۰

حرکت اوباما در مسیر ظهور مهدی مسلمانان!

میشل باکمن نامزد جمهوری خواه، رییس جمهور اوباما را متهم کرد که وی با مذاکرات هسته ای با ایران "طرفدار اهداف جهاد اسلامی" بوده و در حال زمینه سازی برای "امام غائب" و ظهور او در آخرالزمان است.
کد خبر: ۸۸۲۲۹
۱۵:۳۵ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، سیاست خارجی دولت آمریکا اکنون بیش از گذشته در معرض حمله مخالفان داخلی، به ویژه جمهوری خواهان علیه اوباما و حزب دموکرات قرار گرفته است. دلیل این امر –علاوه بر فراهم سازی مقدمات انتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا-  اتخاذ سیاست های ناهمگام کاخ سفید با خواست رژیم نامشروع اسرائیل و در مقابل سیاست های نرم در قبال مسائل ایران به ویژه در مسائل هسته ای بوده است. آنچه موضوع را جالب تر می کند، ورود بحث "مهدویت" به این چالش ها و کشمکش هاست. به نمونه ای در این باره توجه فرمایید:

پایگاه خبری اخبار مسیحیت (christianpost.com) در خبری با عنوان "میشل باکمن می گوید بازگشت قریب الوقوع عیسی نزدیک است و مذاکرات هسته ای اوباما با ایران، طرفداری از جهاد اسلامی است"[1] در تاریخ 16 آوریل 2015 (27 فروردین 94) می نویسد:

خانم میشل باکمن[2] نماینده پیشین کنگره و نامزد جمهوری خواه، رییس جمهور اوباما را متهم کرده است که وی "طرفدار اهداف جهاد اسلامی" بوده و در حال زمینه سازی برای "امام غائب" و ظهور او در آخرالزمان است.

وی با حضور در برنامه رادیویی "درک آخرالزمان"، سیاست خارجی رییس جمهور را همگام با افراط گرایان اسلامی دانست که هدف نهایی ایشان، فراهم آوردن دوران پایان جهان و هموارکردن راه برای منجی اسلامی است.

او با اشاره به استناد اوباما به گفته {آیه الله} علی خامنه ای در مورد عدم پذیرش سلاح هسته ای در اسلام، این گفته را "افسانه" دانسته و معتقد است یا اوباما "از کتاب مقدس مسلمانان هیچ نمی داند" و یا در تلاش است به دروغ گویی های خود به مردم آمریکا ادامه دهد. وی همچنین به گفته حسن روحانی رییس جمهور ایران اشاره می کند که دیپلماسی ایران با ایالات متحده را با تعبیر "جهاد فعال" عنوان کرده است.

باکمان در توضیح اهداف مسلمانان شیعی در مورد آینده چنین می گوید: "اسلام همچون شعله ای آتش است چراکه آنان (مسلمانان) تصور می کنند متون مقدسشان در حال تحقق است. اگر شما یک شیعه باشید، اعتقاد خواهید داشت که به زودی امام غائب خود را خواهید دید و به پایان تاریخ رسیده اید و پس از جنگی سراسری، صلح با استقرار دین اسلام بر جهان بدست می آید. حتی اگر مسلمانی سنی هم باشید، بازهم این دوران را پایان تاریخ می دانید."

وی سپس به سراغ باور مسیحیان می رود: "ما به عنوان مسیحی می دانیم که کلام خدا درست است. بیایید از خداوند بخواهیم تا معتقدان دریابند ساعت و زمان بندی خداوند برای آینده چگونه است." برکمان همچنین کشیشان را مورد انتقاد قرار می دهد که چرا در مورد پایان تاریخ سخن نمی گویند؛ درحالی که مسلمانان در حال آماده سازی خود برای آمدن امام دوازدهم خویش هستند. وی در انتها می گوید: "آیا در میان این همه چیز که در روزنامه ها و اخبار می بینیم، جای این بحث خالی نیست؟ واقعیت این است که بازگشت عیسی مسیح بسیار نزدیک است. آیا چیزی مهم تر از این بحث وجود دارد؟ ما باید زمان و افکارمان را از صبح تا شب به این امر اختصاص دهیم چراکه به نظر من تا آمدن مجدد مسیح، زمان بسیار کمی باقی مانده است."

انتهای پیام/ ز.ح
منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: