۰

پادشاه اردن فرمان آزادی زندانیان سیاسی را صادر کرد

عبدالله النسور، نخست وزیر اردن امروز به احزاب چپی و ملی گرا ابلاغ کرد حکومت به زودی زندانیان سیاسی بازداشت شده در حوادث اعتراضی اخیر نسبت به بالا رفتن قیمت سوخت را آزاد خواهد کرد البته افراد سابقه دار از این عفو مستثنی می باشند.
کد خبر: ۴۸۶۲۱
۱۰:۲۶ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش«شیعه نیوز»، «النسور» بر موضع ملک عبدالله دوم مبنی بر حمایت از برپایی تظاهرات مسالمت آمیز و پایبند به قانون، تاکید کرد.

وی افزود: حکومت در برخورد با این تظاهر کنندگان نهایت خویشتنداری را از خود نشان داده و با فرهنگ و متمدنانه با آنان برخورد کرده است طوری که کرامت انسانی آنان خدشه دار نشود.

وی دردیدار امروز، دوشنبه ی خود با دبیر کل های احزاب چپی و ملی گرا افزود: دستگاه های امنیتی و اجرایی بر اساس فرمان پادشاهی نهایت تلاش خود را کردند که تمامی تحصن ها و اعتراضاتی که هم زمان با آغاز بهار عربی در این کشور رخ داده است بدون هیچ گونه خشونتی با افراد اصلاح طلب انجام شود طوری که حتی یک قطره خون هم بر زمین نریزد.

نخست وزیر اردن همچنین بر پایبندی حکومت در برخورد با قضایای مربوط به فساد و مواردی از این دست که موجب نگرانی مردم و تشویش اذهان عمومی خواهد شد تاکید کرد و گفت: تمامی افراد فاسد- اخلاقی و مالی- محاکمه خواهند شد

منبع: شفقنا به نقل از اسکای نیوز عربی

انتهای خبر/ ز.ح
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: