۰
لیبرمن:

موشک‌های حماس 1سال دیگر در قلب اسرائیل است

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی خواستار استعفای رئیس تشکیلات خودگردان شد و وی را بدترین رهبر فلسطین و مانع صلح دانست و تاکید کرد که تل‌آویو هرگز شهرک‌سازی را متوقف نمی‌کند.
کد خبر: ۲۷۲۹۰
۱۱:۴۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، «آویگدور لیبرمن» وزیر بشدت افراطی رژیم صهیونیستی که حتی گاهی دولت این رژیم سخنان وی را مواضع شخصی او و نه دولت، اعلام می‌کند، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان را که سیاست همسو با تل‌آویو دارد، مورد حملات شدید قرار داد و وی را بدترین رهبر فلسطین و مانع صلح دانست و با بیان اینکه فلسطینی‌ها هنوز آنقدر پخته نشده‌اند که کشور مستقل داشته باشند، مدعی شد که شهرک‌سازی عامل توقف صلح نیست و اصلا محال است اسرائیلی‌ها با دست خودشان شهرکسازی را متوقف کنند.

رسانه‌های اسرائیلی : روز گذشته لیبرمن در کنفرانسی خبری عباس را مانعی در راه ازسرگیری مذاکرات سازش دانست و آرزو کرد که زودتر استعفا کند.

بنا بر این گزارش، لیبرمن گفت: ابومازن (عباس) بدترین رهبر است و [دائم] تهدید می‌کند که استعفا می‌کند و ای کاش می‌کرد. هر کس جای او بیاید بهتر از اوست. او الان مشغول امور شخصی خود است.

لیبرمن افزود: ابومازن فقط به فکر جایگاه خود در تاریخ است و بعد از دیدن سرنوشت معمر القذافی در لیبی و بن علی در تونس و حسنی مبارک در مصر اکنون به فکر زندگی آرام است... از لحاظ انسانی این بد نیست ولی کمکی به حصول توافق [سازش] نمی‌کند.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی افزود: عباس می‌خواهد که در تاریخ او را عامل تشکیل کشور فلسطین بدانند و کسی که سبب آشتی داخلی فلسطین شد ولی سوال این است که اگر فلسطینی‌ها استقلال خود را به دست آوردند چه کسی به ما تضمین می‌دهد که (موشک‌های) قسام را که از قلقیلیا شلیک می‌شود در رعنانا یا کفار سابا یا هرتزلیا نبینیم... تردیدی ندارم که اگر مسئولیت امنیتی (در کرانه باختری) را بر عهده نگیریم یک سال نشده، موشک‌های قسام را در قلب اسرائیل خواهیم دید، من 200 درصد مطمئنم.

لیبرمن که از اقدام فلسطینی‌ها در ارائه درخواست به سازمان ملل برای به رسمیت شناخته شدن کشور مستقل فلسطینی خشمگین بود، در این خصوص اعلام کرد: رفتن فلسطینی‌ها به سازمان ملل برای به رسمیت شناخته شدن، معلق خواهد شد. فلسطینی‌ها برای [داشتن] کشور مستقل هنوز پخته نیستند.

وی مدعی شد که طرح درخواستی فلسطین برای کشور مستقل، به دلیل فقدان رای کافی در همین حد باقی مانده است.

لیبرمن به شهرک‌سازی که مخالفت سخت‌ترین متحدان رژیم صهیونیستی مانند آمریکا و اتحادیه اروپا را نیز برانگیخته است و آن را عامل توقف مذاکرات سازش می‌دانند، نیز اشاره کرد و افزود: محال است که ما با با دست خودمان شهرکسازی یهودی را متوقف کنیم... شهرکسازی هیچگاه مانع صلح نبوده است.

مذاکرات مستقیم تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی در سال گذشته، به دلیل ادامه شهرکسازی این رژیم متوقف ماند.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: