۰

وزارت خارجه اوکراین کاردار ایران را احضار کرد

وزارت خارجه اوکراین با پافشاری بر ادعاهای بی‌اساس درباره ارسال موشک‌های بالستیک از سوی ایران به روسیه، کاردار کشورمان در اوکراین را احضار کرد.
کد خبر: ۲۹۷۸۲۲
۰۸:۵۹ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۳

شیعه نیوز | وزارت خارجه اوکراین با پافشاری بر ادعاهای بی‌اساس درباره ارسال موشک‌های بالستیک از سوی ایران به روسیه، کاردار کشورمان در اوکراین را احضار کرد.

به گزارش «شیعه نیوز»، وزارت خارجه اوکراین با پافشاری بر ادعاهای بی‌اساس درباره ارسال موشک‌های بالستیک از سوی ایران به روسیه، کاردار کشورمان در اوکراین را احضار کرد.

در بیانیه وزارت خارجه اوکراین آمده است: «وزارت امور خارجه اوکراین در نهم سپتامبر آموزگار کاردار جمهوری اسلامی ایران در اوکراین را برای ابراز نگرانی عمیق طرف اوکراینی در رابطه با انتقال احتمالی موشک‌های بالستیک ایران به فدراسیون روسیه احضار کرد.»

در بخش دیگر این بیانیه آمده است: «اظهارنظر مربوطه مورخ ۷ سپتامبر وزارت امور خارجه اوکراین با هشدار جدی مبنی بر اینکه تایید ارسال تسلیحات بالستیک ایران به کشور متجاوز روسیه عواقب مخرب و جبران ناپذیری برای روابط دوجانبه اوکراین و ایران خواهد داشت به دیپلمات ایرانی تحویل داده شد.»

پافشاری اوکراین روی ادعاهای مطرح شده از سوی رسانه‌های غربی علیه ایران پیرامون ارسال موشک‌های بالستیک به روسیه درحالی است که در روزهای اخیر، مقامات ایرانی و روسی این ادعاها را رد کرده‌اند.

 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: