعیان در غم و ماتم هستند...
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
از کامنتت معلومه جه کاره ای؟
یه بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
لطفا اشاره کنید انسان های دارای فکر پیام بزارن نه این جور اشخاص
ناشناس
France
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
یک منفی بهتون دادم نوش جانتون شب بخیر.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
كي به شما چسبيده؟!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
متاسفم که بچه هامون زیر نظر چه کسایی درس می خونن.....
هادی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
واقعا برای چنین طرز تفکری درباره عزاداری سید الشهدا متاسفم. ولی خوشم میاد یک مثبت هم نخورده !!!
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
fateme saraeiمحترم.
اگر اینجور باشد بهتر است روزهای پنجشنبه و جمعه، 12 روز فروردین، سه ماه تابستان،شبها، هم شما سر کار بروید تا ان شاء الله لطمه ای نبینید.
یک سوال دارم این چه کاری هست که هم عزاداری می کنید و هم کار؟(شما واقعا کار می کنید،سعی کنید کم کاری نکنید تا حقوقتان حلال باشد)؟
ما شهادت امام رضا(ع) عزاداری می کنیم،اگر شما کاری نمی کنید دلیل بر تعطیلی می شود؟
فقط گناه می شود، شما این مطلب را بر چه اساسی میزنید، اگر دلیلی دارید بیان فرمایید،اگر هم ندارید لطف کنید اظهار نظر نفرمایید.
شما اگر امیرالمونین می شناختید این مطالب را بیان نمی کردید.واقعا متاسفم برای آموزش و پرورش که در گزینش معلم ها دقت نمی کنند.
بحرین را کمک کنیم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
خانم معلم اجـــــــــــازه !!! تجربه ای که شما داری واقعا حیرت آوره! من موندم شما زیر میز چه جوری رد و بدل ها رو دیدی ؟!!! نکنه ..آره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
خانم محترم توبه کنید.نامسلمانی ما را گردن دین و شعائر حسینی نینداز.توبه کن خانم
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
معلممون که این باشه مجلسمون بهتر از این نمیشه
mohamad
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
با سید حسن موافقم . یکی از امثال این ها هم به ما درس میده.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
احسنت به شما معلم فهیم
ناشناس
United States
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
اینهمه تعطیلی حالا این دو روز شد معضل؟؟؟؟!!
ugd
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
حالا 9 روز تو 360 روز خیلی به چشم میاد

تو یه آمار میخوندم کارمندان ایران از 8 ساعت کار اداری روزانه تنها 2 ساعت کار مفید انجام میدهند
بقیه ش صبحانه خوردن و زیر آب زدن و ...
علي
Thailand
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
اگه راست می گن تعطیلی 22 بهمن رو بردارن
علمدار
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
بابا تعارف نکنید!
میخواین یه باره همهی تعطیلاتو حذف کنید تا خیال همه راحت بشه ! حتی جمعه ها !
همینو کم داشتیم
واقعا که ......
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
روز تاسوعا به تنهايي اندازه صد هزار قرن كارمجلس و اين نمايندگان برای مردم وكشور خير و فايده دارد.
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
اگه تعطیلی ها اینقد برای مملکت ضرر داره الان چرا پنج شنبه ها همه جا تعطیله
مطمئن باشید قضیه این چیزها نیست اینها دهن کجی به دین و شیعه هست که از آستین بعضی ها بیرون میاد
دبیرشماره 2
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
اقای دبیر لطفا فقط به جای خودت نظر بده و ابروی دبیرانی را که ارادت مند اهل بیت هستن را نبر سرو جان مال همه هستی ما فدای تو ای پسر علی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
اگر راست میگن از تعطیلات نوروز كم كنن
بحرین را کمک کنیم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
د .. مشکل اینجاست راست نمیگن !
abbas
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
تعطیل بودن یا نبودن باعث کاهش اعتبار و یا از یاد رفتن انسانهای بزرگ نمیشود بهتر است به جای دامن زدن به بحثی بیهوده در مورد تعطیل بودن یا نبودن مناسبتهای مختلف که در هیچ کجا روایاتی برای آنها وجود ندارد به نشر و راههای پرداخته شود که باعث آشنایی مردم با این بزرگان شود نه این که با تعطیل کردن این ایام مردم فقط به گوش دادن نوحه و مداحی و تماشای عزاداری اقدام کنند باید با ایجاد روشهای جدید و جذاب به جذب جوانان به سمت راه و روش زندگی و درس گرفتن از این بزرگان بشود نه اینکه در مقابل این گونه طرحها فقط موضع گرفته شود که از نظر گروهی اشتباه باشد
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
آقای محترم ائمه ی ما در عزای جدشان حسین(ع) عزاداری میکردند، چگونه این حرف ها را میزنید.
علی
United States
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
خیلی با حالی با این فکر کردنت. اشنا کردن مردم با این بزرگواران هیچ ربگی با تعطیلی نداره .واقعا اگه یکی از عزیزان خودت از دنیا بره تا چند روز سر کار نمیری. خود تعطیل کردن یک نوع احترام گذاشتنه .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
من روز تاسوعا میخوام از صبح زود تو هیئت عزاداری کنم. نمیخوام برم دنبال هیچ چیز دیگه ای جز عزای امام حسین.
میفهمی! نمیخواااااااااااامممممممممم
میلاد
France
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
باشه ماحرفی نداریم که تاسوعا تعطیل نباشه امابشرطها وشروطها ابتدا بیاید 22بهمن و12فروردین و 14و15خرداد و تعطیل نکنیدبعد حالا یه فکریش میکنیم ...اول شمابرادریت رو ثابت کن بعد ادعایه وراثت کن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
خودت فهمیدی چی گفتی؟! مگه شما مجتهد هستی که اینطور نظر میدی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
بالاخره باید هرکسی به درد یک کاری بخورد و این مجلس ما هم به این درد می خورد: همه کار جز درد مردم!
دین و آیین ما صاحب دارد عزیزان، بگذارید هرکه هرکار میخواهد بکند.ما که ساکت نمی نشینیم، امیدواریم صاحب این پرچم هم دعایش را از برخی دریغ نکند!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
فقط کافیه این طرح تو مجلس تصویب بشه.دارم میبینم که همون روز تموم هیأتیهای تهرون یکپارچه بهارستان رو رو سر نماینده ها خراب میکنند!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
هیچ جا نه و اونم تهرون
ناشناس
United States
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
ناشناس، خواب ديدي خير باشه!! آب هم از آب تكان نخواهد خورد.
محب معصومین
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
روبگیرم از علی یا از حسن یا از حسین
ناله از بهر پسر یا گریه بر بابا کنم

وامابعدسلام علیکم خدمت همه
اقاجان یا صاحب الزمان بگردم که همانند عمه ات حضرت زینب هر روز به قلبت داغ تازه ای می نشیند خاک بر سر ما شیعیان که از بی لیاقتی ما هنوز ظهورت فرا نرسیده می خوای کجا بیای تو کدوم شهر تو کدوم کشور بین کدامین یارت کسی از شما حمایت نمیکند امام حسین علیه السلام اگر به سمت کوفه رفت با وجوداین که میدانست کوفیان نامردنداما انها ایشان را دعوت کرده بودند خاک بر سر ما که از ان ها هم بدتریم یک نامه ننشوشتیم بیای بستر فراهم نکردیم تازه داریم به این زندگی در هم بر هم عادت میکنیم کجا میخوای بیای بین ما که دیگه حرمت میشکنیم حضرت عباس علیه السلام که خود پاسبان حریم امام بوده داریم حریمش را می شکنیم کار ما به جایی رسیده که به ولی نعمتمان هم ... .معذورم نمیدانم فکر میکنم اگر همینجور پیشروی کنیم کم کم نیمه شعبانی هم نماند نه حرم و امام زاده ای هم نماند نه.... اقاجان قربان دل سوخته تان گمانم سوختن در اهل بیت ارثی شده روضه نمیخونم ولی ارثی است که از پیغمبر به فاطمه رسید بعد به علی بعد به جگر امام حسن بعد به گلوی حسین بعد بعد قلب زینب بعد به موهای رقیه بعد به دستان زین العابدین بعد به پاهای باقرالعلوم بعد به دستان صادق بعد به پاهای زنجیر زده کاظم بعد از ان هم به جگر امام رضا بعدش به حجره جواد بعد از ان به هدایتگر ما بعدش به پدرتان بعد به قلب شما میبنید زنجیره ای است

اللهم عجل لولیک الفرج
سامان
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
(إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ)
محبان اهل بیت قضیه کربلا مصداق ایه بالاست نگران نباشید (فقط شما را به دو دست بریده عباس (ع) قسم می خورم بصیرت خودتونو بالا ببرید 22 بهمن یوم الله است )
بچه کاشان
France
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
واقعا یه سوال میپرسم بالا غیرتا راستش رو بگو .مرگ من؛ شما انقدر از تکرار کلمه بصیرت خسته نشدید/یا نمی شید/ یا نخواهید شد /یا قراره بشید/یا میخوای خسته بشی ولی نشدید/یا خسته میشید ولی الان خسته نشدید...مرگ من ولمون کنید دیگه به خدا انقدر دامنه لغت ادبیات فارسی گسترده س
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
به منفی هات نگاه کن،می فهمی یوم الله هست یا نه؟
میلاد
France
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
عمدا به شما منفی دادم نبخشید
سامان
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
22 بهمن یوم الله است(به یاد شهدای کربلا)
محمد امین
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
دوستان حلال بکنید اشتباها مثبت دادم اگه بتونم منفی بدم بی نهایت منفی میدم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
منفی مال قسمت آخر پرانتزتون بود. نوش جان عزیزم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
http://tazohor.com/%DB%8C%D9%88%D9%85-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%DA%86%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%9F/

یوم-الله-چه-روزی-است؟
خسته از اين همه بيداد
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
ما ايمان به پيامبر اسلام آورديم كه مسلمان و مؤمن بشيم و از آداب و رسوم جاهلي خودمون دست برداريم و لي هنوز از جاهليت دست بر نداشتيم.
با اينكه پيامبر اسلام صلي الـله عليه و آله مي فرمايد برترين عيد امت من عيد غدير است ما براي نوروز كه هيچ جنبه اسلامي نداره نزديك به دو سه هفته تمام مملكت را تعطيل مي كنيم، بعد از اون طرف زمان كم مياريم بايد از يه جا كم بگذار يم و اونجا جايي نيست الا دين و مذهب!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
اولآ عيد پيامبر به عيد ما چه ربطي داره. ثانيآ تعطيليهاي مذهبي اكثرآ عزاداريه كه غمهاي مردم را زيادتر ميكنه و بهتره كم بشه.
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
ناشناس محترم.اگر مسلمان باشی ربط دارد، اگر هم نیستی حضور شما در این سایت تامل برانگیز می باشد،عزاداری و شادی برای اهل البیت(ع) نشان شیعه بودن.
حالا شما با توجه به مطالبی که نوشتی به نظرت شیعه هستی؟؟؟؟اگر هم نیستی لطفا به مسائل خودتان رسیدگی کنید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
شیعه نیوز چرا این افکار منحرف ضاله رو مثل همین ناشناس رو منتشر میکنی؟
حالاکه منتشر کردی چرا خودت جوابشو نمی دی؟
آخه این کسی که این نظر رو داده بعیده شیعه باشه منم حال ندارم جواب این بی سواد بی دین بی .... رو بدم.
سید
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
ناشناس،
یه روزی یکی از افسران شاه رفت پیش آیت الله کاشانی و گفت: دین پیامبر ربطی به سیاست ما نداره،سیاست یعنی پدرسوختگی،
آیت الله کاشانی فرمودند: خیلی خری
علی
United States
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
بابا بی دینی هم حدی داره.فکر کرده با این پیشنهاد دردی رو دوا میکنه .تا یکم هوا الوده میشه دو روز سه روز تعطیل میکنند نوروز 14روز تعطیل -22بهمن -13ابان حالا یک روز که هرچی دارند از امام حسین حضرت عباس علیه السلام دارند همونم تعطیل میخوان بکنند البته بعید هم نیست فردا بگن عاشورا تعطیله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
واقعا جای تاسفه
کسانی که این بحث را مطرح کردن مسلمان نیستن.اینها همان سکولار ها و وهابیون ضد دین وضد خداوند تبارک وتعالی هستن که در مجلس نفوذکردن .
خدا لعنتشون کنه به حق محمد وال محمد(ص)انشاالله
گلشهر مشد
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
چه خوش گفت شاه اسماعیل
بس تجربه کردیم در این دار مکافات *با آل علی هر که در افتاد و رافتاد
من نمی دونم چرا بعضیا عبرت نمی گیرن از سرنوشت یک عده که حرمت عزا خانه امام حسین رو شکستند و به چه روزی افتادند .کسانی که دنبال می کنن نیوز رو می دونن
ريزه خوار خوان مولا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
خدا رحمت كند شاهان آل بويه صفويه افشاريه زنديه قاجاريه را كه بنايشان فقط استحكام بخشيدن به اعتقادات بود.
چرا كه شخصا در عزاداريها بعضا با پاي برهنه به عزادارها خدمت مي كردند و يا در بين عزادارها به انواع عزاداري مي پرداختند و در اقامه عزاي مولي الكونين همت مي گماشتند. حتي در زمان پهلوي هم كه ادعايي نداشت اين اتفاقات نيفتاده بود و حتي فكرش رو و ايده اش رو هم مطرح نكرده بودند!!!
اللهم لا تجعلنا من خصماء آل محمد عليهم السلام.
نمايندگان اصول گرا يا وهابي گرا!!!!!!!
محسن
United States
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
نظر اکثر مردم برای کم کردن تعطیلی ها این است :
14 و 15 خرداد ، 22 بهمن ، 13 فروردین ، 1 تا 4 فروردین ، 29 اسفند
خواهشاً به رأی مردم احترام بگذارید
میزان رأی ملت است
اگر می شه یک رأی گیری بکنند بد نیست!
پسر ترک
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
شاید کل مشکلات کشور حل شده نمایندگان از بیکاری دنبال حذف تعطیلات افتادن؟؟؟؟
من عقیده دارم بجای حذف تاسوعا یه روز هم اضافه کنن بازم کمه چون نماد ما شیعیان عاشوراست
اینو هم بدونین اگه جنگ بشه من برا مذهبم میرم جنگ نه براایران
پس لطفا نوروز با عاشورا مقایسه نکنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
فكر نكنم تو واقعآ ترك باشي! والا ذره اي حس وطن پرستي در تو وجود داشت.
یامهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
مثلاکشوراسلامیه به جای اینکه تعطیلات بیخودی روحذف کنیدوشهادت وولادت اماماروتعطیل کنید حالا.....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
بسمه تعالی
اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
اسلام علیک یا باب الحوائج ابالفضل عباس

ای کسانی که دم از باطل بودن نوروز می زنید حضرت امام صادق (صلوات الله وسلامه علیه) نوروز را تایید فرمودند و طبق روایت معتبر شیعه عیدالله اکبر روز غدیر در نوروز بوده است.
من به نوبه خودم به نمایندگان مجلس می گویم اگر این طرح را تصویب کنید در دنیا و آخرت معلون الی الابد خواهید بود.
البته امسال ما نوروز را به شادی نخواهیم گذراند چون مصادف با فاطمیه دوم است
اللهم عجل لولیک الفرج

از شیعه نیوز هم تشکر می کنیم که نظرات را انتشار می دهد
ایران رادریابیم
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
احادیث مربوط به نوروزازشخصی صادرشده به نام"معلّی بن خنیس"که ازنظرعلمای رجال(که تشخیص میدهندآن حدیث گوینده انسان صالحی بوده یانه)زیرسوال است وتکیه براین روایات برای انجام اعمال عیدآسان نیست!
مفاتیح نوین/صفحه 907
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
اگه راست میگن 22 بهمن و 15 خرداد و 12 فروردین رو تعطیل کنن البته از نظر اینا این سه روز خیلی خیلی مهم تر از تاسوعا هست!!!
اباالفضل
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
آخه کی گفته فروردین 13 روز تعطیل کنند بعد ببینند تعطیلی زیاد شد بخاطر کاهشش از اهلبیت، مظلومان همیشه تازیخ مایه بذارند؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
آقا اباالفضل، .... چه ربطي داره به شقيقه؟ فروردين 13 روز براي دانش آموزان تعطيله، نه همه مردم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
به نام خدا.درست است که الآن خیلی ها از اسم اهل بیت واسلام سو استفاده می کنند ،اما اهل بیت افتخارماشیعیان است.هرکاری که باعث شودعظمت اهل بیت رابا آن نشان دادمستحب است.ماباید مواظب دشمنان شیعه باشیم که نقشه هایشان بسیارقوی است.ابتدابه سمت اهل بیت وبعد قرآن ودین نشانه میروند.خداوندفرج آقاامام زمان رانزدیک گرداند
ایول
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
شیعه نیوز جون تو اینقدر بیننده نداری که ظرف چند ثانیه یک دفعه 100تا کامنت مثبت به نظرای خودت میدی.
آشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
تودیگه چی میگی بدبین من خودم به اکثرکامنت هامنفی یامثبت دادم!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
ايول جون،‌ اگه اون يدونه مثبت را هم خودت بخودت نميدادي، اونوقت ميديدي كه هيچكس باهات موافق نيست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
پیام بازرگانی اینجا چی کار میکنه!؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
دشمنان بد نقشه ای کشیدند.ابتدا میخواهندروحانیت را درنظرمردم بدکنند بعد اسلام رانابودکنند.اما خداوندخودحافظ دین اسلام هست.ماهم وظیفه داریم هرکدام هرچقدرمیتوانیم درراه حفظ وترویج اسلام بکوشیم.اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
لعنت بر شیطون این چه تزیه دیگه؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
ابتدا سلام
بی تعارف ما ایرانی ها که دیگه خوب خودمون را مشناسیم روز روزش کار نمیکنیم حالا که دیگه شب تارشه یعنی واقعا این ملت مشکل دیگه ای نداره که باید سر این موضوع بحث بشه از اینها گذشته حالا که عربستان داره حدود 10 روز برای عید فطر تعطیل میکنه تا این عید که برای ماهم مقدس رو جلوی غدیر علم کنه اونوقت ما میخوایم سد های پشت سرمون رو هم خراب کنیم در ضمن آیا میدونید که در آمریکا علاوه بر یکشنبه بخاطر احترام به یهودی ها شنبه ها رو هم تعطیل میکنند که اگه حساب کنید تعطیلاتشون خیلی بیشتر از ماست و وضعیت پیشرفتشون رو هم که داریم میبینیم پس آقایون مجلسی ها اشکال کار و صنعت ما چیز دیگست نه تعطیلی در واقع کار از ریشه خراب است .
الهم عجل لولیک الفرج
محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
تعطیلات سیاسی را بردارن کاری به تعطیلات تاسوعا و عاشورا نداشته باشند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
فقط تعطيلاتي كه جنبه عزاداري داره را بايد بردارند. مردم احتياج به شادي دارن.
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
14 خرداد مهمتره یا تاسوعا
ناشناس
France
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
بستگی داره چه چیزای برات مهم باشه
مجر
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
یادتون هست اون یارو رو که گفت حضرت رقیه ای نیست بعد از دو سه ماه اباالفضل علیه السلام نسخشو پیچید بزار طرحو تصویب کنند بعد نوبت بی بی میشه برا عموش سنگ تموم بزاره
سعید
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
عالی گفتی.سنگ تموم را خوب اومدی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
چرا تعطیلی های اضافه مثل روز های 200 گانه ای که به راهپیمایی ها اختصاص دادن رو بر نمی دارن؟؟
...... این مقدمه ی برداشته شدن کلمه ی «اسلامی» از جمهوری اسلامی ایرانه!!!
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
این مجلس شیعیانه یامجلس عمریاست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
مجلس عدوالعباسه..
علی کریمی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
غلت میکنند-اونوقتشم که تعطیلی را بردارند کی گوش میده-ماخمینی شهریاکه همین حالاش از7محرم مدرسه ها راتعطیل میکنیم-بعضیا که از همون اول محرم تعطیل میکنند-
سعید
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
ماشاءالله به غیرتتون.خوشم اومد.
هادی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
بی خود نیست به آقامون میگن مظلوم اما چند سال پیش جلوی علم وکتل رو گرفتین مردم ریختن بیرون مواظب این طرح باشید چون مستقیم با آقا قمر بنی هاشم طرفین
كربلايي
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
امام رضا راعشق است
بين همه عشق هاي دنيا
عشق است اباالفضل
آقا خودت جوابشو بده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
مثل اينكه سال 85 رو يادشون رفته كه ميخواستند تعطيلي شهادت امام جعفر صادق(ع) رئيس مذهب حقه جعفري رو بردارند ولي به سد مرجعيت شيعه حضرت آيت الله العظمي وحيد خراساني برخوردند كه با اون سخنراني كولاكي جلو آنها ايستاد و آن ها از اون تصميم شرم انگيزشان منصرف شدند.
اللهم الحفظ مرجعنا شيخ حسين الوحيد الخراساني
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
مشخص شود چه کسی این طرح راداده چه بسا قصد نخریب مجلس را دارند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
حالا يه كار خوب و درست هم كه ميخواهند بكنن، شما اسمش را بذاريد تخريب مجلس!!
سحر
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
چه خبره بابا اینقد جبهه گرفتید!!!!
تاسوعا رو حذف نکنن، بعدش هر چی تعطیله چه مذهبی چه سیاسی حذف کنن خیالمون راحت بشه
مملکتو نابود کردن با اینهمه تعطیلات!
مردم سر کاراشون قرار نیست که بزنن و برقصن که اگه روز شهادت بخوان برن سرکار، زمین و آسمون به هم بریزه!
همین تفکرات قرون وسطایی هست که کشور عزیزمونو اینقد عقب مونده نگه داشته!
تو رو خدا دست بردارید و کمی واقعیت ها رو ببینید، اسلام دین کار کردن و تلاش هست، این بزرگترین خیانت به اسلام هستش که به اسم اسلام مملکتو به تعطیلی می کشند!
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
عقب افتادگی مملکت به خاطر وجود افرادی مثل شماست که نسنجیده اظهار نظر می کنند و با وجودی که هیچ اطلاعاتی از دین ندارند تمایلات خود را به آن نسبت می دهند.
اگر اسلام واقعی در این مملکت اجرا می شد، آن وقت متوجه می شدی که کدام طریق موجب پیشرفت می شود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
بی سواد تو غلط می کنی این حرف رو میزنی!
تو بی سواد اصلا میدونی معنی این حرفت چیه؟
مردم در تاسوعا و عاشورا خصوصا،تعظیم شعاءر حسینی میکنن،تو اصلا می دونی حسین سلام الله علیه که بود؟ اگر او نبود اسلام نبود و اگر تعظیم شعاءر او نباشد حسین سلام الله علیه و به تبعش اسلام نمی باشد! خدا هدایتت کنه!(روشن فکر)
حرف آخر:
حضرت ایت الله العظمی وحید خراسانی: ای مردم ایران به هوش باشید کوچکترین خدشه ای که در شعاءر حسنیه بوجود بیاد کمر خاتم النبیین رو می شکنه.
شیعه نیوز چاپ کن ولو به قیمت اینکه ویرایش کنی ولی بزار این بی سواد جوابشو بگیره.
محب معصومین
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
لعن الله قاتلیک یا فاطمه

وامابعدسلام علیکم خدمت خواهر گرامی اره واقعا مملکتو نابود کردند با این تعطیلات ولی میشه بگید کدوم یکی بیشتره ملی سیاسی یا دینی مذهبی.اگر به فکر کشور عزیزت هستی اینو بدون کشور عزیز از صدقه سری همین تعطیلات مذهبی سر پا مونده. ببینم یعنی هر کشوری که تعطیلی کمتر داشته باشه عقب موندگی نداره.دوست ندارم از غرب مثال بزنم ولی میگم برو اروپا وامریکا رو ببین اینقدر تعطیلی دارند همین چین 40روز پشت سر هم تعطیلند دریک موقع سال. من متاسفام واسه کسانی که همچین طرز فکری دارند

اللهم عجل لولیک الفرج
omid
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
قرار نیست که ما تو روزهای عزا فقط نخندیم و نرقصیم..این روزها باید مردم به سرو سینه بزنن..اگه قرار باشه مردم سر کار برن چه جوری می تونن عزاداری کنن..این روزها باید عزاداری کنیم..برای شما واقعا متاسفم سحر..
منتظر جواب دندان شکن ایت الله وحید خراسانی مد ظله العالی باشید..این دفعه ابروی هیچ احد الناسی رو باقی نمزاره حتی...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
شما فکر می کنید اگه همه تعطیلات رو بردارند همه چیز درست میشه؟! یعنی مشکل این مملکت تعطیلیه ؟ ایران پیشرفت می کند و همه جا گل و بلبل میشه؟! خودتون میدونید که هدف از این تعطیلات چیه و اعتقادات مردم رو نشانه گرفتند و باید این همه جبهه گرفت!!!
ناشناس
United States
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
محمد رضا، برو خدا را شكر كن كه هنوز اسلام واقعي پياده نشده. اگه اسلام واقعي پياده بشه كه هزار برابر از اينم بدتره و نميشه ديگه اينجا زندگي كرد. طالبان يادت رفته؟
سحر
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
ماشاا... بزنم به تخته عجب آدمای انتقاد پذیری هستید شماها!!!
به اون فکر مبارکتون نمی رسه که یه ذره مودبانه تر پاسخ بدهید تا شاید من که به نظر شما آخر جهالت و بی دینی هستم سر عقل اومدم و موافق شدم که 365 روز سال رو به اسم اسلام تعطیل کنند!!!
سحر
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
اسلام یعنی دین اخلاق
شماهایی که فکر می کنید آخر اسلام هستید و هر کی مخالف شماست یعنی آخر بی دینی هست، لطفا یک بار دیگر این پاسخ سرشار از اخلاقتون رو بخونید و ببینید که کی بی دین هست!!!
سعید
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
به منفی هات نگاه کن بعد نظر بده!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
آقا سعيد، اون چشماتو باز كن و مثبت ها را هم ببين كه كم نيست.
ناشناس
United States
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
سحر خانم، اين جماعت عقب افتاده و نادون و بي منطق كه ميبينيد تنها حربه شان توهين كردنه را بحال خودشان بگذاريد و ناراحت نباشيد. مطمئن باشيد عده بيشماري از مردم هم عقيده شان مثل من و شما است.
ساجد رضوی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
نمائندگان حد اقل از کشور پاکستان خجالت بکشند بااین ہمہ وھابی، ہر سال بطور رسمی سہ روز یعنی ٨،٩ و دھم محرم تعطلیل است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
يكي از دلايل عقب ماندگي پاكستانيها، همين چيزهاست.
ريزه خوار خوان مولا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
(مضمون حديث به نقل از علامه مجلسي رحمت الله عليه) خوردن غذا باعث خونسازي و توليد انرژي، و در نتيجه انرژي انسان را به سوي فعاليت مي كشاند.
اگر انساني غذاي پاك و حلال بخورد به سوي افعال خوب سوق داده مي شود.
ولي اگر نمايندگان مجلس و ديگران مال حرامي بدست آورده و خورده باشند طبيعتا به سوي افعال حرام و خط قرمز خواهند رفت.
فكر سوء و فعل بد زاييده مال حرامست!!
ريزه خوار خوان مولا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
تعطيلي ما بيشتره يا اروپائييها؟!!
ايران با احتساب 52 جمعه و تعطيلات سياسي اعم از 14 و 15 خرداد و 12 فروردين 29 اسفند و تعطيلات مذهبي اعم از شهادات و مواليد ائمه عليهم السلام و تعطيلات ملي (ايام نوروز) مجموعا به 75 روز نميرسه !!!
ولي اروپائيان 104 روز تعطيلي آخر هفته دارند غير از تعطيلي ايام كريسمس!!!
خودتان قضاوت كنيد!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
ای کاش مشخص میشد چه فردی اصلا این پیشنهاد وقیح رو مطرح کرده تا مردم نمایندگان وهابیت در مجلس شورای اسلامی رو بشناسند .
وقار
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
آقایون نمایندهها چرا تعطیلاتی مثل 14و15خرداد ؛29اسفند؛22بهمن؛رو حذف نمیکنین
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
بسم الله الرحمن الرحیم.بهانه(توجه کنید, فقط بهانه)طراحان این طرح های خیانت آمیز,تاثیر منفی تعطیلات,براقتصاد و پیشرفت مملکت است.آقایان نمایندگانی که این گونه نگرانی هارا دارند بهتر است به فکر طرح هایی باشند که راندمان کار مفید در ادارات و... بالا برود. به احتمال قریب به یقین , اگر نام پیشنهاد دهندگان این طرح سخیف ,فاش شود ,معلوم خواهدشد که اینها جزء نمایندگانی اند که کمترین فعالیت و بیشترین سوء استفاده هارا در مجلس ,دارند. وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.
احسان حیدری
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
تاسف
محب العباس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
حواله شون ل دو دست بریده حضرت عباس علیه السلام!!!!
جابر
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
اجازه ندارن اجازه ندارن نمایندگان محترم اینکارو بکنن
عابر پیاده
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
طبق سایت اطلاعات فنی ایران تعطیلات رسمی کشور آمریکا در سال 2013
بیش از 70 تا 80 روز است: آدرس:
http://www.tici.info/default.aspx?dir=BizInfo_wvn&file=USA.htm

اسپانیا 52 روز تعطیل رسمی دارد:
http://www.tici.info/default.aspx?dir=BizInfo_wvn&file=Spain.htm

کشور سوئد 38 روز

http://www.tici.info/default.aspx?dir=BizInfo_wvn&file=Switzerland.htm

ژاپن 25 روز تعطیل رسمی:
http://www.tici.info/default.aspx?dir=BizInfo_wvn&file=Japan.htm

کانادا 27 روز و .... در حالی که تعطیلات رسمی ایران در حدود 25 روز است که برخی از این روزها مصادف است با روز جمعه که خودش تعطیل است...
mohamad
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
به جای این مزخرفات باید کار مفید رو بیشتر کنند ببینید میزان کار مفید امریکا با ما چقدر تفاوت داره
عابر پیاده
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
مجددا شمارش کردم تعطیلات آمریکا بیش از 120 روز است:
در اینآدرس قابل مشاهده است اگه اشتباه کردم دوستان راهنمایی فرمایند.
حالا چرا این نمایندگان دارند می ترکند من نمی دونم!
خوب کمی اینها از مرخصی خودشان بزنند و به بهانه های واهی تعطیلات تابستانی و حوزه اتنخابی و ... که در مجموع به اندازه یک آبدارچی یک اداره یک ماه سر کار نیستند..
لطفا حذف نکنید اما سانسور شد هم عیبی نداره!!!!!!!
آشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
واقعا براشون متاسفم روز های سیاسی تعطیل نمیکنن ولی تاسوعا و شهادت امام رضا تعطیل میکنن و میگن برای کشور مضر....خاک بر......
فاطمه سادات منتظرالظهور
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
سلام و خدا قوت
اگر مجلس هم تصویب کنه دیگه مردم ساکت نمیشینند
تمام انقلابات منطقه چشمشون به انقلای اسلامی ایران که از عاشورا نشئت گرفته
اونوقت بیان تاسوعا رو تعطیل کنند ؟!
خدا ختم بخیر کنه این شیطنت هارو
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
مجلس جمهوری اسلامی رو ببین تو رو خدا!!!!!!!!!!!
سید
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي

اینا از امام رضا خجالت نمیکشن،
ناشناس
United States
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
اووووووووووووووووو چیه شلوغ کردین افتادین به جون همدیگه اینا میخوان حواس مردم رو از گرونی ها و بی کفایتی خودشون تو این روزای آخر سال پرت کنن تا تا این چند روز هم بگذره برن به ویلاهاشون برسن به تفریحاتشون به خارج رفتنشون برن پولایی رو که تو این یکسال جمع کردن رو خرج کنن بعدش هم اگه تعطیلی باشه برای خودشون هم هست اونا هم تو تعطیلات میرن صفاسیتی.به امید افزایش روزهای صفاسیتی
ali
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
امیدوارم مراجع عالیقدر شیعه مانند آیت الله وحید خراسانی و صافی گلپایگانی در این مورد جواب دندان شکنی بدهند تا از این به بعد حتی فکر مطرح کردنشا به عنوان های دیگر نیز نداشته باشند.
سعید
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
علی جان نگران نباش،وقتش که بشه،این دو بزرگوار مجلس را با خاک یکسان خواهند کرد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
آقا سعيد، خوابش را ببيني!
محسن
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
تو رو خدا ببین مجلس به جای حل تورم 63 درصد و مرغ 7500دنبال چه مسخره بازیهاییه. ایران کمترین تعطیلات رو توی دنیا داره همین کشورهای صنعتی اروپاشنبه ها ویکشنبه ها (2روز در هفته) تعطیلی دارن یعنی سالی 104 روز در ضمن اونها در زمان کاریشون کار مفید دارن نه مثل ادارات ما که مشغول حل جدول تحلیل فوتبال و....هستن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
حالا معلوم می شه که اینقدر تشکیک کردن در عزای امام حسین علیه السلام برای چه اهداف خبیثی است . یکروز در سینه زنی تشکیک کردن و یک روز در گریه بلند نمودن و یک روز در حضرت رقیهسلام الله علیها و حالا هم در افتادن با تاسوعا و غزای حضرت زهرا و امام صادق.
فقط قم تعطیل باشد یعنی چه ؟ مگر عزای امام صادق فقط باید در قم برگزار شود ؟ باید تبلیغ شود که در همه کشور این عزاها اقامه شود نه اینکه امروز منحصر در قم شود و فردا از قم هم برداشته شود .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
خیلی زیبا فرمودید!!! همه ی این ها برنامه ریزی و هدف مند است! آقای وحید(حفظه الله) همان اول گفتند کسی که خدشه ای به شعائر حسینی وارد کند ...! نشان از آگاهی و فهم ایشان به این برنامه ها بود که روز به روز این اهداف بزرگتر می شود که بعد از حذف تعطیلی تاسوعا، تعطیلی عاشورا را نیز حذف می کنند!! به قول دوستان اگر هدف کم کردن تعطیلات است چرا مجلس تعطیلی عید فطر را زیاد کرد؟!! پشت سر این اهداف برنامه ریزی شده اول شبهه وارد کردن به عقاید مردم و دور کردن مردم از دین و حذف تعطیلات و ...!! مثل سیاست های معاویه!! اللهم عجل لولیک الفرج
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
سلام قابل تاسف است برای مجلسیانی که خودراولایی می دانند بجای حذف تعطیلی روزتاسوعا تعطیلی روزخرافی سیزده فروردین وتعطیلات اضافی دیگر رابردارند.
اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
زماني مي گفتيم خدايا به لعضي مسئولين ما بصيرت عنايت بفرما.العان بايد بگيم خدا به بعضي مسئولين ما فهم عنايت بفرما
بچه کاشان
France
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
به به پس واژه جدیدی بعداز بصیرت اضافه شد پس باید ازاین پس از دست واژه فهم آزار بکشیم .درسته؟؟؟؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
واقعا برای اونایی که این طرحو امضا کردن متاسفم
کاش اسماشونو میگفتید بشناسیمشون
صمدی
Russian Federation
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
با سلام خدمت همه عزیزانی که با اعتقاد و از روی محبت اعلام نظر کردند.
چندین سال قبل آقا فرمودند تعطیلی های کشور باید کم بشه ولی آقایان مجلس اون زمان اقدام عملی خاصی صورت ندادن. هنوز هم دغدغه این اضافه تعطیلی ها وجود داره. من در مورد روزهایی که باید تعطیل بشه اظهار نظر نمیکنم,اما میشه آدم شاد باشه ولی تعطیل نباشه , میشه آدم عزادار باشه ولی تعطیل نباشه...
مگه روز عاشورا که برای همه ما حتی غیر مسلمونای ایران عزیزه همه ی مغازه ها تعطیلن؟
یا عید نوروز که همه شادیم شیرینی فروشی ها تعطیل میکنن؟
به نظر من باید با یک تناسب منطقی از تعطیلات ملی و مذهبی کم بشه که هم فرمایش آقا عملی شده باشه و هم فعالیتهای اقتصادی کشور رونق بگیره.
سيد دوستدار ولايت
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
حالا اگر اين وسط بي احترامي يا بهتر بگم حرمت نذاشتن به اهل بيت رسول گرامي اسلام (ص) هم صورت بگيره زياد مهم نيست ، اصل پيشرفت كشور و البته نظامه .
واي بر شما كه بدتر از اهل سقيفه شديد .

اللهم عجل لوليك الفرج . . . . .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
باشسه تناسب منطقی ایجاد میکنم
روز 22 بهمن شادیم ولی میریم سرکار و شادی میکنمیم
روز 14 حرداد هم با اینکه ناراحتیم ولی باچشمانی گریان میریم اداره
روز 15 خرداد هم ناراحتیمون از دیروز مونده هنوز و تو اداره ایم و منتظر فرج!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این 3 روز رو شما با ما راه بیا.تاسوعا و شهادت امام رضا رو هم ما مرحصی میگیریم میریم هیئت!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
به نظر من می توان روز 15 و 14 خرداد کار کرد؛ تحصیل کرد ؛ در مراسم فاتحه هم شرکت کرد. آیا شما اقای صمدی در این مورد با من همعقیده هستید؟؟؟؟؟
سادات
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
منم نظرم اینه
روز 29 اسفند
8 - 9 -10 - 11- 12- 13 فروردین
14 و 15 خرداد
22 بهمن
میریم سر کار شاد و خوشحال - ناراحت و غمگین
اگر این طرح اقایون رای بیاره مطمئن باشین به حرمت رسول (ص) و آل رسول هیچ کس نمیره سر کار من که مرخصی میگیرم و نمیرم سر کار
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
متاسفم با این نوع اظهار نظرتون اقای صمدی
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
صمدی محترم،
امان از موقعی که ما همه چیز را در این دنیا نگاه کنیم.
صمدی محترم شما می دانی برای چی به این دنیا آمدی؟اگر به خاطر مال و اموال پیشرفت صنعتی به دنیا آمده باشی، آنوقت چه فرقی است بین کسی که دین دارد و ندارد؟
چه فرقی می کند بین شما و انسان های لاییک؟
چه فرقی بین شما و قارون؟
شما که فهمی از دین و آیات و روایات ندارید،مجبور به اظهار نظر نیستید(یک روزی بایستی پاسخ این قضاوتهایتان را بدهید).
عزاداری برای امام حسین(ع) و اهل البیت(ع) شعائر الهی می باشند و در قرآن کریم آمده است که
ذلِكَ وَ مَنْ يُعَظِّمْ شَعائِرَ اللَّهِ فَإِنَّها مِنْ تَقْوَى الْقُلُوب‏(32حج)
جوری سخن نگویید که نشان از بی تقوایی شما باشد.
و سخن بسیار است اما برای عاقل یک نشانه بس است.
منتقد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
آخه بیچاره
حضرت آقا که تاج سر ما هستند،گفتند باید تعطیلات کم بشه
ولی نه تعطیلات تاسوعا و ...
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
یه سوال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
چرا تعطیلی عید فطر باید زیاد بشه ولی تاسوعا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مساله فقط تعطیلی نیست به عمق قضیه فکر کنید
ناشناس
United States
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
قربون او دهنت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
هزار آفرین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
چونكه اون عيده و مايه شادي، ولي اين عزاداريه و مايه غم و غصه بيشتر.
باغیرت
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
وقتی دچار مرض واگیردار وهابی صفتی بشی نتیجه اش میشه این/
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
اینها هم مانند رضاخان که فکر میکرد با کشف حجاب زنها مملکت پیشرفت میکند .فکر میکنن با حذف تعطیلات مذهبی پیشرفت میکنیم!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
مقایسه به شدت جالبی بود!
OMID
United States
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
احسنت.بسیار حرف خوبی است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
بسیار زیبا باریک الله.
ريزه خوار خوان مولا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
امان از مال حرام!!!!
بچه ها چطوره مجلس رو تعطي كنيم؟!
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
پنجه ی حضرت عباس گلوگیرش باد
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
هیت متوسلین به شاهزاده علی اصغر(ع) جوانان البرز به مناسبت اخرین جلسه هیت در سال 1391 مجمع الذاکرین حضرت زهرا (س) برگزار مینماید.با نوای دلنشین ذاکرین اهل بیت(ع) حاج احد خجسته حاج محمد نوروزی حاج امیر احمدی حاج شهرام عباسی حاج حامد خمسه کربلایی محمود مومن کربلایی مجید قناعت جو کربلایی جواد حقیقت کربلایی مهدی مینویی کربلایی علی جهانبخش کربلایی مهدی دادخواه کربلایی حسین فروغی زمان:جمعه 18 اسفند 91 مکان:بالاتر از میدان منیریه کوی راتق حسینیه شهدای حیدری ارام تلفن:66452133
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
واقعا این کار اشتباه است ما جیره خوره اهل بیتیم اسلام با این عزاداری ها زنده است الان می خواهن تاسوعا را حذف کنن پس فردا به جایی میرسه که عاشورا هم............
عید را بردارین تابستان را بردارین ولی با اهل بیت............
زهرا سادات
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
امام خميني فرمودند :محرم و صفر است كه اسلام را زنده نگه داشته است.

اقایون میخوان اسلام رو نابود کنند اما زهی خیال باطل
فاطمه
United States
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
میشینن اونجا ، میبینن کاری ندارن جز اینکه انگشت مبارک رو برای رای دادن تکون بدن ، هی برا مردم تصمیم میگیرن اونم تصمیم های مزخرف.
ما مردم که راضی نیستیم
نمیخوایم اونا به نمایندگی از ما این کارو بکنن. برن تعطیلات خودشونه حذف کنن
بنده خدا آقا که دلش خونه از دست این آدم های بی بصیرت و بیخود
فاطمه
United States
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
یه چیزی یادم رفت بگم
اینا همش سیاسته و از روی قصد و غرض
معلوم نیست چه نقشه ای دارن
عشاق الحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
واقعاک به شمام میگن شیعه همین مونده ک شهادت امام حسین وامام رضا ک کاروکسب حرامه تعطیلی روبردارین بابادمتون گرم
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
واقعا حیف بود به این مجلسی های .... رای دادیم
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
یه چیز بگم نگاه کنید تو این چند وقته هر کس با اهل بیت د رافتاد چه بلایی گرفتش نمونهاش زیاده نمونه تازشم که دیدید پس طرح از خودتون در نکنید خواهشا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
همه مردم که کارمند اداری نیستند ...کارگران شرکت های خصوصی روز تعطیل وغیر تعطیل بیش از هشت ساعت کار می کنند...چون مجبورندلطفا دل این زحمتکشان حقیقی را با این حرفها که راجع به تنبلی ایرانیها مزنید نشکنید
كلب الزينب
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
رفيقا ديگه تموم شد تصويب شد رفت
اين طرح توسط نماينده نجف آباد در مجلس شوراي اسلامي!!!؟ ارائه شد
1- شهادت امام رضا عليه السلام فقط در مشهد تعطيله و در شهراي ديگه تعطيل نيست
2- شهادت امام صادق عليه السلام و حضرت زهرا سلام الله عليها هم فقط در قم تعطيله
3- تاسوعا هم حذف تعطيليش تصويب نشد

رفيقا منظورشون اينه كه اهل بيت عليهم السلام فقط مال مشهد و قم هست و جاهاي ديگه .........؟
" مظلوميت شيعه اينجا بيشتر از قبل به چشم مياد كه حتي يه مرجع هم صداش در نيومد"
حتي آقاي وحيد خراساني كه چشم همه ما به ايشان بود بلكه كاري بكنند....!
ديگه بايد از ته دل بگم
اللهم عجل لوليك الفرج
ali
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
سلام
صددرصد به موقعش ایات اعظام وحید خراسانی - گلپایگانی - سید صادق روحانی - سید صادق شیرازی و ... جواب دندان شکنی بهشون خواهند داد
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
چیییییی؟
شهادت حضرت زهرا فقط در قم تعطیله؟!!!!!!!!!!!
خدایا به حق پهلوی شکسته مادرم زهرا حق این وهابی صفتان و مبدع وهابی صفت این طرح رو کف دستشون بگذار.
خدایا به حق فاطمه زهرا کمر بانی این طرح رو بشکن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
مردم غیور نجف آباد چه میکنند پس؟؟؟؟
باید حق این نماینده بی لیاقتتشونو کف دستش بذارن
ناشناس
United States
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
ايشالا مباركه.
دشمن جبت و طاغوت
Romania
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
لعنت خدا بر شما بی دینان باد. بجای اینکه تعطیلی های مزخرف سیاسی رو حذف کنید به جان تعطیلی های دینی افتادید اف لکم و لما تعبدون
شیرازی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
احسنت به شما .
درود بر شما.
محمد
United States
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
اگر اسلامی هست از پرتو رشادتهای حضرت عباس است . نمایندگان بدانند که دکان آنها بر سر بازار اباعبدالله و حضرت عباس باز شده است که اگر بازار اباعبدالله تعطیل شود خواه نا خواه دکان نمایندگان و خیلی از سران نظام تعطیل می شود.
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
بخدا قسم که داریم به سمتی میریم که خشم خدا رو در پی داره
مسعود
France
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
واقعا تاسف بار است که در مجلس یک کشور شیعه چنین طرحهایی مورد بررسی قرار میگیره اگر این تعطیلات که باعث ضرر به اقتصاد مملکت میشه چرا عید فطر را دو روز تعطیل اعلام کردن مگر این تعطیلات به اقتصاد ممکت ضرر نمیرسونه
احسان از مشهدالرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
رد پای وهابیت زدگی در مجلس شورای اسلامی
به قرآن نکبتی امروز جامعه ما فقط به خاطر پشت کردن به اهل بیت است
فقط می خواهم بدانم چه شده است مارا که چند نماینده به خود اجازه این حرفها را می دهند
به خدا گاهی م گویم کاش انسان بمیرد و این وقایع را نبیند
باورم نمیشد در مملکت امام زمان روزی کار به اینجا برسد
به خدا اگر غیرت داشتیم برای دادن همین طرح باید این نمایندگان را از مجلس بیرون می انداختند
خدا فرج مولایمان را برسان
یاعلی
اللهم عجل فرجه
وهاب
Sweden
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
خداوکیلی تعطیلی ۲۹ اسفند و ۱۵ خرداد ضروری تره یا تاسوعا و شهادت امام رضا (ع) ؟؟!! کمی تامل!!