۰

ترور یك رزمنده حزب‌الله چقدر هزینه دارد؟

منابع صهیونیستی در ششمین سالگرد جنگ 33 روزه علیه لبنان اعلام كردند كه در این جنگ بیش از 250 هزار خمپاره به سوی لبنان پرتاب شده و بیش از 12میلیون و 500 هزار شیكل معادل حدود 3 میلیون دلار برای كشتن یك رزمنده حزب الله هزینه شده است.
کد خبر: ۳۹۷۵۳
۱۷:۱۶ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از ایرنا ، روزنامه لبنانی 'الاخبار' با اشاره به مجموع هزینه هایی كه رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه علیه لبنان در سال 2006 میلادی ( 1385 )صرف كرده، به نقل از منابع صهیونیستی نوشت: اسرائیل میلیون ها دلار را برای كشته شدن یك رزمنده حزب الله در این جنگ صرف كرده است؛ البته آماری كه توسط حزب الله در این زمینه اعلام شده به مراتب بیش از آماری است كه این رژیم منتشر كرده است.
 
ارتش اسرائیل در طول جنگ 33 روزه علیه لبنان حداقل بیش از 250 هزار خمپاره به سوی لبنان شلیك كرده كه این رقم به مراتب بیش از مجموع كل خمپاره هایی است كه آنها در همه جنگ های خود شلیك كرده بودند.
 
لین گزارش حالكی است، جنگنده های اسرائیلی در مجموع 12000 هزار سورتی پرواز در این جنگ داشته اند كه بیش از یك سوم این پروازها، عملیات جنگی بوده و طی این عملیات، حداقل 8000 هزار بمب در لبنان فروریختند كه از میان آنها 7000 بمب از نوع هوشمند بوده است.
 
این جنگ حداقل 8 میلیارد شیكل برای رژیم صهیونیستی خرج برداشته ولی حساب های دقیق، ارقامی به مراتب بیش از این را نشان می دهد.
 
منابع رژیم صهیونیستی مدعی هستند كه 600 رزمنده حزب الله در جنگ 33روزه كشته شده اند ولی حزب الله می گوید تعداد رزمندگان كشته شده در این جنگ تنها 250 نفر بوده است.
 
منابع صهیونیستی تاكید كردند: اگر هزینه هایی كه برای كشتن یك رزمنده حزب الله صرف كردیم، دقیقا اعلام شود، به ارقام وحشتاكی خواهیم رسید.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: