۰

سبقت آل خلیفه از رژیم صهیونیستی در مسابقه کشتار مردم

رژیم آل خلیفە با وجود بیانیه های ژنو ، کشتار مردم این کشور را ادامە می دھد، اين رژیم به عمد می‌کوشد، پس از انتشار گزارش کمیته حقیقت یاب شریف بسیونی و بیانیه های ژنو درباره وضعیت حقوق بشر بحرین ، به سرکوب مردم این کشور شدت دهد.
کد خبر: ۴۹۷۳۱
۱۴:۰۲ - ۰۵ دی ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش«شیعه نیوز» به نقل از باشگاه خبرنگاران، رژیم آل خلیفه به این کشتارها وجهه قانونی داده و با تصویب قوانین ظالمانه، کسانی را که درخیابان تظاهرات می کنند، تروریست معرفی كرده و كشتار آنان را توجيه مي‌كند.وضعیت میدانی و امنیتی بحرین، حاکی از خشم مردم از کشتار منظم جوانان بحرینی به دست عوامل رژیم آل خلیفه با سلاح های ممنوعه است.

قیام مسالمت آمیز مردم بحرین از 14 فوریه سال 2011 ضد رژیم آل خلیفه آغاز شده است و تاکنون در حمله نیروهای این رژِیم با همکاری نیروهای اشغالگر عربستان به مردم معترض بحرین ، صدها نفر کشته ، زخمی و بازداشت شده‌اند.میزان بمب های دودزای خفه کننده‌ای که نیروهای رژیم آل خلیفه از زمان آغاز انقلاب بحرین استفاده کرده اند، بیش از استفاده نیروهای اشغالگر صهيونيستي از زمان آغاز انتفاضه سوم تاکنون بوده است.

ایالت متحده آمریکا منبع مشترک این بمب‌های کشنده است. این بمب‌ها حاوی مواد سمی است که به سرعت هوشیاری شخص را از بین می برد و در بسیاری از حالات منجر به مرگ بر اثر خفگی می شود. این بمب ها تاکنون جان دهها انقلابی و کودک را گرفته است.اين رژيم مي خواهد اين موضوع را در ذهن مردم نهادينه كند كه كشته شدن يك شخص امري عادي است و حتي اگر روزي يك بار يا ساعتي يك بار اتفاق بيفتد، هم مشكلي وجود ندارد، زيرا كشته شدن او لازم بوده است.

از نظر رژيم آل خليفه، مردم ارزشي ندارند به همين سبب كشته شدن يك شخص يا هتك حرمت شخصي ديگر مساله‌اي عادي و روزمره به شمار مي‌رود.همه نيروهاي مخالف رژيم بر اين مساله اتفاق نظر دارند كه اين رژيم فاسد، قاتل و متجاوز اصلاح شدني نيست به ويژه كه هتك حرمت مساجد، پاره كردن قرآن ها و ديگر موارد تجاوز را در پرونده قطور تجاوزات خود دارد

در حال حاضر 2 راه حل وجود دارد يا آن كه ملت سرنوشت خود را به دست گيرد و دولتي منتخب را بر سر كار آورد يا تمام رژيم حاكم را سرنگون سازد.رژيم آل خليفه هر روز طرح جديدي ارائه مي دهد اما هيچ يك از این طرح ها فراتر از كاغذ نمي روند و رژيم همواره مردم را از دم تيغ مي گذراند؛ از طرح "بسيوني"(رئیس کمیته تحقیق) كه به وسيله آمريكا طراحي شد، تا طرح نبيل الحمر تا طرح " ولي عهد " هيچ گشايشي حاصل نشده است و هر آن احتمال مطرح كردن طرحي جديد وجود دارد؛ اما مساله اصلي اين است كه همه اين طرح‌ها تنها با هدف دور زدن افكار عمومي و خواسته‌هاي آنان و وقت كشي صورت مي‌گيرد.

ورود نظامیان عربستان به بحرین برای مقابله با مردم معترض

در حالی که اشغالگران سعودی و اماراتی با همراهی شبه نظامیان وابسته به آل‌خلیفه سرگرم قتل عام مردم بی‌دفاع بحرین هستند، فرافکنی مقامات رژیم حاکم برای توجیه اشغالگری آل‌سعود با تهدید نشان دادن ایران، نشان از سردرگمی آنها در توجیه رفتار خلاف عرف و انسانیت آنها دارد.

حدود هزار سرباز عربستان سعودی وارد بحرین شده و در منطقه سنی‌نشین ریفا که محل اقامت خانواده سلطنتی و نزدیک به یک بیمارستان نظامی است، مستقر شدند.اغتشاشات گسترده در بحرین، هراس و نگرانی‌های بسیاری نزد عربستان بزرگترین کشور صادرکننده نفت در جهان ایجاد می کند که مبادا انقلاب‌های مردمی درتونس و مصر، موجب کشیده شدن اعتراضات مردمی به شهرهای عربستان شود.


ایجاد تغییرات سیاسی‌، آزادی فعالان، و توقف اعطای تابعیت سیاسی، از جمله مطالبات تظاهرکنندگان در بحرین است؛ موضوع بحرین، "بحرینی - بحرینی" است نه "شیعه - سنی" و طائفه ای و فرقه‌ای. در واقع ورود نظامیان خارجی قصد دارد موضوع "بحرینی - بحرینی" را به یک موضوع "شیعه - سنی" و "بحرینی - سعودی" تبدیل كند.

لشکرکشی سعودی‌ها به بحرین با چراغ سبز واشنگتن صورت گرفت و این امر باعث تخریب چهره عربستان در این بخش از منطقه شد.

ورود نیروهای نظامی سعودی استقلال و حاکمیت بحرین را خدشه‌دار کرد و شکاف بین مردم و حاکمیت را افزایش داد و در عین حال کمکی هم به امنیت منطقه نکرد، بلکه باعث تشدید ناامنی های داخلی در بحرین و تاثیرات نامطلوبش در منطقه شد.

انتهای خبر/ ز.ح
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: