۰

انتشار کاریکاتور موهن از پیامبر اسلام در کردستان عراق

روزنامه‌ «چاودیر» ارگان رسمی اتحادیه‌ میهنی کردستان عراق در اقدامی سخیف، کاریکاتوری موهن ازپیامبر اسلام(صلی الله و علیه و اله) که‌ پیش از این در روزنامه‌های دانمارکی چاپ شده‌ بود را مجدداً چاپ کرد.
کد خبر: ۱۹۵۵۸
۱۲:۵۵ - ۱۲ آذر ۱۳۸۹

به گزارش«شیعه نیوز» به نقل از مشرق ، روزنامه‌ " چاودیر " که‌ " ملا بختیار " عضو دفتر سیاسی اتحادیه‌ میهنی کردستان عراق سردبیر آن است، در یکی از شماره‌ های اخیر خود ضمن چاپکاریکاتوری موهن از پیامبر اسلام (ص) که چندی پیش روزنامه‌های دانمارکی آن را منتشر کرده‌ بودند با درج مطلبی به‌ اعتقادات مسلمانان توهین کرده‌ و معراج پیامبر گرامی اسلام به‌ آسمان را خرافات اسلامی خوانده‌ است.
چند ماه‌ پیش از این نیز هفته‌نامه‌ " خلک " که‌ سردبیری آن بر عهده‌ یکی از مسئولان کنونی روزنامه‌ چاودیر است دراقدامی بی سابقه و توهین آمیز، کتاب «آیات شیطانی» سلمان رشدی،نویسنده مرتد و هندی الاصل مقیم انگلستان را به زبان کُردی ترجمه و منتشر کرده بود.

گفتنی است رئیس اتحادیه میهنی کردستان عراق را جلال طالبانی رئیس جمهور کنونی عراق برعهده دارد.
افزایش تحرکات ضد اسلامی در منطقه‌ کردستان عراق در حالی صورت می گیرد که‌ پیش از این گزارش هایی از نفوذ سازمان های اطلاعاتی موساد، و سیا و همچنین فعالیت آزادانه گروه های تبشیری آیین مسیحیت در شمال عراق توسط رسانه های داخلی و منطقه منتشر شده بود
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: