۱

ثبت نام اینترنتی عتبات آغاز شد

پیش ثبت نام عتبات عالیات از سوی سازمان حج و زیارت از ساعت ۸ صبح امروز شنبه هجدهم شهریور آغاز و تا ساعت ۲۴ روز جمعه سی و یکم شهریور ادامه می یابد.
کد خبر: ۴۱۰۹۱
۱۰:۰۴ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، متقاضیان تشرف به عتبات عالیات از تاریخ 27 مهر 91 تا 29 آذر 91 می توانند با تکمیل فرم مربوطه در سایت پیش ثبت نام (http://atabat.haj.ir) برای خود وهمراهان پیش ثبت‌نام کنند.

سازمان حج و زیارت اعلام کرده است پیش ثبت نام از ساعت 8 صبح امروز شنبه 18 شهریور آغاز شده و تا ساعت 24 روز جمعه 31 شهریور ماه ادامه دارد.

مشخصات ثبت شده متقاضیان روز شنبه 1 مهر 91 با پایگاه ثبت احوال کشور مطابقت داده شده و افرادی که اطلاعات آنها مغایرت داشته باشد از سیستم حذف می شوند.

یکشنبه 2 مهر ماه نیز مراسم قرعه کشی انجام و نتایج آن دوشنبه 3 مهر بر روی سایت پیش ثبت نام (http://atabat.haj.ir) قابل رویت خواهد بود.

بنابر توصیه سازمان حج و زیارت، متقاضیان جهت آشنایی کامل با مراحل و روش ثبت نام حتما به سایت سازمان مراجعه کرده و موارد مطرح شده را در نظر داشته باشند.

همچنین متقاضیان می توانند به یکی از دو روش پیش ثبت نام گروهی، از 1 تا 7 نفره و یا پیش ثبت نام گروهی، فقط 35 نفره نسبت به پیش ثبت نام عتبات عالیات اقدام کنند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
بابا من كافينت دارم ميخوام ثبتنام كنم هرجا برم ثبتنام نميكنه