۲۳۸

اعتراض صریح و شدید اللحن آیت الله وحید خراسانی نسبت به نشر و توزیع کتب ضاله در کشور

این است وضع این مملکت. آن وقت در این دستگاه کتاب فروشی [نمایشگاه کتاب] این زمان کتب عامه آزادانه به این جوان های تحصیل نکرده در دین فروخته شده، مغز آنها پریشان شده، از یک طرف همان سعودی بی عرضه رفتارش با اهل این مملکت این است که زن و مرد را در آن دستگاه متوقف می کند یک ورقه او را می گیرد و بعد وزارت ارشاد این مملکت عامل فروش کتب ضاله او می شود. آن وقت همچو مردمی صلاحیت امام زمان دارند؟ این است؛ حجت از طرف او هست ولی وقتی عمل این شد آن فیض منقطع می شود.
کد خبر: ۳۴۸۷۷
۱۲:۲۱ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱

SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز :

به گزارش خبرنگار «شیعه نیوز»، پس از پیگیری ها و تذکرات مکرر دفتر معظم له به مسؤولین مربوطه در خصوص نشر کتب ضاله در کشور  آیت الله وحید خراسانی مد ظله العالی صبح امروز در درس تفسیر که در مسجد اعظم قم برگزار گردید ضمن انتقاد شدید چاپ کتب ضاله در کشور اظهاراتی را ایراد فرمودند که شرح زیر است : 

این وزارت ارشاد این مملکت که وزرات اضلال است؛ این مملکت وزارت ارشاد ندارد بله وزارت اضلال دارد، دلیلش این است... ما هیچ حرفی بدون دلیل نمی زنیم دلیلش این است:
 
آیا مکه رفته اید؟
 آن بی عرضه های وهابی با اهل این مملکت چه می کنند؟ کتابی که همراه شاخص ترین شاخص های شماست در هر مقامی از او می گیرند ضبط می کنند، تو را راه می دهند، این هست یا نه؟ این ذلت است یا ذلت نیست؟
 
اگر نمی فهمی فکر فهمت را بکن! اگر می فهمی و بعد در مقابل آنچه که می گویم بیچاره می شوی فکر غیرتت را بکن.

بی عرضه های که مسلک وهابیت فرزند نا مشروع یک سفیر انگلیس است. از این طرف در مقابل غلام حلقه به گوش انگلیس ذلیل هستند ! ، از یک طرف عربده عزت در دنیا را می کشید. بی شرمی این است. حالا آن ذلت است یا نه؟ آن وقت در این بازارکتاب، نمایشگاه کتاب، با این وزارت اضلال وهابی ها آزادانه کتاب زندگی[حضرت] زهرا [سلام الله علیها] به طریقه اهل سنت را به شیعیان می فروشند. این ذلت است یا نه؟ عزت وهابیت است یا نه؟ تو که نوکر آن وهابی هستی که آن وهابی نوکر انگلیس است تو عامل او هستی چه جور دم از ارشاد این امت می زنی ؟!
 
این است وضع این مملکت. آن وقت در این دستگاه کتاب فروشی [نمایشگاه کتاب] این زمان کتب عامه آزادانه به این جوان های تحصیل نکرده در دین فروخته شده، مغز آنها پریشان شده، از یک طرف همان سعودی بی عرضه رفتارش با اهل این مملکت این است که زن و مرد را در آن دستگاه متوقف می کند یک ورقه او را می گیرد و بعد وزارت ارشاد این مملکت عامل فروش کتب ضاله او می شود. آن وقت همچو مردمی صلاحیت امام زمان دارند؟ این است؛ حجت از طرف او هست ولی وقتی عمل این شد آن فیض منقطع می شود.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۲۲۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۳۸
نظرات بینندگان
سید مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
خداوند به این شیرمرد آزاده عمری طولانی برای دفاع از کیان تشیع عنایت فرماید .
به راستی شما وحید هستید .
جده ام زهرا سلام الله علیها شما را شفاعت فرمایند .
سیمین ضمیری اکبرزاداه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
"اگر نمی فهمید فکر فهمیدن بکنید ! اگر میفهمید فکر غیرت بکنید !"

فتبارک الله احسن الخالقین !

و هزاران آفرین بر این میزان ذکاوت و شجاعت و دین فهمی و دین مداری...

و چه نام با مسمایی برای این وزارتخانه ! وزارت اضلال !!
سلمان حدادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
خدا خیرش بده وقعا بیدار مرجع بزرگوار انشاالله تا قیام حضرت نگه اش داره
مازندرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
ضمن تشکر از حساسیت حضرت آیت الله وحید، ای کاش حضرت ایشان در تمامی موضوعات از جمله گستاخی فتنه گران به ساحت مقدس فرزند عزیز حضرت زهرا سلام الله علیها در روز عاشورای 88، اینچنین باصلابت اعلام نظر می فرمودند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
شما لازم نیست برای مرجعیت شیعه اظهار فضل کنی فرزندم !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
شما اصل را رها کرده و با اهمال واقعا اصل را ضایع کرده اید و فرع را گرفته اید.!!!
این است جزای کوتاه آمدن در اعتقادات.
...تعز من تشاء و تذل و من تشاء
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
لطفا ..... ای مازندرانی این موضوع چه ربطی به سیاست داره همین کارها رو کردی که به اینجا کشیده شده سیاست را بر دین ترجیح دادی وای بر شما و آن ....
مدیر پایگاه ویرایش شد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
احسنت؛ به عملکرد آیت الله وحید نقدهای فراوانی وارد است.
اولاد زهرا (سلام الله علیها)
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
شیخنا ... فردای قیامت رو سفید باشی انشالله
یار
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
در مورد اقای که فرمودند که دین ربطی به سیاست نداره خوب خود آقای وحید الان دارن به یک مجموعه ای انتقاد می کنه که جزء سیاست نظامه یک مقدار معقولانه تر حرف بزنید آقا دوران اهل قجر که نیستید
سلمان حدادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
مازندرانی حالت خوب نیست خدا شفا بده این بحث دینی اون سیاسی
شيعه علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
عزيزم براي مرجعيتي كه مويدش امام زمان است تعيين تكليف نكن
amir@chpar.ir
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
با سلام
جان کلام را گفتی. ان شاءا... ایشان در تمامی موارد چنین موضع گیری کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
شما کجا و تعیین تکلیف برای ایشان!!!؟؟؟
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
آقا یا خانم مازندرانی هر وقت گفتی چرا اشخاص محبوب تو در قبال بی دینی های شخص اول اجرایی مملکت ساکتند,منم میگم چرا ایشون ساکت بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
تو ميفهمي ابرمرد تاريخ شيعه نميفهمد ويحكم كيف تحكمون
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
احسنت به این ریز بینی شما
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
ببين مازندراني همين كارا رو كردي و ميكني كه باعث ميشي بگند اينا وهابين و دارن دفاع از وهابيت ميكنن
آبروي نظام رو نبر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
اگه به اونا اعتراض نکردن چون حسابشون معلوم بوده
ناشناس
Canada
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
بفرمایید چرا بقيه مراجع ما صدايشان بيرون نمي ايد و از اين مذهب و اين اعتقادات دفاع نمي كنند و فقط در موارد سیاسی اظهار نظر میکنند؟! نه اینکه ایشان در موردی که همه محکوم کردند چرا حرفی نزده
یا مواضع سیاسی از مواضع دینی واجب تره؟
باكي
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
بسم الله/ناشناسي كه از كانادايي يا وي پي ان داري!حاج آقاي نوري همداني هم اعتراض كردند به نمايش ﮔاه كتاب!من نوكر حاج آقاي وحيد هم هستم ولي خداييش اين رسمشه كه هشت ماه,ما از دست جمعي فتنه ﮔر تو خيابون فحش بخوريم اونوقت اميد دل ما كه همين مراجع هستند از ما مقلدينشون حمايت نكنند؟!
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
درود بر ایشان اما به نظر ایشان آیا این ضلالت نیست که جریان سیاسی که ماه ها کشور را با بحران رو به رو کرده بود و هیچ علاقه ای هم به دین و اسلام و تشیع نداشته و ندارد و عملا از همان حکومت وهابی که ایشان فرمودند پول گرفته است از نگاه ایشان به دور باشد؟ آیا این که سران جریان فتنه یا به قولی اتاق فکر فتنه که در مراسم جشن حکومت وهابی به عنوان نماینده کشور شیعه ایران حضور یافتند،خطرناک نیست؟
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
عزیزانی که میگویند این بحث دینی و اون سیاسی منظورشان جدایی دین از سیاست است؟
واقعا عقل شما حکم میکند به این که اگه در اجتماع یکی توهین کرد به مقدسات شیعه مرجع تقلید محترم باید ساکت باشند چون این مسئله دیگه دینی نیست!!!
خیلی جالب است!!!
پس اگه اینجوره اینهم که کتاب ها فروخته میشود یک بحث اقتصادی است ربطی به دین ندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
برو بچه جان
هنوز وقتش نرسیده توی اموری که درک و فهمی نداری بر کسی مانند مرجعیت فهیم و با بصیرتی مثل ایشان اشکال بگیری
سيد محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
در ضمن در پايان مطلب فرمودند شما حرمان ظهور امام را ايجاد ميكنيد حجت تمام است عمل شما حرمان مي آورد
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
در مورد بمب گذاری های چند سال پیش اهواز بهتر بدونین که بخاطر کوتاهی همین مسولین بود.
بمب گذاری های که توسط وهابیت انجام میشد.
مسولین اون دنیا چه جوابی دارند؟؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
آقا رضا، اون دنیائی وجود نداره و بس.
موحدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
امیدوارم آقای احمدی نژاد لااقل حرف حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی را گوش دهد!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
یکی بگه تو این مملکت چه خبره ؟ نکنه ایلومناتی به دستگاه حکومتی ایران هم نفوذ کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
محمد، لطفآ بگو ایلومناتی یعنی چه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
خدا به ايشان عمر با بركت و با عزتي دهد
داش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
ایول دمت گرم. ما ناامید شده بودیم. حداقل یه شجاع پیدا میشه حرف دل همه رو بزنه.
مهدي
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
اين درسته:

ایول دمت گرم. ما ناامید شده بودیم. حداقل یه شجاع پیدا میشه حرف دل شيعه واقعي رو بزنه
م ح
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
خداوند حضرت آقای وحید راحفظ کندوریشه کسانی که آب به آسیاب دشمنان اهل بیت مریزند را قطع کند
علی
Azerbaijan
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
درود بی پایان بر ضعیم کبیر حوزه علمیه....و رحمت و رضوان بر اساتیدی که همچین شاگردی پرورش داده اند...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
زعیم درست است علی آقا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
خدا خیرش بده. خدا برای ما و کوری چشم دشمنامون نگهش داره
سید علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
سایه ایشان بر سر ایتام آل محمد (ص) به حقیقت صدیقه کبرئ (س) برقرار باشد
عمادالدین
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
روحی لک الفدا یاشیخ الکبیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
واي عــــــــــــــالي بود.
خدا اين مجتهد رو، اين شير مرد رو حفظ کنه.
واقعا که هم اسما وحيده هم مراما وحيد.
فتبارک الله احسن الخالقین.
سيد علي ابن الرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
بسم الله الرحمن الرحيم
البته ليست هذه اوّل قارورة تُكسر في الاسلام
در چاپ ونشر كتب علامه مجلسي آنقدر اين وزارت دقّت بخرج ميدهد كه حكومت صفويّة اينگونه نبودند وشهد مطلب عدم اجازه تجديد چاپ كتاب حق اليقين مرحوم علامه مجلسي است.
بعد نسبت به موضوع فتنه افرد بزرگي قيام كردند وحق مطلب ادا شد ولكن در موضوع نشر فكر وهابيّت همه خاموشند الا آية الله العظمى وحيد خراساني پس على العالم أن يظهر علمه.
أي كاش گوشزد ايشان به موجب بيداري بعضي خفته هاي حيران بشود وشوكت وهابيّت را درهم شكنند. طوبى لمن عمل بوصايا الشيخ الوحيد.
شناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
وهابیت شوکتی ندارد. دقت بفرمایید
ناشناس
United States of America
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
واقعا فکر کن ، کتاب حق الیقین ! علامه مجلسی ! چاپ نشه بعد اونوقت کتب ضاله وهابیت ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
واي عــــــــــــــالي بود.
خدا اين مجتهد رو، اين شير مرد رو حفظ کنه.
واقعا که هم اسما وحيده هم مراما وحيد.
فتبارک الله احسن الخالقین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
ايکاش فايل صوتي اش رو هم ميگذاشتين.
110
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
فقط از یک روز میترسم
خدا نکند اون روزی بیاد که حضرت ایت آلله وحید خراسانی - زبونم لال - از بین ما بروند ، دیگر چه کسی جلو کستاخی ها می ایستد و بینیه میدهد؟
خدایا تا ظهور حضرت بقیة الله الاعظم این افتخار حوزه و تشیع را زنده بدار.
یاعلی ممد
ابراهیم
Germany
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
اللهم احرسه بعینک التی لا تنام
اگه این بزرگمرد غیور ومدافع اهل بیت نبود این نامردا ....
هادوي
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
سلام دوست من خداوند در هيچ دوره‌اي‌ زمين را بدون حجت قرار نخواهد داد. و انشاءالله روزگار رهايي پس از ظهور فرا مي‌رسد و صاحب اختيار جهان زمام امور را به دست با كفايتشان خواهند گرفت. اللهم عجل لوليك الفرج
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
احسنت بر این مرجع شیعه ،اما یک مطلب دیگر هست واینکه کتابهای اهل سنت در اینترنت هم هست .و حتی با فیلتر بودن سایتهای اهل سنت هم نمی شود از عدم انتشار آنها جلو گیری کرد . آیا جناب مرحع بزرگ فکر نمی کنند . که بهتر است ما با جواب دادن به جنگ اینها برویم .
یک شیعه
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
دوست عزیز فضای اینترنت یه حرفه نمایشگاه کتاب جمهوری اسلامی ایران یه حرفه دیگه.
فقط حیدر امیر المومنین است
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
آخه یه کم فکر کن چی میگی یعنی آیت الله وحید به اندازه تو نمیفهمیدند که بیانیه دادند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
شما ميفهمي ابرمرد جهان تشيع نمي فهمد!!!!!! ويحكم كيف تحكمون
ميرزا جعفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
خوبي؟
حالت خوبه؟
مطمئني حالت خوبه؟
خوب ببينم مگه اصلا ايشون نفي جواب دادن كردن؟
خوب يه راهش هم پخش نشدن كتب ضاله است
اصلا شما اين اشكال رو به تموم علماء بايد بكني از جمله شهيد اول و شهيد ثاني و حضرت امام وديگر علماء كه گفته اند براي حفظ بيضه اسلام خريد و فروش كتب ضاله براي عوام الناس حرام است
لا اله الا الله
ناشناس
Canada
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
فرموند در مملکت شیعه با بوجه بیت المال نشر کتب ضاله نکنید قبل از نوشتن فکر کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
به خدا راس ميگن.. امروز نمایشگاه بودم وهابی ها کتابهایشان را توسط برخی ناشران خارجی وارد کرده اند
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
چرا بی خود فضاسازی میکنی
کلا چند تا کتاب بود که الان کاملا جمع آوری شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
خداوند حفظ کند نگهبان دلسوز مکتب را
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
همين وزارت ارشاد اگر ما كتابي بنويسيم چنانچه گوشه‌اي از آن بر خلاف سليقه و عشق عمريان باشد، دمار از روزگار ما در مي‌آورند تا كتاب را چاپ كنند. هي مي‌گويند از اينجايش بزن، از آنجايش كم كن به آنجايش اضافه كن تا خداي نكرده به يك مشت بي همه چيز بر خورد نكند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
اي كاش جامعته المطفي هم يك مقداراهلبيت دوست بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
خدا اقای وحید را حفظ بنماید ان شائ الله
ناشناس
Canada
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
khoda kheiresh bede. Harfe dele ma ro zadand
سلمان حدادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
خدا تا قیام حضرت این مرجع بزرگ وار نگه داره وقعا مرجیت یعنی این
محمدرضا کاشانیان
United States of America
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
با آرزوی سلامتی برای این استاد و مرجع عالیقدر شیعه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
اون آقایونی که منفی دادن منظورشون چیه؟!؟
با سلامتی آقای وحید هم مشکل دارن؟!؟
واقعاً چه شیعیانی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
عزيزم اگه منفي نميدادن جاي تعجب داشت! فکر ميکنيد ايشان کم دشمن دارن؟؟؟ به قول ايشان آن وقت همچو مردمی صلاحیت امام زمان دارند؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
خوب مرد حسابي اينا يه مشت وهابين كه منفي دادن
ويا هم وهابي زده كه فهميدن مراجع بيدارند
چرا به اينها اطلاق شيعه ميكني؟
خدا ريشه شون رو بكنه
طاها
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
داداش شما از کجا میدونی اینایی که منفی میدن شیعه هستن؟؟؟؟
ناشناس
Germany
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
متاسفانه خیلی ها با عقاید شیعه از درک واقعیات جامعه ما و کل جهان عاجزند و برخی هم سرشون رو زیر برف کرده اند و دلخوش این و آن هستند. آنچه مهجور مانده حدیث ثقلین و فرمایشات حضرت رسول (ص) است، که به لطف وجود همین مراجع اهل بیت مدار هنوز چراغش روشنه. ولی همه که اینطوری به موضوع نگاه نمی کنند برادران خوبم.
محب اهل بیت امریکا
United States of America
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
رحمت خدا بر آیت الله وحید حقگو .... خدا طول عمر با عزت به شما عنایت فرماید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
وزارت اضلال صرفا برای افزایش قدرت وهابی ها و برای کاهش تشیع دایر شده.
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
این دیگه خیلی زور داره
چرا این حرف رو میزنید؟ سندی دارید؟
منم میدونم کار این وزارت غیر قابل بخششه ولی دلیل نمیشه بگیم واسه افزایش ضلالت دایر شده
یاسر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
سلام دیدی شیعه نیوز مطلب منو نزدی دیدی یک طرفه به قاضی می ری دست تو که خیلی وقت برای همه رو شده خجالت بکش.اگه قصدی نداری نظر منو بزار تا مردم خودشون قضاوت کنند پس چرا می ترسید از حرف حق.
مدیر پایگاه شما وقتی خارج از ادب صحبت میکنید انتظار دارید نظرتون منتشر شود ؟!
یاسر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
دروغ می گی دروغ من هیچ بی ادبی نکردم
سلمان حدادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
شیعه نیوز از چیزی نمی ترسه اطمنان دارم شما بی تربیت بودید یاسر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
ابن همه نظر منتشر شده / حتما بی ادبی کردی دیگه !
ناشناس
Germany
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
من بارها نظراتی دادم که در نهایت ادب بوده ولی اصلا منتشر نشده. هیچ انتقاد محکمی رو نسبت به دولت و حکومت و آقایون مدعی علم نمی پذیرند.
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
وحدت را رعایت می کنند!به بهای دل شکستن دل فرزندزهرا (س)حضرت ولی عصر (ع)
سيد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
وحدت وحدت تا كي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
وحدت تا چه حد؟
تا انجا که ظرف ۲۰ سال آینده حتی اسمی از شیعه هم نماند...؟
ناشناس
Germany
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
گل گفتی عزیز دل برادر. وحدت، آنهم با آل ابوبکر، عمر، معاویه، ابوسفیان و یزید. خوب مبارک باشد. ما که تکلیف به چنین وحدتی نشدیم و قبولش هم نداریم.
اهل بیت
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
اینها علما خادمین اهل بیت هستند انشاالله خدا طول عمرشون بده .عجل لولیک الفرج
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
انتشارات هایی مثل منیر و افاق در این نمایشگاه به جهت نشر کتب امام زمانی غرفه نداده اند ولی ان سعودی چند غرفه دارد
ای سیاسیون به پا خیزید.خواب بسه مملکت را به فنا ندهید
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
منیر
آفاق
نباء
مکیال
حسن
Germany
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
چون مجریان این نمایشگاه مصداق بارز "دینهم دنانیرهم" می باشند.
ناشناس
Germany
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
دلیلش اینکه که کسی دغدغه دین ندارد عزیزان. همه دغدغه پست و مقام و پول دارند.
fatemeh
United States of America
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
Bismillaihir-Rahmanir-Rahim;
With all due respect to Hazrate Ayatollah Vahid Khorasani; I am not sure of the content of the book. However as a shia, I believe we should be open minded and answer all the questions they put in our youth's mind rather than boycotting it. otherwise what's the different between us and them? What would Amir-Al-Mo'minin would do? ......I believe he would answer their misinformation with correct one.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
اولا - ایشان مدتهاست که همه علمای اهل سنت را به مناظره خوانده اند اما هیچیک جرات قبول نداشته اند.
ثانیا - در نمایشگاه وهابیان کسانی را که غالبا تحصیلات دینی ندارند مخاطب قرار میدهند.
ثالثا - من به مکه رفته ام و دیده ام چگونه از نشر یک برگه هم جلوگیری میشود و معظم له هم به همین موضوع اشاره کرده اند پس این توصیه را باید به آنها کنید.
سيد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
ترجمه متني كه نوشته شده
بسم الله الرحمن الرحيم
با همه ي احترامي كه به حضرت آيت الله وحيدي خراساني دارم بايد بگويم : من درباره نظر كتاب مطمئن نيستم .
اگرچه به عنوان يك شيعه ، من معتقدم كه بايد ما باز كنيم مغز و جواب هاي همه ي سوالاتي را كه آنها در اذهان جوانان ما قرار مي دهند .
بعبارت ديگر چه تفاوتي بين ما و آنها هست ؟امير المومنين چه كار مي كرد؟... من معتقدم كه ايشان يك عبارت درست را با اطلاعات غلط بيان مي كنند
ابن الزهرا علوي
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
حركت هاي وهابي زده‌ها در كشور متاسفانه فراوان ديده مي شود ولي جايي نيست كه آن ها را رصد نموده و به اطلاع مردم برساند و غيرتي بين مردم وجود ندارد كه نسبت به اين وضعيت اقدامي نمايند والا بايد در نمايشگاه كتاب آن دسته از شيعيان با غيرتي كه وجود دارن همت كنند و اين غرفه ها را با خاك يكسان نمايند . ولي چه فايده كه ... همه را كشيده اند براي مثال در شهر مقدس مشهد در شب شهادت حضرت فاطمه‌ي زهرا عليهاالسلام شخصي روحاني نما به نام فرجام كه سوابق متعددي هم دارد به آيت‌الله سيدان زنگ مي زند و مي گويد فردا دسته‌ي عزاداري علما كه بيش از هشت سال است سابقه دارد و از خانه مرحوم فلسفي به سمت حرم مطهر حركت مي كند، بيرون نيايد و بزرگان علما و مدرسين شهر از ترس اين تهديد فردا بيرون نيامدند. اين چه معنا دارد و شما آن را چگونه تحليل مي كنيد.
shirazi
Germany
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
واقعا بغض گلویم راگرفته
خداوند شما را برای همه تا قیام حضرت مهدی حفظ نماید احسنت که حق مطلب را ادا نمودید
ای کاش مراجع دولتی و حکومتی نیز یک چنین شجاعتی داشتند
ali
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
وقنی به نشر گوی به بهانه های واهی اجازه حضور در نمایشگاه رو ندادن، وقنی...
باز اسمشو بذاریم وزارت ارشاد؟؟؟؟؟؟!!!
امیر مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
خیلی جالبه که وزارت ارشاد از ورود یکسری ناشرین خوب و مذهبی به نمایشگاه کتاب جلوگیری می کند و بعد این ناشرین وهابی را اجازه می دهد که به نمایشگاه کتاب وارد شده و به فروش کتب ضاله مشغول شوند. تازه فقط کتاب های وهابی توزیع نمی شود ، بلکه کتبی که حیثیت دین را هم از بین می برد از مجموعه کتاب هایی است که به طور مفصل در این نمایشگاه پخش می شود.
واقعا جای تأسف است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
وحید دوران!
به معنای واقعی کلمه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
زنده باد، خوب گفتي. وحيد دوران....
سید علیرضا مرتضوی
Germany
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
بسم الله الرحمن الرحیم
خیلی وقت بود که وزارت ارشاد این حکومت مستحق چنین اعتراضی بود که شکر خدا یکی پیدا شد
سیمین ضمیری اکبرزاده
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
ای بزرگ مرجع ما ! آفرین بر تو که مانند مادرت زهرا( سلام الله علیها )در سکوت و فریاد همواره بی بدیلی و در اوج صلابتی !
سیمین ضمیری اکبرزاده
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
ای بزرگ مرجع ما ! آفرین بر تو که مانند مادرت زهرا( سلام الله علیها )در سکوت و فریاد همواره بی بدیلی و در اوج صلابتی !
محمد امیری
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
واقعا وحید دوران به عنوان یک طلبه قم میگم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
در واقعه عاشورا یک عده بسیار قلیلی از جوانهای خام فریب بی دین ها را خوردند و یک غلطی کردند. ولی صدا و سیما بعلل سیاسی و نیاز به بهانه ای برای از میدان بدر کردن و بی آبرو کردن رقیب سیاسی، آن را بسیار بزرگ کرد و الحق خوب از آن سوء استفاده نمود.
اما انحراف در فکر متولیان دولت اسلامی بسیار خطرناک است.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
خدا خیرت دهد
یا علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
خدا خیرت بده

د ر د همینه



شبهای پیشاور چاپش متوقف بشه واین کتابا....
جدا که این وزرات اضلال است
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
مثل اينكه شبهاي پيشاورهم وجود دتشت
محمد
United States of America
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
تمام مظلمومیت شیعه در ایران در یک "بدعت" خلاصه میشود " وحدت " !!!!؟؟؟

ما منتظر لحظه ی ظهوریم
اللهم عجل لولیک الفرج
محمد علی
United States of America
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
عمو گللللللللللللللللللللللللللل گفتی.
محمد علی
United States of America
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
محمد گللللللللللللللللل گفتی.
محمد علی
United States of America
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
محمد جان گل گفتیو ایول.
جسين
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
احسنت , احسنت , احسنت .... مرجع عالى قدر جهان شيعه اية الله العظمى شيخ وحيد خراسانى و لعنت خدا و اهل بيت عليهم السلام بر انهايي باد كه اين دين و اين مردم شيعه را ذليل كردند و اب بر اسياب دشمن ريختن
محمد على
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
من نمي دانم چرا بقيه مراجع ما صدايشان بيرون نمي ايد و از اين مذهب و اين اعتقادات دفاع نمي كنند ؟! ایا این اعتقادات ما اشتباه است ؟! ايا كلام اية الله وحيد اشتباه است ؟! ايا يكى از شرايط مرجع تقليد بودن شجاع بودن نيست ؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
سکوت.تعیین تکلیف برای مراجع عظام ممنوع
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
به این خاطر است که آنها بصیرت دارند و می دانند که می توان یک موضوع را رسانه ای نکرد و پیگیری نمود تا فضای مملکت امام زمان متشنج نشود .
اللهم عجل لولیک الفرج ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
آقا علیرضا یک بار دیگر پاراگراف اول خبر را بخونید لطفا!!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
مطمئن بودم واسه همین مرجع من شدی !!!
احسنت ... احسنت ....
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
ما منتظر لحظه ی ظهوریم
اللهم عجل لولیک الفرج
مهدی
Germany
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
سلام و درود خدا بر حضرت ایت الله العظمی وحید خراسانی این مرجع بزرگوار و عالی مقام .خداوند حفظش کند که صحیح العقیده است و رحمت خدا بر علمای سنتی
مهدی
Germany
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
سلام و درود خدا بر حضرت ایت الله العظمی وحید خراسانی این مرجع بزرگوار و عالی مقام .خداوند حفظش کند که صحیح العقیده است و رحمت خدا بر علمای سنتی
فقط حیدر امیر المومنین است
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
ای کاش آیت الله سیستانی هم ایران بودند تا بعد این وزارت اضلال حساب کار دستش می آمد
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
راستی این آزادی عقیده و بیانی که مسئولین نظام همواره از آن دم می زنند کجاست؟ از یک طرف در صدا و سیما و نشریات و اینترنت عقاید شیعه را بیان می کنیم و از اهل سنت هم می خواهیم اگر جوابی دارند بدهند، و از طرف دیگر مانع جوابگویی آنها می شویم. نکند از جواب آنها هراسانیم.
ناشناس
Australia
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
خدایا به عالم و مرجع بزرگ که تنها دلسوز واقعی مکتب اهلبیت در این کشور است طول عمر عطا بفرما
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
راستی این آزادی عقیده و بیانی که مسئولین نظام همواره از آن دم می زنند کجاست؟ از یک طرف در صدا و سیما و نشریات و اینترنت عقاید شیعه را بیان می کنیم و از اهل سنت هم می خواهیم اگر جوابی دارند بدهند، و از طرف دیگر مانع جوابگویی آنها می شویم. نکند از جواب آنها هراسانیم.
یک شیعه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
به شما پیشنهاد می کنم کتاب "اسرار آل محمد" را بخوانید تا کاملا متوجه بشید صدا و سیما به هیچ عنوان عقاید ناب شیعی را گسترش نمی دهد.ما از اینکه آن ها شبهه بیندازند ترس نداریم.از این ترس داریم که به بهانه‌ی وحدت نگذارند شبهه‌ها را جواب دهیم
فقط حیدر امیر المومنین است
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
چه ربطی به بحث داشت مطلب سر یه چیز دیگس خوابی عمو
فائزه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
صدا و سیما کجا ترویج تشیع میکنه که ما ندیدیم.؟!
بعد هم روش جوابگویی اینگونه نیست جناب..!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
این کوچکترین پاسخ شیعه است به کشتار و تهدید و منع هرگونه فعالیت در مکه و مدینه و ... . این کوچکترین پاسخی است به تخریب قبور چهار امام شیعه و ...
سید سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
خدا مارا ببخشد که همین طور راحت نشستیم و صدامونم در نمیاد. انگار نه انگار غیرتیم هست و ... .
وهابیها از یه طرف و بهائیها هم از یه طرف. زرتشتیها و مسیحیها هم که خودمون بهتر می دونیم. بیسوادترین و کوچکترینشون بهتر از ما تبلیغ می کنند تازه اگه ما کاری بکنیم.
خدا مراجع تقلید بزرگوار شیعه رو حفظ کنه.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
خدايا از عمر من بردار و به عمر اين مرجع حر‍ و آزاده و حافظ مكتب و مذهب وحق بين و حق گو ،بيافزا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
انشاا...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
بي زحمت فايل صوتي تفسير را بذاريد
غلام حیدر(میلاد)
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
یک نمونه ساده از خواب زدگی مسئولین بگم براتون:شما به عکسهایی که دراجناس لوازم التحریر کشورمون هس دقت کردید!!!!!! که جه عکس هایی که بعضا مبتذل هست آنهم برای کودکانی کم سن وسال بامفهوم رابطه بین مذکر ومونث
(((حق با علی ست)))
جانم فدای مراجع ولایی شیعه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
ای کاش همانطور که فرمودند، بعضی ها کمی دردشان می آمد و فکر غیرتشان را می کردند..
"بعضی ها"که می گویم کاملا معلوم است و نیاز به اسم بردن ندارند..
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
راستی این آزادی عقیده و بیانی که مسئولین نظام همواره از آن دم می زنند کجاست؟ از یک طرف در صدا و سیما و نشریات و اینترنت عقاید شیعه را بیان می کنیم و از اهل سنت هم می خواهیم اگر جوابی دارند بدهند، و از طرف دیگر مانع جوابگویی آنها می شویم. نکند از جواب آنها هراسانیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
عمار ها کجا هستند
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
راستی این آزادی عقیده و بیانی که مسئولین نظام همواره از آن دم می زنند کجاست؟ از یک طرف در صدا و سیما و نشریات و اینترنت عقاید شیعه را بیان می کنیم و از اهل سنت هم می خواهیم اگر جوابی دارند بدهند، و از طرف دیگر مانع جوابگویی آنها می شویم. نکند از جواب آنها هراسانیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
مگه اهل سنت جزو این ملت نیستند که حق انتشار کتب و عقایدشان را داشته باشند؟
شناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
مگر شیعیان جزو عربستان نیستند که توسط آل سعود تحت فشارند. مگر خانه خدا مکه متعلق به آل سعود است که زائران شیعه را آاد نمی گذارند...
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
اهل سنت با وهابیت تروریست و آدمکش فرق داره
در ضمن درباره شیعیان عربستان محمدی هم همین نظر رو داری؟
خادم الزهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
طبق قانون اساسی ایران هیچ فرقه و مذهبی بجز شیعه اثنی عشری در مرزهای جغرافیایی ایران حق تبلیغ ندارد.
فائزه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
اگه راست می گن خودشون عقایدشون رو منتشر کنن نه تو نمایشگاه کتاب ..!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
دم قانون اساسي گرم با اينهمه آزادي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
آقا بحرینی
رئیس، صوت این رو نداری؟
عادل
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
انتشارات هایی مثل منیر و افاق در این نمایشگاه به جهت نشر کتب امام زمانی غرفه نداده اند ولی ان سعودی چند غرفه دارد
ای سیاسیون به پا خیزید.خواب بسه مملکت را به فنا ندهید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
مقلد ایشانم.دنیا با ایشان مخالف باشد من پشت سر ایشان نماز می خوانم.او شجاعت علی و تقوای احمد و علم صادق و حلم کاظم0علیهم صلوات الله)را با هم دارد.
یک شیعه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
عظمت این مرجع تقلید درست اما در هیچ کدام از مواردی که گفتید به گرد پای یکی از معصومین هم نمی رسند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
به نظر من ما جوانانی که غیرت دینی داریم باید در نمایشگاه کتاب جلوی غرفه ای که کتابهای وهابیت را پخش میکند تحصن کنیم
تا شادی صدایمان به جایی برسد
هر کی میتونه یه کمکی بکنه یه عملیات اجرایی انجام بده
زمان و مکان اعلام کنید تا دیر نشده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
دلت زندان می خواد؟؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
فعلا قرارمون توی سایت وزارت ارشاد.
همه با هم مؤدبانه ولی قاطع حمایت خود از بیانات آیت الله العظمی وحید خراسانی را در بخش انتقادات و پیشنهادات سایت وزارت ارشاد ثبت می کنیم.
همین الآن منتظر همه شما هستم
http://www.farhang.gov.ir/feedback-fa.html
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
نکته جالب:
سایتهای مهم و فعال خبری این کشور از انتشار این خبر خود داری کردند سایتهائی که هر کذب و شایعه ای رو سریع منتشر می کنند !
به نظر شما چرا این خبر رو منتشر می کنند ؟؟؟؟
برای حفظ وحدت با وهابیت ؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
آیت الله العظمی وحید خراسانی در سخنان دیگری که به تاریخ 1391/02/18 در درس خارج اصول بیان داشتند با اشاره به اهمیت عزاداری روز عاشورای فاطمی خاطرنشان ساختند: آن چه که مهم است این هاست که باید بفهمید بعد ببینید چه ظلمی شد و چه جنایتی اتفاق افتاد بعد وظیفه ما این است که دست این عزادران فاطمیه را ببوسیم؛ این ها هستند که با این هیات های عزاداری حق صدیقه کبری را دراین مملکت احقاق کردند به قدری که در وسعشان بود. و من به نوبه خودم اگر خدا توفیق بدهد دست بوس این ها هستم. این ها هستند که با این عمل نقشه وهابیت را در این مملکت به باد دادند، این ها هستند که به مخ حقیقت رسیدند ولو خودشان متوجه نشدند ارزش کار را
مسیح
United States of America
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
ما که جزو توهین به وزارت ارشاد در سخنان آقای وحید خراسانی چیزس ندیدیم!
بهتر بود ایشان خیلی رساتر و شیواتر صحبت میکردند تا متوجه بشویم از کجا ناراحت هستند...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
اولاهیچ توهینی نبودعین حقیقت بودثانیاخیلی واضح ومفهوم بودشایدمشکل ازجای دیگه باشه که متوجه نمیشید
فائزه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
شما فارسی متوجه می شی؟؟
lمتین
Malaysia
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
باشه
عباس
United States of America
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
اقاي مسيح فرض كنيد ناموس شما مورد هتك قرا گرفته است حالا خيلي رسا و شيوا با متحاوز و حاميانش صحبت كنيد ببينيم؟ اينجا حرف سر ناموس خداست.
گل سرخ
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
درود خدا و پیامبر(ص) بر مرجع عالیقدر جهان تشیع-حضرت آیت اله العظمی وحید خراسانی{مدظله العالی}.
علیزاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
بنده هم به نوبه خودم از آیت الله وحید خراسانی کمال تشکر را دارم.
سید مسعود
United States of America
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
کتابهایی مثل بکاء الحسین ،نوائب الدهور ،ولایت کلیه و جنه العاصمه و . . . آن وقت اینها . . . اللهم العن قوم الظالمین
یه نفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
دوستان عزیز لطفا کاسه داغ تر از آش نباشید. خود اية الله وحيد هم این حرف ها که شما میزنید نزده
.
به هر حال اعتراض وارده وزیر ارشاد باید استعفا بده
بد جوری خراب کرده
دیوونه قاطی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
سلام
دمت گرم خیلی باحالین . واقعا از اضلال گذشته. دوستون دارم واستون دعا میکنم

راستی شیعه نیوز دم توهم گرم هیچ کدوم از سایتای دیگه عرضه نداشت کامل سخنان ایشان رو بنویسه
ناشناس
United States of America
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
بر همه علما دفاع از عقاید شیعه واجب است مخصو صاصدیقه طاهره
يا حيدر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
خدا اين مرجع عاليقدر راحفظشان كند انشالله ...
واقعا مملكت را دارن به باد فنا مى دن
كجايند كه بشنوند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
نمی شه گفت از سر دشمنی این کارا رو می کنن. به نظر من نادان و در خواب غفلت و تغافل( تظاهر به غفلت/خود را به خواب زدن) اند. می ذارن یه کتابی چاپ بشه به چاپ پنجم که می رسه بهش اجازه نمی دن. کتاب هایی که در زمان اون بهایی چاپ نمی شد توسط آقایون جواز گرفته است.کتابایی که از لحاظ سیاسی نباید به مزاقشان خوش بیاد آن چنان از زیر دستشان در می رود که انسان متعجب می شود. بعد از اون ور...
تو این بلبشو کی مطرح می کنه که آزادی بیان نیست؟ وهابی آزادی بیان داره. روی فرانسه رو در سال های آتی سفید خواهیم کرد( شاید)
سرباز
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
یاحق
حفظ احترام مرجعیت والا مقام شیعی امری است واجب اما خبط و خطا از هر که سر بزند از باب نهی عن المنکر تذکر هم واجب است و لو خطاب به علما و بزرگان.
جناب آیت الله العظمی وحید (حفظه الله) اگر وزارت ارشاد جمهوری اسلام ایران مجوز فروش کتاب زندگانی حضرت زهرا (س) که سرتاسر منقبت و مدح است از زبان اهل سنت را صادر کرده باشد، این امر مصداق تبدیل شدن وزارت ارشاد به وزارت اضلال است؟ حضرتعالی مرجع هستند و کلام به کلام شما تجزیه و تحلیل می شود، آیا تصور نمی کنید که ولو وزارت ارشاد در این باب خبطی مرتکب شده باشد، نمی توان به صرف این یک خبط کل وزارت خانه را متهم به اضلال کرد. آیا این نحوه برخورد با وزارت خانه ای که هزاران نفر در آن زحمت می کشند و بسیاری نیات و افعال بواقع قابل تقدیری دارند با احکام بخش تهمت توضیح المسائل خود ایشان تطابق دارد؟
اللهم اغفر ذنوبنا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
جناب سرباز!انتقادفقط به این یک موردخلاصه نمیشود.این نهادنه تنهادرراستای نشرفرهنگ ومکتب اهل بیت علیهم السلام کوتاهی کرده ومیکندبلکه کثیرامانع هم میشود.اینهامصداق "الذین یسدون عن سبیل الله"هستندنه ارشادکننده
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
جناب سرباز شاهکارهای این وزارتخانه تنها به مجوز این کتاب منتهی نمی شود ٰ تا دلت بخواهد از این دست گل ها به آب می دهد .اللهم عجل لولیک الفرج.
یک شیعه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
فکر نمی کنم شما به اندازه‌ی جناب وحید خراسانی (مد ظله) از مسائل و مطالبی که منتشر میشه آگاهی داشته باشید پس لطفا سکوت!!!
عباس
United States of America
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
جناب سرباز اهل سنتي كه دوستدار قاتل حضرت زهرا سلام الله عليها هستند چه منقبتي از ان شهيده را درك ميكنند كه بخواهند بنويسند؟
کردستانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
ماشاالله به آزاداندیشی شیعه !
نظرات غیر قابل انتشار رو حال میکنم !
دوباره نظر منتشر نشده ام را میفرستم . به خدا توهینی در کار نیست .
کردستانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
نمیدانم آزاد اندیشی مورد ادعای شما چه شد ؟! منطق مذهب چه شد ؟! (( مملکت مال من است و بودجه دولتی و شبه دولتی هم میگیرم . هیچ حزب سیاسی غیر خودم اجازه فعالیت ندارد . دگراندیشان حق فعالیت ندارند . کل رسانه ها و دستگاه فرهنگی دست خودم است و به هیچ رسانه غیر خودم اجازه فعالیت نمبدهم . از یک کتاب عرضه شده در نمایشگاه ( کتاب فروشی ! ) به ستوه می آیم .ولی با این حال من منطقی ترین فکر رادارم و قویترین استدلال مال من است)) ! به نظر شما تائید کنندگان همه چیز ! این به جوک بیشتر شبیه نیست ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
ایشان و چند نفر دیگر از علمای برجسته شیعه مدتهاست که علمای درجه1 اهل سنت را به مناظره خوانده اند چرا هیچیک جرات قبول نداشته اند اما در عوض کسانی را که غالبا نه تحصیلات دینی و نه فرصت مطالعه دارند مورد تبلیغات مسموم قرار میدهند؟
آیا همین تز را شما در مورد تبلیغات یهود و کفار بر علیه اسلام قبول دارید؟ اگر نه پس عاقلانه فکر کنید مظلوم نمایی نکنید و قبل از یوم لاتنفع مال و لا بنون توبه کنید مثل خیلی از همین شیعیان امروز برادران سنی شما بودند که تعصب را کنار گذاشتند و هدایت را پذیرفتند
والسلام علی من اتبع الهدی
مهدی دقیقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
جوک اینست که:وقتی شیعیان بیایند کشورتان وحتی شهرهای که شما در ایران مقیم هستید موظف باشند تمام شرایط شما را رعایت کنند نماز به سبک شما! وضوبه سبک شما! اذان به مرام شما! حرف زذن با طرز فکر شما!زیارت حرام! دعا حرام! ولی وقتی می آیید نمایشگاه کتاب در یک مملکت شیعه هیچ محدودیتی نباید داشته باشید.
کردستانی! جوک اینست نه آنچه تو گفتی!
درود خدا بر راهیان راه حق
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
بله جناب کردستانی اگر این بودجه هایی که گفتید در جای خود خرج شود و در دست اهلش قرار گیرد و اگر این مجوزها به دلسوزان جهت خدمت گذاری داده شودحق با شماست ولی متاسفانه این گونه نیست . بلکه در دست ناهلان قرار میگیرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
آزاد اندیشی ؟ خیلی خنده داره اونم زمانی که وهابیت به راحتی آب خوردن شیعه را سر می برد اما شما هیچوقت حاضر به اعلام برائت از آنها نیستید
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
نه، جک این است که شما وهابیها در عربستان و دیگر کشورها به شیعیان حتی اجازه همراه داشتن کتب دعا را هم نمیدهید اما انتظار دارید کتب گمراه کننده شما در بزرگترین رویداد فرهنگی خاورمیانه به نمایش درآید.
کردستانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
شیعه نیوز منتشر بکنید ما هم حق داریم نظر بدهیم . در غیر اینصورت خواهشا قید بفرمائید : (سایت مثل همه چیز دیگر مملکت مال موافقین ما است !) - فرافکنی بس است ! ادر تمام نظرهایم به والله قسم حتی یک جواب سوالات خودم را نیافتم . دوستان چه اصراری دارید که حتما هر منتقد خودتان را لزوما نماینده هیئت حاکمه عربستان ببینید ؟ ! . خودتان هم میدانید که کل ایرادات مطرح شده به شما وارد است . تکذیب نمی کنید . میگوئید چون به زعم اخبار واصله و تزریقی ! در عربستان فلان مشکل وجود دارد پس من هم دستم درد نکند ! ولی قرار است شما ام القری جهان اسلام باشد و حکومت مال امام زمان باشد نه حکومتی از نوع آل سعود !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
شما چرا ما شیعیان را نماینده ی حکومت ایران میدانید؟ وقتی ما نمیتوانیم کتاب هایی مثل شبهای پیشاور را در کشور خود چاپ کنیم؟نکته اینجاست که وهابیت شبهات خود را وارد میکند و ما شیعیان حتی در کشور نمیتوانیم جواب آن ها را بدهیم و کتای چاپ کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
در ادامه ی نظر قبل: حال اگر شما راست میگویید چرا هیچ یک از علمای شما حاضر به مباحثه نیست؟آیا غیر از این است که هیچ پاسخی ندارند؟
حمزه امامی
Russian Federation
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
جناب کردستانی اولا آزادی اندیشه به این معنا نیست که به هر کسی هم اجازه نشر و پخش اندیشه اش را بدهند و یارانه هم به آن تخصیص بدهند چون در این صورت سنگی روی سنگ قرار نخواهد گرفت
به عنوان نمونه عرض می کنم که عدهای از شیعیان در نتیجه اندیشه خود شک هایی در مورد صحیح النسب و حلال زاده بودن برخی از خلفا دارند اما وزارت ارشاد هیچگاه اجازه نشر و پخش این اندیشه را نمی دهد زیرا یقین دارد که دوستان وهمفکران شما آزادی تا این حد را برنمی تابند
ثانیا جایگاه آزادی اندیشه مراکز علمی و در میان اندیشمندان است نه در یک به قول شما (کتاب فروشی!) عمومی
عباس
United States of America
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
كردستاني جوك اينست كه اين وزارت مثلا ارشاد همه اين پولها را ميگيرد كه امثال شما را ارشاد كند .حالاا بخند به وضع اين دستگاه
محمدعلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
سلام خداوند و امام زمان برزعیم حوزه های علمیه بزگ مرجع جهان ایت الله العظمی وحیدخراسانی شیر بیشه ی ولایت وحید زمانه به معنای واقعی کلمه
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
خدا را شکر که ایشان گوشه ای از دردها را طرح کردند . محال است کسی مختصر دقتی کند و در مکه و خصوصا مدینه در کل سال ذلت شیعیان خصوصا ایرانیان را بارها مشاهده نکند .
مسولین چه جوابی برای قیامت اماده کرده اند ؟
فائزه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
به نظر شما اگه یه سال ایرانیا نرن مکه چی میشه؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
آره فائزه خانم، منهم با شما موافقم. بهتره ایرانیا اصلآ دیگه هیچوقت نرن مکه و بجای آن برن آنتالیا و... تا یک کمی دنیای غرب و متمدن را هم ببینند و دست از این افراط کاریها و تحجر بردارن.
عبدالزهراء
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
استغفرالله هنوزازایام شهادت حضرت صدیقه طاهره چندروزبشتر نگذشته چندوقت دیگرهم سالروز میلادش است.آنوقت درنمایشگاه کتاب تنها کشورشیعی جهان(ایران)کتاب خلاف مکتب اهل بیت توزیع شده.شهادت مادرم زهراء
افسانه نیست.لعنت برع.. لعنت بر ا... .وسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
یا عبدالزهرا شجاع باش
بگو لعنت بر ع.. لعنت بر ا.....
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
ما شیعیان منطق داریم -علمای ما با استدلال قوی و افکار منطقی بر سر وهابیت می کوبند بنابر این نباید از وجود چند تا کتاب مزخرف و بی پایه وهابیت هراس داشت وقتی که علما و بزرگان ما قوی هستند و جوانان ما اهل تحقیق.
فائزه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
مریم جان،هراسی نیست.
تذکر دادن.
چون هرکسی در هر جایگاه علمی نباید هر کتابی رو بخونه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
فکر میکنی دین مسیحیت و یهود را چگونه تحریف کردن؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
فائزه خانم، اینکه هرکسی نباید هر کتابی را بخواند، چندان هم درست نیست و حاکی از ترس کسانی میباشد که نمیخواهند مردم به بعضی از واقعیات پی ببرند. شما هم بهتر است چنین نظریه ای را تائید نکنید.
ناشناس
Germany
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
شما هم که ماشاءالله در مدینه فاضله خیالی خودت زندگی می کنی و هیچ مشکلی نیست.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
عالی بودخداوندجزای خیرتان بدهد
سیدعباس موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
با سلام و احترام
معظم له مانند اسمش تنهاست و تک همه میگویند به به چه چه ولی تنهاست زود فراموش میشوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
با عرض سلام وخسته نباشيد

وزارت اذلال نه اضلال
با اين كه دومي هم درست است ولي در اين سخنراني مقصود ايشان اذلال است نه اضلال
یک طلبه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
اتفاقا برادر محترم همان اضلال صحیح است ..
چون ارشاد به معنی توجیه نمودن و راهنمایی کردن است و در مقابل آن واژه اضلال به معنای گمراه کردن و به گمراهی کشیدن است ..
لطفا اشکال ادبی به شیعه نیوز نگیرید تا جایی که حقیر مطالب شیعه نیوز را دنبال کردم نتوانستم ایراد ادبی از آن بگیرم ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
میشه بگید از کجا فهمیدید اذلال گفته؟از کجا مقصود ایشان را متوجه شدید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
پاسخ به (( يك طلبه ))
وقتي نوشتم اذلال چون نوار سخنراني ايشان را شنيدم و نوشته متن سخنراني را هم با دقت خواندم ، وخودم شاگرد ايشان هستم ، لطفا ادعاي طلبگي نكنيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
پاسخ به ناشناس:عزیزم وقتی میگه کتب ضاله منظورش همون وزارت اضلال است
محمد جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
با نشر شبهات ادعای آزاداندیشی میکنند.
سرپوش وحدت بر حقیقت مینهند.
بر سر حقانیت کسی که عالم به برکت او بوجود آمد جدال میکنند.
ای برادرانی که از مادر و پدر از شما جداییم (((کمی))) تفکر و مطالعه خود را بالا ببرید
ali 110
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
نظرات من نه توهین آمیزه نه طولانی وکپی شده نه خیلی سیاسی-فقط یک سوال ساده چرا در بیشتر مواقع منتشر نمی شه؟
سوسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
خود آیت الله وحید فرمودند امروز حفظ نظام از اوجب واجبات است و ایشانتضعیف نظام را حرام می دانند. بعد به وزارت ارشاد به خاطر یک عمل غلط باید گفت وزارت اضلال؟
یه شیعه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
برادر عزیز انتقاد از عملکرد در راستای امر بمعروف که تضعیف نظام نیست.
؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
انتقاد پذیر بودن خیی مهمه دوست عزیز
تو از مرجع تقلید بیشتر میفهمی!؟
بپا نیفتی عمو جان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
یک عمل غلط؟ یا صدها عمل غلط؟ این وزیریه که در ابتدای کارش گفت ما علی رغم نظز علما موسیقی را گسترش می دهیم
عباس
United States of America
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
خانم سوسن اتفاقا اقاي وحيد دقيقا در جهت حفظ نظام اين حرفها زده اند اين وزارت ارشاد داره ريشه نظام را كه معارف تشيع هست ميزنه
انصار حزب الله
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا......
چرا فرمان جهاد علیه اسلام امریکایی نمی رسد.چرا؟ چرا؟ چرا؟ فقط بدونن اونایی که باید بدونن که به عشق کمال سید علی لب میدوزیم.....
جهادیه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
الاسلام الامریکی اخطر من الیهود و النصاری
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
ایها الابناء الاسلام الامریکی , ان انصار حزب الله لکم لکم لبالمرصاد
بهمانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
خدارو شکر که بزرگان به فکر انحرافات جامعه افتادن......
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
برای من جالبه که بدونم چرا این مرجع بزرگ شیعه در دوران اصلاحات که اهانت های مکرر در روزنامه ها به اهل بیت علیهم السلام می شد هیچ موضعی اتخاذ نفرمودند؟ چرا وقتی قرآن توسط مسیحی کج اندیش آمریکایی در آتش سوخت، نکته ای یا اشاراتی نفرمودند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
جواب اینه که اون روزنامه نگار و اون مسیحی تکلیشفون معلومه. یعنی کسی از اونها انتظار رعایت شئونات اسلامی را ندارد. اما این یکی "وزارت ارشاد اسلامی" است؟ مفهومه؟
ناشناس
Germany
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
چرا بعضی ها همه چی رو سیاسی میبینن
با این دید سیاسی امام زمان هم که بیاد اول در میگیدولایت پدیر نیست!!!!!!!!!! بعد هم تنهاش میذارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
همه چیز رو سیاسی باید دید چون دین ما عین سیاسته
.
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
به همون دلیلی که مراجع شما در مورد این مسئله صحبتی نکردند
امیر حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
بر وهابیت و طرفداران و هر کسی که کمکی به اونا میکنه (هرکی هست من یا شما یا ...) لعنت و عذاب بی پایان خداوند باد.
ناشناس
Australia
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
حرف ایشان درست است ولی انتقاد باید سازنده باشد ،ایشان نباید این موضوع رارسانه ای میکردن چون طرح این مسائل به صورت عمومی باعث شادی وسوء استفاده دشمن میشود.
مجید
United States of America
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
مثل اینکه ابتدای مطلب را درست نخواندی!!!!!!!!!!!! به گزارش خبرنگار «شیعه نیوز»، پس از پیگیری ها و تذکرات مکرر دفتر معظم له به مسؤولین مربوطه در خصوص نشر کتب ضاله در کشور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
دفتر مرجع عاليقدر شيعه حضرت آيت الله العظمى وحيد خراسانى:
" هر گونه جواب استفتاء و مطلبي كه در سايت ها و مجلات و كتاب ها و روزنامه ها، یا از طریق پیامک و ...از معظم له يا دفتر ايشان نقل شود، در صورتيكه در پايگاه اطلاع رساني ايشان موجود نباشد و یا مورد تاييد دفتر معظم له نباشد اعتبار ندارد. "

قابل توجه دوستان عزيز، متن خبر مورد بحث در سايت معظم له، موجود نميباشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
خداوند ب همه مراجع عزیز شیعه طول عمر بدهد ولیکن هر اظهار نظر علنی در راستای شکستن اتحاد شیعه واهل سنت ان هم به طور علنی ورسانه ای به قیمت خون شیعیان پاکستان و عربستان و... تمام می شود کاش کمی بزرگان ما هم به سخنان رهبر گوش فرا می دادند . افسوس از این همه بی توجهی ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
سلام حقیقتا این وزارت اضلال است ارشاد ندارد. خداوند مرجع عالیقدر را حفظ کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
خدابراي اين مرجع شيعه طولي عمر عنايت فرمايد وازتمام بلايا حفظ كند.آفرين برجرات وشهامت ايشان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
وهابیون نمونه بارزمارقین حضرت علی هستند ناکثین همان انگلیس زیرآب کاه وتفرقه افکن وخدعه پرداز است قاسطین نیز حکومتهای قاصب عرب هستند.خداوندبه مراجع عالیقدر ودلسوز اسلام اجردهد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
صدا وسیما بیانات علمی آقای وحید در رد فرقه وهابیت ودفاع عالمانه ایشان از تشیع را روی آنتن باید بفرسته وبا این کار مشروعیتش رو ثابت کنه.
علي
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
بازم خوبه هنوز يه مردداريم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
چشم دشمنان آیت الله وحید کور
این است یک مرجع تقلید اهل بیتی که فقط رهرو مکتب اهل بیت است .....
هادوي
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
بسم‌الله الرحمن‌الرحيم
ايشان، از برترين علماي ديني و فقها‌ي عصر ما در ايران بلكه جهان هستند. دوستان اگر ايشان از عملكرد ضعيف وزراتخانه‌‌اي كه وظيفه‌ي ارشاد و تبليغ اسلام ناب محمدي را دارد انتقاد نكند. چه كسي يا كساني چنين جرأتي را به خود مي‌دهند كه اين وظيفه را انجام دهند. وظيفه‌ي شرعي ما اين است كه بايد و بايد سخن حق را بپذيريم. وقتي وهابيت در عربستان كتاب مفاتيح حاجيان را از دست ايشان گرفته و با بي‌حرمتي تمام از بين مي‌برد. آيا دولت و مراجع ما نبايد نسبت به اين موضوع اعتراض داشته باشند. وهابيت دين نيست كه ساخته‌ي دست انگليس و ايادي ايشان است. ملعبه‌اي است كه مردم فريبي و رسوايي‌ آنها عالم را برداشته....
خداوند ايشان و همه‌ي دين باوران و ولايت مداران اين عصر پرآشوب را در پناه خود حفظ نمايد. انشاءالله . به اميد فرج صاحب‌الزمان عجل‌الله تعالي فرجه‌الشريف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
وحدت تا کی؟ همین چند وقت پیش بود که 5 زن شیعه رو تو خوزستان سوزاندند و صدا و سیما صداش در نیومد.
حالا شیعیان پاکستان و... هیچی
و باز هم این وهابییون طالب آزادی اندیشه هستند
محمد مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
احسنت. زنده با آیت الله وحید خراسانی
اگه یکی این کتب ضاله رو بخره گمراه بشه گردن کیه؟؟
وحدت تا کی؟؟؟
محمد علی
United States of America
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
ایول.موافقم.
Ali
Canada
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
شاهین نجفی خواب آرامت به فراری همیشگی و ترسی دلت بار تبدیل شده.
.
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
جانم فدای یک تار موی اقای وحید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
وزارت ارشاد اصلا باید زیر نظرحوزه علمیه باشد. تاهربی تخصص بی سروپایی بادین بازی نکند
فدای علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
سلام الله و آل الله بر مرجع شجاع و حق گویم آیت الله العظمی وحید خراسانی
بنده
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
اگر در وزارت ارشاد مجتهدی را میگذاردند تا خوب و بد را تشخیص دهد بعد تصمیم به چاپ و نشر بگیرند خیلی عالی بود تا یکنفر شخصی
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
دروود بر حضرت ایت الله وحید. خدا سایشو از سرمون کم نکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
مدتی است سایت شیعه نیوز کلا هیچ پیامی رو از طرف من منتشر نمی کنه. هرچی نوشته باشم هم فرقی نداره. خوب یک دفعه اسمش را بگذارید هرچی دلمون خواست نیوز دات کام.
شیعه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
شیعه یعنی یاور سید علی / با بسیجی ها کنار رهبری

شیعه یعنی شیر، شیر انقلاب /منتظر هر لحظه و پا در رکاب

شیعه یعنی عشق و ایثار و ادب / ذکر عباس علی (ع) هردم به لب

شیعه یعنی عاشق آماده باش / شیعه یعنی تونگویی آه و کاش

شیعه یعنی رهبری، سید علی / پشت به پشت ، سنگر به سنگر با ولی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
اصلاحیه
شیعه یعنی یاور مهدی
شیعه رهبری مولا مهدی
جواد
Australia
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۶
خداوند آيت الله وحيد را در پناه خاصه خود قرار دهد . و ايشان را براي ما حفظ بفرمايد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
من نیومدم که بگم حاج آقا وحید کارشون خوب بود یا نه.هر چندکه من مقلد ایشان هستم. وقتی میفرمایند وزار ت اضلال خبط کرده حجت بر من تمام است.اما فقط یه دعا میکنم و میرم.خدایا به حق مولا علی وبه حق زهرای اطهر وبه حق اهل بیت هر کس در این مملکتی که روی سردرش نوشته فقط حیدر امیر المومنین است/هرکس کم علی گذاشته به آبروی امام زمان ریششو بکند.
ناصرحاتمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۸
اقای وحیدخداخیرتان بدهداین مملکت به ظاهر اسلامی بدراسلام رادراورد