۰
اختصاصی/

شهادت شیعیان مصر اولین صحنه ی سریال تکفیر شیعیان به دست قرضاوی است

آیا این همان مملکت دینی ای است که شیوخ فتنه آن را می خواهند و آیا این همان اسلامی است که آنها آرزویش را دارند؟ کشتار هموطنان شیعه، خود برای محکومیت دولتی که مثلا پرچم اسلام را بر افراشته و ادعای پاکی می کند در حالیکه با تمام اصول و مبادی انسانی مغایر است، کافی خواهد بود.
کد خبر: ۵۷۷۲۶
۱۲:۱۸ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» نویسنده ی معروف مصری "فاروق الجویدة" در یک مقاله در روزنامه مصری الاهرام نوشت: حادثه ی جیزه اولین صحنه ی سریال اعلام جهاد قرضاوی بر علیه شیعه است. جویده هم چنین نقش برخی از سخنرانی های فعالان دینی و محمد مرسی را در این حادثه بسیار مهم دانست.

وی افزود: نتیجه همه اینها این شد که عده ای در کشور تاریخی مصر به پا خاستند و به جنایتی وحشتناک دست زدند، حادثه ای که هیچ دین ، اخلاق و حتی عقب مانده ترین جوامع آن را نمی پذیرند.

الجویده سپس می پرسد: آیا این همان مملکت دینی ای است که شیوخ فتنه آن را می خواهند و آیا این همان اسلامی است که آنها آرزویش را دارند؟ کشتار هموطنان شیعه آن هم به طرزی وحشتناک، خود برای محکومیت دولتی که مثلا پرچم اسلام را بر افراشته و ادعای طهارت و پاکی می کند در حالیکه با تمام اصول و مبادی و حقوق انسانی و آزادی عقیده مغایر است، کافی خواهد بود.

 نویسنده ی دیگر مصری به نام "لمیس اندونی" در روزنامه ی الاهرام می نویسد: کشتار شیعیان مصری آنهم در وسط روز و به این طرز فجیع فقط مرا به یاد عصرهای تاریک بشر می اندازد که بر بالای سر جنازه ها پایکوبی می کردند و شعر می خواندند. اینها همان پیروان قرضاوی هستند که شیعه را خطرناک تر از یهود و کافر خواند و به همین دلیل این کار خود را درست می دانند.

علاء عریبی دیگر روزنامه نگار مصری مینویسد: این جنایت جبران ناپذیر است، قاتلان در هنگام کشتار شیعیان، خدا و پیامبر(صلی الله علیه وآله و سلم) را صدا میزنند اما هیچ یک از ما این خدا و پیغمبری که آنها درهنگام انجام جنایت صدایش می زنند را نمی شناسیم، برخی از روی جهالت و برخی به دلیل سخنان مرسی و هم پیمانانش به این جنایت دست زدند.


انتهای پیام/ ز.غ

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: