۰

صهيونيستها در انديشه تقسيم مسجدالاقصي

رژيم اشغالگر اسرائيل به منظور تحقق اهداف خود دو هدف استراتژيک را دنبال مي کند: يهودي سازي قدس و تقسيم مسجدالاقصي ميان مسلمانان و يهوديان به منظور قرار دادن هيکل موهوم
کد خبر: ۸۰۲
۰۰:۰۰ - ۳۱ مرداد ۱۳۸۶

به گزارش «شیعه نیوز»،رهبر جنبش اسلامي فلسطين گفت: رژيم اشغالگر اسرائيل به منظور تحقق اهداف خود دو هدف استراتژيک را دنبال مي کند، يکي از آنها يهودي سازي قدس و ديگري تقسيم مسجدالاقصي ميان مسلمانان و يهوديان به منظور قرار دادن هيکل موهوم است.

 شيخ رائد صلاح رهبر جنبش اسلامي فلسطين طي يک نشست خبري گفت: با توجه به شرايط بحراني اخير و افزايش تعرض به مسجدالاقصي و شهر قدس، صندوق جهاني مسلمانان به منظور حمايت از مسجدالاقصي و شهر قدس بايد به سرعت تأسيس شود.

صلاح افزود: کارشناسان مخابرات رژيم اشغالگر اسرائيل در ميان تحقيقات و بررسي هاي خود به منظور تقسيم مسجدالاقصي تدابير و طرحهايي در نظر گرفته اند تا به واسطه آن زمينه هاي لازم براي تقسيم مسجدالاقصي ميان مسلمانان و يهوديان را فراهم کنند.

تقسيم مسجدالاقصي در پي ديدار اخير محمود عباس رئيس تشکيلات خودگران فلسطين و ايهود اولمرت نخست وزير رژيم اشغالگر اسرائيل براي رهبر جنبش اسلامي فلسطين ثابت شده است.

منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: