۰

پوشش ضريح و پرچم گنبد بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) تعویض می شود

پوشش ضریح مطهر و پرچم گنبد بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) دراستانه سالروز ولادت ایشان تعویض می شود .
کد خبر: ۹۷۲۳۵
۰۹:۲۵ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی امروز گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ثامن‌الحجج علیه السلام  پوشش ضریح مطهر و پرچم گنبد بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام  به طور هم‌زمان در روز قبل از میلاد باسعادت حضرت رضا علیه السلام  تعویض می‌شود.
 
سیدخلیل منبتی افزود :این آئین معنوی و باشکوه با عنوان طرح بال ملائک با حضور زائران و خدمه و خدمتگزاران بارگاه منور رضوی در صحن آزادی حرم مطهر برگزار می شود و با پخش مستقیم از شبکه های مختلف سیما دل های عاشقان ولایت را در سراسر کشور با خود همراه خواهد کرد.
 
او گفت : پوشش ضریح مطهر و پرچم گنبد بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج علیه السلام  هم‌زمان باهم در اعیاد و شهادت‌ها تعویض می‌شود که به مناسبت عزا و شهادت رنگ پرچم و پوشش ضریح مشکی و در اعیاد و میلاد به رنگ سبز تغییر پیدا می ‏کند.
 
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی افزود : پرچم گنبد مطهر حضرت رضا علیه السلام  به طور رسمی و طی آیینی ویژه هر سال دو بار در ماه محرم الحرام و سالروز میلاد حضرت ثامن الحجج‌ علیه السلام  تعویض می‌شود.
 
سیدخلیل منبتی گفت : به همین مناسبت در میلاد حضرت رضا علیه السلام  500هزار بسته ارمغان رضوی میان زائران توزیع می شود.
 
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی افزود: این بسته های متبرک در صبح و شام میلاد پرخیر و برکت امام رئوف شیعیان در همه صحن ها و رواق های مبارکه محل برگزاری نمازجماعت توزیع می شود .
 
سیدخلیل منبتی حضور زائران را در روز میلاد امام رضا علیه السلام  در حرم رضوی میلیونی پیش بینی کرد و گفت : تلاش معاونت اماکن متبرکه رضوی بر این است تا همه زائرینی که در این ایام به حرم مطهر رضوی مشرف می شوند،از خدمات این آستان مقدس به طور مطلوب بهره مند شوند .

انتهای پیام/654

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: