۱

تصميم جديد مرکز مديريت حوزه علميه

آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار اخير خود با اساتيد، فضلا، پژوهشگران و مبلغان حوزه هاي علميه قم، مشهد و اصفهان، تحول در حوزه هاي علميه را ضروري دانسته بودند.
کد خبر: ۱۹۰۷
۰۰:۰۰ - ۱۲ آذر ۱۳۸۶

تغييرات گسترده آموزشي در مدارس علميه زير مجموعه مرکز مديريت حوزه علميه قم ايجاد مي شود.

به گزارش شيعه نيوز به نقل ازفردا، جديدا مرکز مديريت حوزه علميه قم با نزديک شدن به زمان برگزاري امتحانات ثلث اول، ضمن ارسال بخشنامه اي به تمام حوزه هاي علميه کشور از اين مدارس خواسته است تا نسبت به توقف امتحانات ثلث اول پايه هاي 1الي6 اقدام نمايند.

در بخشنامه اخير مرکز مديريت حوزه علميه قم هيچگونه اشاره اي به علت توقف امتحانات اين طيف کثير از طلاب نشده و شايعاتي مبني بر احتمال ترمي شدن امتحانات شنيده است. در حال حاضر شيوه و زمان برگزاري اولين دوره امتحانات سالانه در ابهام قرار دارد.

گفتني است آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار اخير خود با اساتيد، فضلا، پژوهشگران و مبلغان حوزه هاي علميه قم، مشهد و اصفهان، تحول در حوزه هاي علميه را ضروري خوانده و بر لزوم تحول در شيوه هاي آموزشي، پژوهشي، متون درسي حوزه هاي علميه تاکيد داشته اند.

اما به نظر مي رسد مرکز مديريت حوزه علميه قم در اقدام اخير خود، آرامش فکري طلاب که از مسائل ضروري در امر اموزش است را فداي تحولخواهي بدونت اطلاع رساني شفاف کرده است.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۶
عزیز من شما که از جای دیگه خبر میگیرین میزنین حداقل یه بار بخونینش
با همون اشتباهش ننویسین.خط اخر فدای تحول خواهی بدون نه بدونت