۲

ضریح حرم امامین عسکریین(علیهم السلام) رونمایی می‌شود

کد خبر: ۶۴۰۲۵
۰۸:۴۸ - ۳۰ آبان ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسن پلارک با بیان اینکه ساخت ضریح حرم امامین عسکریین(علیهما سلام) و مراحل بازسازی حرم تمام شده است، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم با هماهنگی با عراق رونمایی آن را در ماه ربیع‌الاول انجام دهیم.

وی ادامه داد: هم‌اکنون مشغول طراحی صحن حضرت زینب(سلام الله علیها) هستیم و دو گروه همزمان در حال کار بر روی این طرح هستند؛ پیش‌بینی‌ می‌شود این طرح در 90 هزار متر زیر‌بنا و به گونه‌ای طراحی می‌شود که هم صحن روباز و هم صحن مسقف داشته باشیم و امیدواریم ظرف 10 ماه آینده بتوانیم عملیات اجرایی آن را آغاز کنیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات افزود: ساخت ضریح ابراهیم بن مجاب نیز به اتمام رسیده است و همزمان با اربعین حسینی در اراک رونمایی می‌شود، سپس به مدت 10 روز تا دو هفته برای بازدید مردم گذاشته می‌شود و بعد از این مدت 20 روز کار نصب آن به طول می‌انجامد و سپس در اوایل ماه ربیع‌الاول رونمایی آن در عراق انجام می‌شود. ساخت ضریح حبیب بن مظاهر نیز در مراحل پایانی قرار دارد و انشاءالله در آخر ماه صفر و یا اوایل ماه ربیع الاول رونمایی می‌شود.

 انتهای پیام/ ز.ح


ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
سلام خدا بر مادر مکرمه و پدر عزیز و جد بزرگوار حضرت امام زمان سلام الله علیه.و همینطور سلام بر حکیمه خاتون دختر بزرگوار امام جواد علیه السلام.و عموی امام زمان حضرت حسین بن هادی.


ممکنه لطفا تصویر مرقد حضرت سید محمد بن هادی (عموی دیگر امام زمان) را هم قرار بدهید.تشکر.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
الحمدلله