۰

هراس انقلابیون از قذافیون

تدابیر پیشگیرانه شورای انتقالی در طرابلس برای ممانعت از تکرار وقایع جمعه گذشته، سیطره انقلابیون بر 85 درصد بنی ولید و احتمال حضور افراد مهم در سرت از مهترین تحولات لیبی است.
کد خبر: ۲۶۹۵۹
۱۵:۵۱ - ۲۴ مهر ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، منابع وابسته به انقلابیون از تشدید اقدامات امنیتی در پایتخت لیبی برای ممانعت از حوادث جمعه گذشته و تحرک طرفداران قذافی خبر دادند.

منابع فوق اعلام کردند مراکز ایست بازرسی در بیشتر مناطق طرابلس به ویژه منطقه ابوسلیم ایجاد شده است و انقلابیون جنگ افزارهای سنگینی در این منطقه مستقر کرده اند.

به گفته این منابع، در هنگام جنگ، معمر قذافی سلاحهای زیادی را میان مردم توزیع کرده است و در بازرسی از منازل طرابلس مقادیر زیادی سلاح کشف شده است.

از سوی دیگر "احمد البانی" سخنگوی شورای انتقالی با کم اهمیت توصیف کردن تحرکات نیروهای طرفدار قذافی در پایتخت لیبی گفت : نیروهای شورای انتقالی شورشیان منطقه ابوسلیم را به شدت سرکوب کردند.

وی افزود: منطقه کاملا تحت کنترل است، اما در عین حال ما تصمیم جدی برای برخورد با همه مشکلات داریم.

"محمود بوراس" از انقلابیون جبهه بنی ولید گفت : انقلابیون توانسته اند 85 درصد از خاک این شهر را آزاد کنند.انقلابیون بیمارستان بنی ولید، منطقه صنعتی و بخشی از منطقه بازار را توانستند آزاد کنند، اما بخشهایی که تک تیراندازان در آن مستقر هستند آزاد نشده است. شهر به زودی و ظرف روزهای آینده آزاد می شود.

منابع وابسته به انقلابیون لیبی با اشاره به تلاش برای حمله گسترده به شهر سرت از احتمال حضور افراد برجسته وابسته به رژیم قذافی در این شهر خبر دادند.

"وسام بن حمید" فرمانده عملیات جبهه شرقی گفت : نیروهای قذافی به شدت مقاومت می کنند و ما معتقدیم که حداقل چهار یا پنج نفر از افراد مهم در داخل شهر هستند.

منبع : مهر به نقل از پایگاه العرب آنلاین
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: