۰

مفتي قدس فروش زمين به صهيونيستها را حرام اعلام کرد

شيخ محمد حسين با تأکيد بر اينکه صهيونيستها فعاليتهاي هدفمندي براي يهودي‌سازي قدس دارند، گفت: براي مقابله با اين هدف، فروش املاک و زمينهاي قدس در فلسطين به گروههاي مختلف صهيونيستها حرام است.
کد خبر: ۴۰۵۸
۰۰:۰۰ - ۱۶ مهر ۱۳۸۷
به گزارش شيعه نيوز، شيخ محمد حسين مفتي اعظم قدس و سرزمين فلسطين و رئيس شوراي عالي فتوا در فلسطين طي بيانيه اي تصريح کرد: فعاليتهاي هدفمند رژيم اشغالگر بر يهودي سازي قدس متمرکز است که فروش زمين و املاک به آنها بر اين مسئله صحه مي گذارد.

مفتي اعظم قدس در ادامه به ضرورت حفظ املاک پدري و اجدادي فلسطينيها اشاره کرد و گفت: فروش املاک و زمينهاي فلسطين در قدس به گروههاي مختلف صهيونيستها حرام است.

وي با اشاره به اينکه تعدادي از خانه ها و املاک و زمينها به منظور اسکان صهيونيستها ساخته شده اند، افزود: فروش زمين به صهيونيستها حرام است و و نبايد هيچ يک از اراضي فلسطين به آنها فروخته شود.

وي با بيان اينکه بخشي از زمينهاي قدس وقفي است بنابراين فروش و يا تصرف آنها جايز نيست، گفت: از زمان اشغال قدس از سوي رژيم غاصب صهيونيست فتواهاي بسياري از سوي جهان اسلام و علماي مسلمان صادر شده که فروش زمين و املاک فلسطينيها به هر شکلي جايز نيست.

شيخ محمد حسين با مخاطب قرار دادن فلسطينيها افزود: مردم اين سرزمين نبايد به فروش خانه ها و زمينهاي خود بدون اطلاع و شناخت اقدام کنند. چرا که اين کار ادامه تلاشهاي رژيم اشغالگر اسرائيل براي تعرض به مسجدالاقصي به شمار مي رود تا مسجدالاقصي را به دست آورده و هيکل موهوم را در آن نصب کند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: