۱

پیام مهم آیت الله جوادی آملی به مسافران نوروزی

آیت الله جوادی آملی در پیامی خطاب به مسافران نوروزی گفتند: جان انسان ها متعلق به خود انسان ها نیست، بلکه امانت الهی است و باید با رعایت قوانین در حفظ این امانت کوشید.
کد خبر: ۳۲۸۸۷
۲۰:۴۳ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از مرکز خبر حوزه، معظم له، ظهر امروز در دیدار سردار اسکندر مومنی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، در پاسخ به تقاضای سردار توکلی فرمانده نیروی انتظامی استان قم که از ایشان خواست تا پیامی را به مسافران نوروزی برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بدهند، سخنانی را ایراد کردند.

آیت الله جوادی آملی در این پیام خطاب به مردم ایران، گفتند: سلام به ملت بزرگ و بزرگوار ایران که ارادت خود را به نظام جمهوری اسلامی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس نهم نشان داد.

معظم له در ادامه پیام خود خطاب به مردم ایران اسلامی، افزودند: ضمن عرض تهنیت به مناسبت فرا رسیدن سال 1391 هجری شمسی، از مردم عزیز ایران و مسافران نوروزی می خواهم که امنیت و امانت الهی را حفظ کنند و بدانند که جان همه ما انسان ها، امانتی است که خدا در اختیار ما گذاشته است.

این مرجع تقلید ادامه دادند: همه باید بدانیم که جان خود ما، جان فرزندان ما، و جان همه مردم امانت هایی الهی است و متعلق به شخص ما نیست؛ پس باید کوشید که در سفرهای نوروزی هم امنیت خود و خانواده و هم امنیت جامعه و مردم را با رعایت قوانین حفظ کرد و علاوه بر آن رعایت اخلاق هم فراموش نشود.

آیت الله جوادی آملی در پایان گفتند: باید با حفظ اصول اخلاقی و قانون در شرایطی که خاورمیانه با بیداری های اسلامی بیش از گذشته نگاه به ایران و مردم ایران دارد و همچنین غرب نیمه بیدار، ایران را الگوی خود قرار دهند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۸
خداوند ایشان را در پناه خود حفظ فرماید.