۰

هشدار درباره عواقب تغییر بافت جمعیتی

رئیس یک گروه مخالف رژیم بحرین با اشاره به سیطره خاندان حاکم در این کشور بر املاک، اراضی و پستهای حکومتی، اعلام کرد موفقیت گفتگوها در گرو تغییر رویکرد رژیم از سرکوب به گفتگو است
کد خبر: ۵۲۰۵۸
۱۱:۳۰ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، عبدالنبی العکری رئیس جمعیت شفاف سازی بحرین تاکید کرد: گفتگوها تنها راه حل بحران بحرین است.وی افزود: روی کار آمدن دولت انتقالی، مشکلات را حل و فصل می کند. هشتاد درصد از اراضی بحرین در مالکیت خاندان حاکم و پستهای دولتی در انحصار آنهاست. ما به اصلاحات فراگیر و حل این مشکلات نیاز داریم.

العکری بیان کرد: با وجود مشکلات فراوانی که پیش روی ملت بحرین وجود دارد، اما آنها با یکدیگر همبستگی زیادی دارند و آماده مقاومت برای سالیان متمادی هستند.وی گفت : ما ضمن مخالفت با دخالت دیگران در امور داخلی خود هرگز نمی پذیریم که قربانی درگیری های منطقه ای  و بین المللی باشیم.

العکری بیان کرد: موفقیت گفتگوها در گرو تغییر رویکرد رژیم از سرکوب به گفتگو و مشارکت دادن مردم در قدرت است.وی با اشاره به سفر هیئتهایی از مخالفان به کشورهای دیگر افزود: مخالفان به جایی سفر می کنند که به این کشورها دعوت شوند. مخالفان به روسیه، فرانسه، آلمان و آمریکا سفر و واقعیت های بحرین را تشریح کرده اند.

العکری بیان کرد: اکثر جمعیت بحرین را شیعیان تشکیل می دهند آیا باید از آنها بخواهیم که مذهب خود را تغییر دهند و مسیحی شوند؟ مردم بحرین هرگز خواسته طایفه ای نداشته اند، بلکه خواستار برابری هستند.وی اعطای تابعیت به غیر بحرینی ها از سوی رژیم را دارای تبعات خطرناک برای جامعه بحرین توصیف کرد.

منبع: مهر به نقل از پایگاه الکویتیه

انتهای خبر/ ز.ح
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: