۰

اقدامات جنون آمیز آل خلیفه و بازداشت گسترده مردم

نیروهای امنیتی با زره پوش های خود به خیابان ها آمده و به بازداشت گسترده مردم و شهروندان بی دفاع می پردازند.
کد خبر: ۱۳۴۰۰۷
۱۱:۵۱ - ۱۴ دی ۱۳۹۵
به گزارش «شیعه نیوز»، نیروهای امنیتی با زره پوش های خود به خیابان ها آمده و به بازداشت گسترده مردم و شهروندان بی دفاع می پردازند.

 همزمان با اوج گرفتن فعالیت های انقلابی مردم بحرین همزمان با سال جدید میلادی و اعلام حمایت مردم از شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین از سویی و حمله افراد ناشناس به زندان جو بحرین و کشته شدن یکی از نیروهای امنیتی این زندان، اوضاع بحرین در دو روز گذشته متشنج بوده و نیروهای امنیتی با زره پوش های خود به خیابان ها آمده و به بازداشت گسترده مردم و شهروندان بی دفاع می پردازند.

در این میان حملات گسترده نیروهای امنیتی آل خلیفه به منطقه بنی جمره به بازداشت 18 شهروند عادی منجر شده و منابع محلی نیز گفته اند شمار زیادی از نیروهای امنیتی با حمایت بالگردهای نظامی به منازل مردم وارد شده اند و محتویات و لوازم داخلی این منازل را تخریب کرده و تعدادی از مردم را بدون هیچ دلیلی بازداشت کرده اند.

حسین رضی عضو مرکز حقوق بشر بحرین در یادداشتی در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی نوشت: افرادی مانند سید جواد الموسوی و فرزندان و نوه او که مجموعه شش نفر هستند در جریان حمله نیروهای امنیتی به منزل آنها در شهر حمد ناپدید شده اند.
منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: