۰

انتفاضۀ سراسری در بحرین برای تحقق خواسته ها

عضو ارشد جمعیت وفاق ملی بحرین تاکید کرد: مردم انقلابی بحرین برخلاف خواسته رژیم آل خلیفه از اقدامات خشونت آمیز علیه این رژیم پرهیز می کنند.
کد خبر: ۴۹۹۳۵
۱۰:۰۵ - ۱۰ دی ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش«شیعه نیوز»، "مجید میلاد" عضو ارشد جمعیت وفاق ملی بحرین دیروز در مصاحبه با العالم گفت: رژیم حاکم آل خلیفه خواهان به خشونت کشیده شدن اعتراضات مردمی در بحرین است، ولی این خواسته رژیم محقق نخواهد شد.میلاد در ادامه با تاکید بر ضرورت برپایی انتفاضه و خیزش در سراسر بحرین به منظور کشاندن آل خلیفه پای میز مذاکره با انقلابیون، اظهار داشت: انقلابیون بحرین هرگز راهبرد مسالمت آمیز خود در اعتراضات را تغییر نخواهند داد.

وی با اشاره به این که انقلابیون بحرینی برای حفاظت از کشور و تأمین منافع ملی از خشونت پرهیز می کنند و اجتناب آنها از خشونت نباید ضعف تلقی شود، اظهار داشت: انقلابیون باید درهمه مناطق کشور به فعالیت های خود ادامه دهند تا رژیم حاکم آل خلیفه را به گفتگوی واقعی، تشکیل دولت منتخب و برقراری نظام پادشاهی مشروطه در بحرین وادار کنند.

میلاد افزود: انقلابیون بحرین از رژیم آل خلیفه می خواهند که مذاکرات واقعی و جدی را آغاز کنند تا مردم به مطالبات خود، از جمله تشکیل دولت منتخب و برقراری نظام پادشاهی مشروطه دست یابند.عضو ارشد جمعیت وفاق ملی بحرین گفت: رژیم آل خلیفه هیچ تصمیمی برای ایجاد اصلاحات در بحرین ندارد و خواهان برگزار کردن مذاکرات واقعی نیست ولی باید با وارد کردن فشارهای داخلی، منطقه ای و بین المللی، این مذاکرات را برگزار کند.

میلاد تصریح کرد: حل و فصل مساله حقوق بشر در بحرین، بدون حل اختلافات سیاسی امکان پذیر نخواهد بود. به عبارت دیگر ابتدا باید مطالبات مردم محقق شود و سپس به مساله حقوق بشر در این کشور پرداخته شود.عضو جمعیت وفاق ملی بحرین رژیم آل خلیفه را به اجرا نکردن مفاد گزارش کمیته حقیقت یاب بسیونی و مصوبات شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد متهم کرد و گفت: رژیم بحرین می خواهد که مردم از مطالبات و حقوق خود که حتی در مقایسه با مطالبات و حقوق دیگر ملل انقلابی منطقه در پایین ترین سطح قرار دارد نیز صرف نظر کنند.

وی افزود: ملت بحرین از توانائی لازم برای ادامه روند انقلاب خود در سال های آینده برخوردار است و انقلاب 14 فوریه باید سرنوشت بحرین را برای همیشه روشن کند، زیرا بهایی که ملت در این انقلاب پرداخت کرده، بسیار بیشتر و سنگین تر از انقلاب های پیشین است.

انتهای خبر/ ز.ح

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: