۰

زنان مسلمان عشق را نمی فهمند!

اگر غیر مسلمانی بخواهد با زن مسلمان ازدواج کند این احساس به او دست می دهد که هر لحظه منتظر مجازات باشد و مرگ به او لبخند می زند.
کد خبر: ۲۳۲۲۶
۱۸:۱۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۰
SHIA-NEWS شيعه نيوز:

به گزارش «شيعه نيوز» به نقل از جام نیوز، فارسی1 در یکی از سریال های خود مسلمانان را طوری جلوه می دهد که احساس و عشق و محبت را درک نمی کنند و با انسان های دیگر متفاوت هستند و کارهایی که امری عادی و طبیعی است که اگر یک زن مسلمان انجام دهد سزایش مرگ است.
این سریال در ادامه بدون اطلاع از جوامع اسلامی مدعی شد رفتارهایی که همه انسان ها در اجتماع انجام می دهند برای مسلمانان گناه محسوب می شود مانند: راه رفتن مرد و زن با هم در خیابان، صحبت کردن مرد و زن در اماکن عمومی و اینکه زن ها حق تنها بیرون رفتن برای خریدهای شخصی را ندارند که این ها همه مصداق گناه است و مجازاتش از نظر فارسی1 شلاق، شکنجه و مرگ برای مسلمانان است.
این شبکه صهیونیستی در راستای سیاه نمایی اسلام به دنبال القاء این مطلب است که اگر غیر مسلمانی بخواهد با زن مسلمان ازدواج کند این احساس به او دست می دهد که هر لحظه منتظر مجازات باشد و مرگ به او لبخند می زند.
حال اینکه دین اسلام به زن اهمیت بسیار داده و در هیچ جامعه ای زن به مقدار جامعه اسلام ناب محمدی (صلي الله عليه و آله) قدر و منزلت ندارد.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: