۱۶۱

غائله ای جدید در شهر ولایتمدار اصفهان

با توجه به حساسیت شدید مردم اصفهان نسبت به مقدسات و شعائر اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) بیم آن میرود که با سهل انگاری مراجع ذیربط این حرکت سر آغاز غائله ای جدید در اصفهان گردد.
کد خبر: ۳۴۲۰۰
۰۰:۲۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز :

به گزارش خبرنگار «شیعه نیوز»، از اصفهان مدتی است شخصی به نام (ص .آ ) با حضور در شهر ولایتمدار اصفهان و برگزاری جلسات دوره ای و هفتگی با طرح شبهاتی، مسلمات مذهب حقه تشیع را زیر سوال برده و به رغم مخالفت مراجع معظم تقلید با نظرات وی، بر مواضع خود پا فشاری نموده و تلاش میکند جوانان جویای حقیقت را به وادی هولناک شبهات انحرافی بیفکند(از جمله جدید ترین اظهارات وی، ورود شمر به بهشت می باشد!!)

در ادامه این گزارش آمده است، وی اخیرآ همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) به دعوت فردی معلوم الحال با حضور در شهر اصفهان به طرح مباحث انحرافی خویش پرداخته و مقدمات رویارویی با هیاتهای مذهبی و روحانیت ولایی و همیشه بیدار اصفهان را بوجود آورده است .

اکنون با توجه به حساسیت موضوع و نگرانی مردم غیور این استان نسبت به ارزشهای دینی و اعتقادی شایسته است مسؤلین ذیربط هر چه زودتر با ممانعت از برگزاری جلسات شبهه افکنانه فرد مذکور و جلوگیری از اقدامات احساسی جامعه مذهبی مانع از ایجاد تشنج شوند .


متن سؤال از مراجع تقلید  در رابطه با شرکت در این جلسات به شرح زیر است :

باسمه تعالی

مدتي است در برخي از شهرها فرزندان ما در جلساتي شرکت مي‌کنند که مباني درس‌هاي آن‌ها مطالبي است که در ذيل مي‌آيد. لطفا بیان فرمایید که شرکت در این جلسات جایز است یا خیر؟

1- (وجود حق متعال متن وجود جمادات و نباتات و حيوانات و انسانها است، يعني ما دو وجود نداريم، بلکه هر‌چه‌هست يک وجود است که در قوالب و اندازه‌هاي گوناگون ظهور کرده‌است، نه‌اين‌که وجود زمين غير از وجود آسمان و وجود آسمان غير از وجود حق متعال بوده باشد). (1)

2- (از آنجا که حقايق هستي بي‌منتها است پس فهم حقايق اشياء نيز بي‌منتها بوده و همچنان ادامه دارد. يا نبايد الف را به زبان آورد همچون سوفسطائیها که اصلا قائل به موجود بودن خود نيستند، و يا اين که به محض اقرار نمودن بدان بايد آن را ادامه داد. و چه راحت است که از همان ابتدا سوفسطي بشويم و بگوييم اصلا الفي نداريم. و چه عجيب است که بالاخره همه ما در اين مسير بايد سوفسطي شويم و بگوييم نه ما هستيم و نه ديگران هستند. فقط خداست و خدا. حرف اول و آخر خدا است، و خدا است دارد خدايي مي‌‌کند. از آن به بعد ديگر انسان هيچ نگراني ندارد و راحت مي‌شود). (2)

3- (نه تنها نمي‌خواهيم از معلول به علت برسيم بلکه قصد نداريم از علت به معلول هم راه يابيم به دليل اين که ما اصلا معتقد به علت و معلول جدا نيستيم). (3)

4- (مراد ما از وحدت وجود، عينيت وجود زمين و وجود آسمان با وجود حق متعال است). (4)

5- (فيلسوف و عارف هر دو قائل به وحدت وجود هستند... تمام انبياء و ائمه و همه حجج و رسولان الهي فيلسوفند و اينان فلاسفه اصلي‌اند). (انسان قابليت رسيدن تا مقام ذات را دارد، و چون مي‌بيند که نمي‌تواند آن ذات را پايين بياورد و ذات را خودش کند لذا خودش بالا مي‌رود و او مي‌شود). (5)

6- (جنات درجات دارد تا آن جا که مي‌فرمايد ((وادخلي جنتي))، که اين جنت، جنت ذات است). (6)

پاسخ رهبر انقلاب :
بسمه تعالی
 شرکت در جلسات مذکور که با عقاید انحرافی آمیخته و موجب ترویج باطل است، جایز نیست مگر برای کسانی که قدرت پاسخگویی به شبهات و ارشاد و راهنمایی و امر به  معروف و نهی از منکرِ متصدیان جلسات مذکور را دارند.

پاسخ آیت الله مظاهری:
کلیه مطالبی که نوشته اید خلاف اسلام است و در اصل از نظر فلسفه و عرفان هم خلاف واقع است.

آیت الله علی صافی گلپایگانی :
شرکت در این قبیل جلسات (با توجه به مراتب فوق الاشعار) که باعث اضلال مؤمنین و مؤمنات می گردد جائز نیست.              
 
آیت الله سید محمد سعید حکیم :
السلام علیكم و رحمة الله و بركاته
شرکت در این جلسات حرام است و تمام این مطالب باطل است و اعتقاد به آن کفر روشن است و خروج از دین است و هرکس معتقد به وحدت وجود باری تعالی با ما سوی الله بشود از توحید خارج شده و لادین است و آنها ابا ندارند که به پیامبر(ص) و ائمه(ع) تهمت بزنند و معظم فلاسفه و علماء اخلاق اهل بیت(ع) از این عقاید بدورند و هیچ انسانی حتی خاتم الانبیاء که اشرف مخلوقات است نمی تواند بذات حق تعالی برسد فضلاً از اینکه ذات پایین بیاید چون خلاف ضرورت است و از خداوند متعال دوری از این عقاید فاسده را خواستاریم.

 آیت الله بهجت :
 بسمه تعالی: شرکت در  این جلسات بالخصوص برای جوانان و مبتدی ها جائز  نیست.

 آيت الله حاج شیخ لطف الله صافی گلپايگانی :
بسم الله الرحمن الرحیم
شرکت در چنین جلساتی حرام و موجب گمراهی و غضب خدای متعال است و هر مکلّفی علاوه بر اینکه نباید خودش شرکت کند باید دیگران را نیز آگاه کند تا گمراه نشوند.
واالله العالم 29/11/1430 ق

آيت الله سبحانی دامت برکاته :
بسمه تعالی
جلساتی که این نوع بحث ها مطرح می شود شرکت در آنها برای افراد ناوارد جائز نیست مگر فردی که بتواند پاسخ این نوع اندیشه ی باطل را بدهد و چنین فردی نادر است.
والله العالم  28 ذی قعدة الحرام 1430
 
آيت الله نوری همدانی دامت برکاته :
بسمه تعالی
سلام علیکم
در فرض سؤال اینگونه بیانات جزء افکار انحرافی است و حضور در اینگونه مجالس  جایزنیست.                                 

آيت الله مکارم شيرازی دامت برکاته :
وحدت وجود گاه به معناي... وحدت مصداق وجود است به اين معنا که در عالم هستي وجودي جز خدا نيست و همه چيز عين ذات اوست. اين سخن مستلزم کفر است و هيچ يک از فقها آن را قبول نکرده اند.

آیت الله دوزدوزانی:
بسمه تعالی
وحدت وجود به آن معنی که در سؤال ها آمده سخیف ترین عقیده ی بعضی صوفی هاست که این قول را به جهله صوفیه نسبت داده اند، پس نباید در این جلسات شرکت نمود و باید دیگران را از رفتن به این گونه مجالس بازداشت.
           
پی نوشت ها:
1 تا6- مدارک مطالب مورد سؤال به ترتيب: 4 تا 9: شرح نهاية الحکمة، ( ص. آ )، صفحات: 124؛ 15؛ 110 ـ 111؛ 115؛ 47؛ 86. 7) آداب سالک الی الله، نوشته : (ص. آ) ، 79

 
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۸۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶۱
نظرات بینندگان
آسد علی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
متنی که مطابق است با فایل صوتی ایشان:

قبل از اینکه ما برویم بهشت میبینیم یزید و اینهارفته اند. ما میگوییم الان ما چقدرباید متشکر شمر و عمر سعد باشیم؟ دین خدا و ناموس خدا که باقی ماند، یعنی چیزی نشد که اینها ضرر به ناموس خدا بزنند. اگر شمر آن روز آقا را رها میکرد حالا چه فرقی میکند؟ چهار روزی عمرشان اضافه تر؛ تنها چیزی که بود ۱۰ میلیون جمعیت جمع بشویم و سر و صدا کنیم که بله آقای ما الحمد لله از مرگ در آمده؛ و سن ۶۳ سالشان شده ۷۳ سال؛ نتیجه چه میشد؟ مردم چون حرف نشنیده اندخیال میکنند که اینها ضد دینی شد. آقا [حسن زاده] چطور بر آیات و روایات سیطره پیداکرده اند. هر کسی با کانال وجودی اش به رب مخصوص به خودش اتصال دارد. راهش این است که از حق مقید سفر کند به حق مطلق و از رب خاص درآید. همه، جدولی و جویی از جدول های وجود خدایند، خدا خودش را آنقدر تنزل میدهد تا به مقدار ایشان شود.تولی و تبری امری ابتدایی است. حالا که رفتند رحمةللعالمین دیگرتولی تبری نیست. همه روز قیامت میگوییم که حق شمر هم هست که این همه بالا بیاید. ایشان باعث شد ما الان اینجاآمدیم. مردم همه شمر را رد میکردند اما خود امام حسین به او میگویدبیا. عوام باید او را لعن کنند، این کمال خودشان است ولی نبایدتنگ نظر باشند و مانع کمال شمر و یزید باشند. ایشان زده کشته و دیگه نهایت کار خودش را به یک تعبیری کرده، اما تار مویی آن گوشه موشه ها هست. خود شمر وقتی که دید در مقابل دادن سر امام به راهب پولهایی که گرفته تبدیل به سفال شده اعتراف کرد و گفت خسرالدنیاوالاخرهشدیم. آقا میفرمودند که نمیتوانیم آنچه را که داریم بگوییم، اگر بگوییم ما را بیچاره میکنند. به نظر من اگر حضرت آقا تا به حال هیچ مطلب نوی نداشته بودند جز همین یک مطلب کافی است. این خیلی حرف است
مهدی مرادلو
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
خدا شفات بده
دوستان بنده خدا میخواسته بره سایت تیمارستان اشتباه اومده این سایت
بر قاتیلین پسر خانم فاطمه الزهرا لعنت
مهدی مرادلو
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
ولی متنت درو غی بیش نیست استاد حسن زاده هرگز چنین حرفی نزده اگر چنین حرفی میزد گوش عالمو کر میکردین -تنها دلیلی که میخواهین استاد رو خراب کنین اینکه حامی ولایت فردا اگه بگه من مخالف حکومتم میگین از این عالمتر پیدا نمیشه افسوس که شیعه همیشه افسوس گذشته هارو خورده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
آقای عزیز منظور از آوردن متن این بوده که کسی تصور نکند متن خبر بر اساس برداشتهای شخصی گزارشگر یا دیگرانست
آنها هم که امتیاز دادند ظاهرا مشخص نیست به چی منفی یا مثبت دادند؟!
لطفا سایت محترم ترتیبی اتخاذ فرمایند که در پیامهای جوابدار ، جوابها هم امتیاز جداگانه داشته باشند
یا علی مدد
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
سلام من فایل صوتی ش رو گوش کردم الانم فایلشو دارم ، ایمیلتون رو بنویسید تا براتون ارسال کنم ،،، اصلا این مطالبی که نوشتید در صحبتهای اقای صمدی املی نیست ،،ع برداشت غلط کردید ،، فاین تذهبون؟؟؟!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
اتفاقا من هم فایل را بطور کامل دانلود کرده و گوش کردم همینهاست که بالا نوشته
مربوط به برداشت از نظریات آقای حسن زاده است توسط یکی از برجسته ترین شاگردانشان که خودشان برایش تقریظ تایید نوشته اند
لازمست ایشان برائتشان را نسبت به این هتاکی ها اعلام کنند
بنده علی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
حیف شیعه نیوزتحریممون کرده
علی اصغر
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
لعنت بر قاتلین زهرا و یازده خورشید ولایت و هفتاد و دو تن از صالحان زمین.
امیدوارم سربازان ولایت و امامت این غائله جدید را هر چه زودتر جمع کنند.
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
منظور ایشان (ص ، آ) از حضرت آقا کیست؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
آیت الله حسن زاده آملی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
خظ بالا را نگاه کن اسمش آنجا لو رفته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
اشتباه نشود منظور حسن زاده آملی نیست. خط بالا را نگاه اسمش لو رفته است
mahmood
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
شاید صمئی آملی باشه!!!!
محسن
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
اسلام دست یک مشت بی خبر افتاد
اللهم عجل فی فرج مولانا بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
خدا لعنتش کنه
اردشیر
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
خسته نشدین از بس لعن و نفرین نثار دیگران می کنین ؟ بسه دیگه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
کسی مگر از لعن دشمنان خدا خسته می شه نه ما خسته نشدیم...
بنده علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
ماازاین لعن ونفرینهاست که دردهامن آروم میشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
این استفتائان که نسبتا قدیمیه!
حمید مقاره عابد
Bulgaria
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
با سلام البته این شبهات فقط منحصر به اصفهان نیست اگر گاها در اصفهان هم محسوس است از مصیبت جالی خالی شیر ولایت آیت الله حاج آقا حسن امامی و برادشان حاج آقا احمد است .
حاج آقا بحرالعلوم میردامادی که جگر داشت حالا تو اصفهان نیست اما شنیدم فایل صوتی درساشون را برای طلاب حوزه نجف که پنبه این حرفا را زده ضربه فنیشون کرده. اما به عنوان یک دکتر و باصطلاح دانشگاهی با غیرت که ولایت برام مهم تر ازجونم می گم که حاج آقا حجت نباید کوتاه بیاند و همچنین آشیخ علی صافی که ترتیب عرفاء را داده باید با استفتاء های جدید سفره کار را جمع کنند. ما برو بچه هام مخلص علماء ولائی هستیم تا آخر. راستی شیخ هادی نجفی اقدامی کرده؟
سهراب
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
سلام.جناب آقاي مقاره عابد من نميخام از اون آقايي كه ميگن اين حرفها رازده دفاع كنم من ايشون را ميشناسم در فلسفه يد طولاني داره برخي كتبشون راهم خوندم اما يه نكته چرا وقتي ما چيزي رادرك نمي كنيم ازريشه ردش مي كنيم هركسي مخالف نظر ايشون وديگر صاحبنظران هستش با دليل بياد جلو نحن ابناء الدليل. نميشه همينطوري روي هوا يه حرفي بزنيم اينجوري جز لجاجت ولجبازي چيزي حاصل نميشه .اما مرحوم آية الله امامي باهمه ي خوبيهايي كه داشتند مخالف فلسفه بودند مگر فلسفه چيزي غيراز روايات وآيات را مورد بررسي قرار ميده اما ازنظر عقلي . خواهشمندم جريان مرحوم قاضي تونجف راپيش نياريد كه بعد از70سال امروزهمه ميگن در وادي خداشناسي از ايشون بهتر نداشتيم اما همون روز به ايشون ناسزا ميگفتند اين نبود به خاطر بي علمي اونها
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
از ....فلسفه عرفان تصوف .... بیش از این انتظاری نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
خب اگر يك نفر توي اين استان به اين بزرگي باشه كلك اين آقا را بكنه قضيه حل مي‌شه اين كه ديگه نيازي به بحث و فتوا نداره. معلومه كه قصد افساد في الأرض را داره. وقتي يك اختلاس مالي كه البته وجوه قانوني هم براي خودش داشته فساد في الأرض باشه آيا نمي‌توان تشكيك‌هاي اين چناني را افساد في الأرض دانست؟ آن هم از سوي كسي كه مطلقا حاضر نيست دليلي را بپذيره يا دليلي بر حرفش ارائه بده. و صرفا براي شبهه افكني مغرضانه اين كار مي‌كنه. مردم اونجا بايد تكليف اين عوضي را يكسره كنند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
خدا همه‌ی ما رو از شر شما حفظ کند.
بنده علی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
خداشر شماروکه ازقاتل امام حسین(ع)دفاع میکنید بکنهواون ابلهی که فتواداده.
كاكو
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
بس شيخ هاجه كارميكنندبايدباهاش مناظره كنند
Enciyeh
Malaysia
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
Man ishuno mishnasam chera dar morede matlab va shakhsi ke nemidunin va nemishnasin ghezavate ghalat mikonin az Koja malum in pasokhguyiye Olama daghighan manzureshun ishun budge bashe soal koli shode Javab koli gereftan Khoda kasiro ke bi shenakht Rajebe digaran ezhare nazare bija mikone lanat kone
سید احمد
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
دفاعیه ایشان از شمر بر مبنای همان نظریات عرفانی ایشانست که استفتاء شده و تمام علماء حکم به کفریت آن داده اند، آن مطالب استفتاء شده از کتاب خود ایشان استخراج شده. شما که ایشان را میشناسید بفرمائید چه توجیهی در دفاع از شمر دارید؟ بعد هم شما کسانی رو که اظهار نظر بیجا میکنند لعنت کردید با وجود اینکه شیعه و مسلمانند در حالی که استادتان لعنت قاتل امام حسین را صحیح نمی داند ؟!!! تناقضی احساس نمی کنید؟
جواد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
اگر اینقدر قدرت نداشت که مخ مستمع را بپیچونه که با این اراجیف مرید پیدا نمی کرد. اول هنرشون پیچوندنه....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
صحبت از رحمت ائمه است بر دشمنان خود. صحبت از رحمت بی پایان خدا است بر خاطیان. وظیفه ما لعن است ولی منافاتی با رحمت خدا ندارد.
امان از دست مردم جوگیر و ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
خوب عزیز دل برادر اگر قرارست اونطور که ایشون میگه و رحمت خدا اینطوریه که :
قبل از اینکه ما برویم بهشت میبینیم یزید و اینهارفته اند. ما میگوییم الان ما چقدرباید متشکر شمر و عمر سعد باشیم؟

پس چطوره بجای نماز و روزه و ... ما هم برویم بعضی از علما و صلحا را بکشیم؟!
افلاتدبرون؟
ام علی قلوبکم اقفال؟
بنده علی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
آهای ناشناس..ببینم ازکی تاحالا وعده قطعی خدا که فرمود ...فیهاخالدون یعنی تاابد معذب هستن رو شما با رحمت خودت عوض کردی؟حواست باشه حکم کسی که از مدافعان قاتلان ذریه پیامبر(ص)دفاع میکنه لعنت اهل زمین وآسمان وبدتر لعن شخص محترم پیامبر(ص)هست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
ایشون در حق ذریه رسول الله ظلم کرده.
حالا اگر اباعبدالله ایشان را بخشید باز هم جهنم می رود؟
میگن شاه می بخشه ...
طلبه سبز
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
فتواي حضرت آيت الله العظمي صانعي(حفظه الله ) رو هم ميزاشتيد ديگه
طلبه سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
براي تربيت و شعور شما به ظاهر سيد خيلي متاسفم!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
سید علی جووون! زلزله که بیاد زن و مرد با هم می میرن فرق نمی کنه که!!!!!
ناشناس
Turkey
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
دوست عزیز : من هم بعضی نظرات آقای صانعی را قبول ندارم ولی این دلیل نمیشه که به یک مرجع تقلید بی احترامی کنید. با همین کارهاست که باعث ترویج بی حرمتی به علما و اشخاص دینی می شویم.
طلبه سبز
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
دوست عزيز كدوم بي احترامي؟؟؟؟؟؟؟/
من خودم مقلد معظم له هستم
و تمام نظرات ايشان رو قبول دارم
نميدونم از كجاي حرفم توهين به مرجع آزاده حضرت آيت الله العظمي صاعني(دامت بركاته) برداشت شده
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
خدا آیت الله صانعی رو حفظ کند
بنده علی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
بی حرمتی به شعائر خدا حرام وحکم رد خداراداد...واعظم شعائرالله.حرفیکه اون زده یعنی رد زیارت عاشوراو عقیده شیعه وتوافق با یک ....... یعنی شمر ویعنی قرارگرفتن زیر پرچم ولوای بنی امیه دیگه ازین بالاتر نمیدونم
بنده علی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
خدالعنت کنه هرکی رو که شمر....... رو تاییدکنه.بشمار
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
من نمیدونم کارکدوم از مراجع ویا آیات عظام بوده.امام صراحتا اعلام میکنم اون که فتوا بر بهشتی بودن شمر حرامزاده رو داده کسی نیست مگرازقماش شمر خداهردوشونولعنت کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
خیلی مسخره است که شخصی به این گستردگی و علنی فعالیت ضد دینی می کنه و کسی توی این مملکت به اصطلاح اسلامی جلوگیری نمی کنه
بنده علی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
اون کسی خودتی .اگه زبان مبارک رو بگردونی میتونی برائت بجویی از همشون ."اللهم العن العصابه التی جاهدت الحسین(ع)وشایعت وبایعت وتابعت علی قتله .اللهم العنهم جمیعاً"
احمدیان
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
سلام:
سخنان این آقا روز جمعه در دسته عزاداری اصفهان که از هیئت قائمیه به سمت سازمان حضرت ولی عصر (عج)بود محکوم شد.
بنده هم با نظر اون بزرگوار موافقم که اصفهان بعداز مرحوم آیت الله حاج آقا حسن امامی به یه بزرگتر و عالم نیاز داره که فکر کنم حاج آقا میردامادی بهترین گزینه باشند.
احمدیان
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
سلام:
سخنان این آقا روز جمعه در دسته عزاداری اصفهان که از هیئت قائمیه به سمت سازمان حضرت ولی عصر (عج)بود محکوم شد.
بنده هم با نظر اون بزرگوار موافقم که اصفهان بعداز مرحوم آیت الله حاج آقا حسن امامی به یه بزرگتر و عالم نیاز داره که فکر کنم حاج آقا میردامادی بهترین گزینه باشند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
اخوان ابطحی هم فخر اصفهان میباشند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
ایت الله العظمی حاج اقاهادی نجفی هم اقدامات مهمی انجام داده اند که در اصفهان مشهود است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
هر دم از این خرافات بری میرسد !
حسین گلشیرازی
Bulgaria
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
تو سخنرانی چند هزار نفره قائمیه هم روز جمعه ایه الله آقای بحرالعلوم میردامادی مفصلا به حسابشون رسید رک و بی پرده اونم مستدل با دلیل قرآنی و عقلی.
آیت الله امامی رفت اما هنوز اصفهان خالی نشده انشاء الله آقازاده های بزرگوار آنان هم حاج آقا مهدی و و حاج آقا حسین و... با علمای ولائی دیگه راه را ادامه می دهند.
خانه به دوش
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
باسلام. گيرم پدر تو بودفاضل

ازفضل پدر تو راچه حاصل

مرحوم حاج اقاحسن كجا وفرزندان وي كجا زهي خيال باطل
محمد ترکان
Bulgaria
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
با سلام البته قصد فضولی توی کار بزرگان را ندارم اما درست که حاج آقا بحرالعلوم تو حوزه علمیه نجف مشغولند به در س دادن- اما تصور می کنم تو این وضعیت بحرانی نباید اصفهانی ها را فراموش کنند ایشون بود که آیت الله رحمانی - شیخ عبدالحسین و خیلی ولائی را تو اصفهان اوردند و عقائد ما را بیمه کردند حالا این مسئولیت را باید در نظر داشته باشند که مردم تشنه علمای ولائی و مردمی هستند هر جا هستند خدا حفظشون کنه
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم عجل لولیک الفرج والنصر ایا وقت آن نرسیده که عقائد شیعه که چندیست به این مسائل یک پارچه باطل وموهوم واقعی آلوده شده رابااب زلال معارف قرآن وروایات شریف ائمه اطهار اهل بیت الرسول صلی الله علیه وآله وسلم شستشوداد من خیلی خوشحالم که مسولین دراین نوشته همگی بالتفاق این افکارراباطل دانسته وخواهان جلوگیری ازاین افکار مخرب شده اندای کاش ماقبل ازآشنایی باتفکرات منحرف غرب قدیم یونان باستان که هیچ ریشه ای ندارندخودمان وجوانانمان را آشنا میکردیم بامعارف ناب قران ومعارف عالی اهل بیت پیامبر صلی الله علیه واله وسلم به خداقسم وقتی میبینم یک روحانی نماز شب خون متدین اهل تقوامیاد برفراز منبررسول الله مینشیند وبجای نقل معارف اسلام میپردازد به افکار پوسیده چند متفکر نمای دورازانبیادرچندهزارسال پیش ویا بجای پرداختن به نصایح معارف وعرفان امیرالمومنین ازمولوی دشمن امیرالمومنین میگوید والله غصه میخورم حالا وای به حال امام زمان که چه میکشد ازدست ما آقا ماراببخش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
اگر مولوی آن دنیا جلوی شما را بگیرد و بگوید که اشتباه فهمیدی و من ارادتمند امیر المومنین بودم چه می گویی!؟
بنده علی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
اولاً:شخص .... شمر_ل.............._هم نمازشب خون بودو وقتی قصد ذبح عزیز فاطمه راکرد"بسم الله"گفت.
دوماً:عقیده هرکس از قولش هویداست .اگر کسی باحرف اعلام کرده که ازقماش دشمنان امیرالمونین(ع)هست،پس حتما هم هست ولعن او وبرائت ازاو واجب کفاییه.(این دومی درجواب ناشناس بود)
مهدی مرادلو
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
نظرات چقدر مسخره بود مثل اینکه یه شیعه نادونی مثل من یه کار اشتباهی کنه بعد شیعه رو ببرن زیر سوال
چه ربطی به فلسفه و عرفان داره
حضرت امیر میفرمایند حق رو با افردا نسنجید حق رو با حق بسنجین


بد نیست به مناظرات استاد واسطی و اقای نصیری گوش بدین تا بفهمین کسانی که مخاف فلسفه و عرفان هستند هیچ چیز توی مشت ندارن جر حرفهای بی پیایه اسا

خدا همیشه از ادم ازمون میگیره حالا از یکی ازمون میگیره تو زمان اهل بیت از یکی هم ازمون میگیره تو غیر این زمان
شیعه همیشه افسوس گذشته هارو خورده والان هم همینطور میخواهد بشه افسوس گذشته هارو میخواهیم بخوریم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
منفی اشتباهی. شرمنده
علی یزدخواستی
Bulgaria
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
با سلام این خبر از طریق علمای اصفهان همین بزرگواران که نام بردنند به مراجع منتقل شود خصوصا ایت الله سید صادق شیرازی که در مسائل امام حسین حساس هستند بلکه یک اقدامی بشود.
حسین علی یاری
Bulgaria
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
اقاجون آب از سرچشمه گل آلوده این بزرگواران هم تا یک اندازه می تونند مهار کنند ولی وقتی سیما مبلغ استاد این آقای (ص-ا) است و ترویج می کنند که شمر بهشتی است با ادله عرفانی علماء چه می توانند بکنند. اما یدالله مع الجماعه برای متوقف کردن برنامه بهائیت علماء اصفهان در نیمه شعبان با هم متحد شدند و طومار بسیار دقیقی را تنظیم و امضاء نمودند که منجر به توقف کار بهائیت شد الان هم همه با هم باید ترتیب این آقا را بدهند با توجه به اینکه دفتر رهبری بیانیه ضدش داده است فرصت خوبی با تشکر
بنده علی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
بر قاتلان حسین(ع)ومن سمعت بذلک ورضیت به(یعنی همین که فتواداده به بهشتی بودن شمر....... ملعونه)تاقیام قیامت ......
بنده علی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
این ناآقا(ص-ا)یک فرد ملعون خبیثه و هرکس- چه صداوسیما وچه اشخاص حقیقی وحقوقی-ازش حمایت کنه ملعونه.زیارت عاشورارو بخونین وبعد اظهارنظرکنین.حواستون باشه
ناشناس
Bulgaria
۰۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
یا آقا شیخ هادی نجفی یا آقای بحرالعلوم میردامادی باهاش یه برنامه مناظره بگذارند. فتیله پیچش کنند...
بنده علی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
اگه ببینمش ،یه مناظره ای کنم باچک ولقد.تاخوب بفهمه.............
سعید سعدی
Bulgaria
۰۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
این کار فقیط از دست آیت الله صافی گلپایگانی برمی آید خیلی غیوره ایشون
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
هی هی هی...
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
سلام
واقعا متاسفم که این مطلب را شنیدم جای حاج آقا حسن امامی وحاج آقا احمد خالی خداوند عمر با برکت به فرزندانشان عطا کند
کریمی
Bulgaria
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
خدا به همه علمای ولائی و شعائری را طول عمر بده علمای اصفهان پوز امثال غروی و برقعی در زمان ما شریعتی و سروش نما را به خاک مالیدند حالا این ............دیگه عددی نیست0 شیعه نیوز خیلی با حالی
امیر حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
سلام.
مشکل اصلی اینه که چون ما کم کاری کردیم این جور آدما سرو کلشون پیدا میشه. پس همه ی ما بچه شیعه ها وظیفه داریم از دین خدا در هر حدی که میتونیم دفاع کنیم.
میدونید چرا بانویی که مظهر نه، عین نجابت، عفت، حیا، پرده پوشی است در فاصله ی چند روز از شهادت پدر با بدنی مجروح و بعد از سقط جنین پا به مسجد میذاره؟ فقط به یک دلیل دفاع از حریم ولایت امام زمانش و دین خدا.
بیاین در این ایام فاطمیه با حضرت زهرا (سلام الله علیها) عهد ببندیم از همین لحظه مدافع سرسخت و تمام عیاری برای ولایت و عقاید آقا امیرالمؤمنین (علیه السلام) باشیم.
یا علی مدد
بنده علی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
پس من میگم برهرکه فتوای اخیر رو داده لعنت.چون خودش رو درصف بنی امیه وزیر لوای بنی امیه قرارداده.الله اکبر مارتوآستین حکومت اسلامی پرورش دادیم.
مجتبی هراتی - متخصص ارتدونسی
Bulgaria
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
با درود به اقای بحرینی عزیز و فرهیخته مدير شيعه نيوز
پیشنهاد می کنم در نظرات یه کم علمی جلو بیائیم غالب نظرا از زاویه احساسه - نمی گم احساس بده اما اینجوری به نتیجه نمی رسیم البته من عقیده دارم این بشر(ا-ص) باید تو فضای اجتماعی ترور شخصیت بشه که سنگ شقی ترین شخص عالم شمر و شرکاشو که اعظم مصائب را بوجود را بوجود آوردند به سینه اش نزند:
1- یه کسی کاندید بشه بره باین موجود حرف بزنه
2- اطلاع رسانی براش بکنند و مریداش بگذارند به گوشش برسه که تو جامعه علمی و لائی بی ارزش شده.
3- راه توبه و انابه بازه
4- بهش بگنند همه پل ها را خراب نکنه حالا که پاش رو بیل رفته
5-لطفا عزیزان از فحش و دشنام خودداری کنند
6- بعنوان پشنهاد آخر عرض می کنم به آقای بحرینی فایل کتاب مناظره مستدل وشیرین (فریاد) را روی سایت قرار بدهید من تعداد زیادی از این کتاب را در دانشگاه به اساتید و دانشجوها دادم خیلی موثر بود با قلم روان ولیکن علمی قرانی نقد عرفاء وصوفیه را کرده از (صاحب فصوص) و (روح مجرد) و (لاله ای از ملکوت) تا (اندیشه انتظار مکتب اعتراض) همچنین پلورالیزم دینی یا به عبارک دیگر (تفکر صراط های مستقیم) انصافا دقیق و بروز البته نگارنده که با این عنوان (بحرالعلوم_ محمود) روی جلد آمده و مراد بنده هم هستند . سبک نگارش ایشان تلفیق آیات و روایات است لذا خواننده باید کمی مایه علمی داشته باشد که بتواند روان و تلگرافی موضوع را دنبال کند. انشاء الله تو نجف اشرف ما را از دعای خودشون محروم نکنند.
این کتاب برای اطلاع رسانی و شناسائی گروه انحرافی و خطوط گمراه بویژه فرقه های نوظهور بسیار برای نسل جوان مفید است . باتشکر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
منظورتون از منطق همان رد برداشت های خود از صحبت های ایشان است!؟ اول ثابت کن که برداشت شما همان است که مقصود ایشان بوده بعد رد کن.
خیلی جاها ما قبل از اینکه مشکل تصدیق و استدلال داشته باشیم ، مشکل تصور و برداشت صحیح حرف دیگران رو داریم.
علی -مهندس مکانیک
Bulgaria
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
با سلام حرفای دکتر مجتبی هراتی انصافا خوب بود باید منطقی وارد این عرصه شد تا از میدان خارج بشود. با تشکر از اطلاع رسان شیعه نیوز - لطفا جهت تهیه کتاب فریا چکار باید بکنیم آیا می تونیم نویسنده این کتاب را باهاشون ملاقات داشته باشیم
آذرنوش
Bulgaria
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
درورد بی پایان بر بحرین و بحرینی عزیز
دوستی که کتاب فریاد را می خواهد مراجعه کنه به یکی از شعب مرکز جهانی حضرت ولی عصر (عج) که زیر نظر آیت الله با اخلاق و ملا سید محمود بحرالعلوم میردامادی است اگه توی قمی خ باجک اگر تو اصفهانی خ چهارباغ اگه شیرازی سینما سعدی... راستی آدرس بدهید من چند نسخه تو مطبم اضافی دارم براتون می فرستم انصافا فنداسیون فکر جوان امروزی با خواندن این کتاب قوی می شه- برای بچه های خود من که تو دانشگاهند و با شبهات مواجه هستند خیلی خوب بوده واکسینشون کرده این کتاب.
2- اگه خودشون را هم می خوای ببینی دو بلیط بگیر ویزاشم با من بزن بریم نجف - عتبه درب حرم امیرالمومنین را ببوسیم تو ایوان تمام طلای مولا انرژی بگیریم و ضریح را در آغوش بکشیم و زیارت کنیم بعد هم می ریم با حاج آقا بحرالعلوم صفا می کنیم. اصلا خودشو نو نمی گیرند یه آیت الله خاکی
ضمنا آقای بحرینی واسطه این دوستی بودند 3 تا بلیط بگیر ایشون با ما همراه . یا علی مدد
دین و مذهب
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
سلام

خدا لعنت کرده کتمان کننده های حق را

حالا صوفی باشد یا فلسفی

http://dinvamazhab.blogfa.com/
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
خدا خیرت بده!
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
بعضی ها از دین ظاهرش رو میخوان دوست ندارن به لایه های باطنی دین سفر کنن مثل اونایی که فقط ندای حسبنا کتاب الله رو سر دادند یا شمشیر بالای نی رو دیدن، سر ولایت وباطن امامت رو کشتند شمای چرا به مقصود گوینده و پس وپیش سخنان گوینه توجه نمیکنیین مثل اینه که یکی بگه تو قرآن اومده لاتقربوا الصلاه به نماز نزدیک نشه به خدا قسم الان همینایی که دارن به اسم دفاع از ولایت این آقا رو تکفیر میکنن دارن قران بالای نی رو به مردم نشون میدن . چرا به هزاران حرف دیگه این اقا که دست خیلی از حوونها رو گرفته وبه مسیر اورده رو نمی بینین؟ نکنین این کارو به خدا این کارا دفاع از دین نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
اصلا دوست عزیز. همان حرف هایی که نقل هم کردند درست نفهمیدند. یه ظاهر کفر آمیز از آن فهمیدند و این را مقصود قطعی از عبارات دانسته و ...
آخه کسی نیست بگه در هر علمی حرف ها و مطالب را باید با اصطلاحات اون علم معنی کرد. مثلا وقتی گفته میشه وجود ما عین وجود خداست. این عینیت سه مرتبه داره که فقط یکی اش کفره. آیا منظورشون عینیت مصداقی است یا عینیت حقیقی است یا عینیت مفهومی (همانطور که آیت الله مکارم در استفتائی اینگونه پاسخ دادند)
و الله اون دنیا باید برای این اتهام ها جواب پس بدید.
حسین
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
به اون آقایی که نوشته مناظره واسطی بانصیری نگاه کنید بله من نگاه کردم وافتضاح فلسفه رابه عیان دیدم بله خدا ازمون میگیره اما همان کسانی که درزمان ائمه درمقابل مکتب ائمه اطهار دکان باز کردند وفلسفه راآوردند برای نابودی دین الآن همانها دکان پرسودشان بازه مگر قول به قدم عالم که درروایات ائمه اطهار صاحب آن قول تکفیر شده از سوی ائمه نه تنها قول {فهوزندیق}الان ازسوی چه کسانی مطرحه مگر این همه نصوص ضد فلسفه درروایات مابرای بازیه مگر ائمه نمیدانستند این روزها راچرا یک کلام تعریف نکردند بلکه فرمودند والله انهم من اهل العدول... به خدا قسم انها منحرفند یضلون شیعتنا وموالینا شیعیان مارا آن علمای فلسفه خان گمراه میکنند آیا علمای سنی منظورند یایهودی سنی ها که اصلا فلسفه راقبول ندارند گمان میکنید با یک کلمه حدوث ذاتی مطلب قول به قدم عالم حل میشه بابااینها دیگه چی بگن شمادست بردارید ازاینها خداراذات عالم میدانند خلقت را منکرندقائل به جبرند عالم وفیض راقدیم میدانند ...حالا هم که شمر وبزیدو بدترازاورابردند بهشت خداشمارا باهمون یزید درهمون بهشت محشورکنه امین چی مانده ازدست این منحرفین شمارابه خداچی جواب خدارامیدهید الالعنت الله علی المانعین عن سبیل الله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
دفاع های ائمه از برخی اصحاب فیلسوف را چرا نمی گویید.
یومنون ببعض و ...
مهدی دقیقی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
مرحوم صاحب جواهر قائلند که پیامبر برای مخالفت و مقابله با فلسفه مبعوث شده است حالا چطور ائمه اصحاب فیلسوف داشته اند و از آنها دفاع هم نموده اند.
ناشناس
Germany
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
جناب دقیقی! شما بدون تسلط بر روایات صحبت می کنید بنده چه کنم!!؟
خادم المهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
پس از آنکه امام هادی مذمت فراوانی از جمعیت صوفیه کرد ، یکی از یاران عرضه داشت:اگر چه آن صوفی معترف به حق شما باشد؟
حضرت مانند افراد غضبناک به او نگاه کرد و فرمود:این سخن را کنار بگذار!!کسی که به حقوق ما معترف باشد راهی را که سبب آزردنما میشود نمی پیماید.
تا آنجا که حضرت فرمودند:
صوفیان همگی از مخالفین ما هستند و را آنها از ما جداست.
سفینته البحار،ج2،ص57
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
جناب دقیقی از از روایات بی خبر نیست حلقه های درس ایشان در تهران به پر روایت بودن مشهور است.
غلامي
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
با سيلام خدمت دوست گرامي كه كتاب فرياد را خواسته بودند بايد بگم كه بنده كتاب فرياد را از مركز جهاني امام زمان اصفهان گرفتم خيلي كتاب مفيدي هم هست نوشته آيت الله بحرالعلوم ميردامادي است.اين كتاب را بنده تو دبيرستانهاي مازندران پخش كردم كه خيلي جواب داد و جوانان استقبال كردند.خيلي كتاب مناسبي هست .التماس دعا
Enciyeh
Malaysia
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
Parastesh be mastist dar kishe mehr borun as in halghe hoshyarha
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
همیشه با پیچیده کردن مسائل ماهارو گمراه کردن. همه چیز به سادگی در قرآن اومده کافیه که راحت قبول کنیم. چه نیازی هست که بدونیم مثلا شمر میره بهشت یا نه؟ این دخالت در کار خدا نیس؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
تو دیگه بابا خیلی...
دقیقی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
به جان خودم این بابا وهابی است.... خوب به عبارات دقت کنید موذی چطور خودش را مظلوم گرفته...
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
الیوم زندگی این آقا که چرت گفته و از یزید حمایت کرده به ای نحو کان در حکم بی غیرتی عده ای است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
درک حرف ایشون یه کم سخته دوستان الکی ایراد نگیرید.
ایشون نباید زیاد سخن رانی عمومی داشته باشن همین
دقیقی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
ایشان خیلی واضح گفته اند :شمر ویزید می روند بهشت.
پیچیدگی ندارد مگر شما بخواهید خودتان را به نفهمیدن بزنید ویا حرف این آقا را به گونه ای تحریف کنید که از شری که به پا کرده نجاتش بدهید
ناشناس
Germany
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
من همچین وضوحی ندیدم!
اتفاقا معنی جهل مرکب هم یعنی همین. خودت یک برداشت سطحی از حرف دیگران می کنی و تصورت هم این هست که جز آن معنی نمی توان برداشت کرد و حق دقیقا همان است که تو از آن حرف برداشت کرده ای بر این مسئله هم یقین داری و ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
فقط نگفته ممکن است بهشت برود
صراحتا گفته زودتر از ما هم می رود!
و گفته باید ممنونش هم باشیم که با امام حسین تا آخرین درجه ضدیت کرده و ...
یارو واقعا هم پیاده ست و. هم مردم رو ... فرض کرده
یه چیزم به این جاهلان متعصب طرفدارشون بگم
مثل اینکه اشتباهی گرفتین شما باید جواب خدا را بدین نهما
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
عرض کردم.
بنده همچین صراحتی ندیدم. کمی بدون پیش فرض ذهنی بخوانید طور دیگری هم برداشت می شود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
مرجع راحل شیخ الفقها عالم ربانی مرحوم آیت الله حاج شیخ علی صافی گلپایگانی اعلی الله مقامه الشریف . به نوشته هاتون بیشتر دقت کنید یاعــلی.
منتظر
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
چقد بعضیا گیج میزنن بابا آیه صریح قرآن میگه اونایی که خدا و رسول را اذیت میکنن در دنیا وآخرت مورد لعنت هستن حالا کی میخاد این دشمنای اهلبیت پیامبر که خود رسول الله فرمودن" فاطمه پاره تن منه هرکسی اونو اذیت کنه منو اذیت کرده و هرکسی منو اذیت کنه خدا رو اذیت کرده" تبرئه کنه ؟!!!!!!! خدا همه ظالمین به اهلبیت پیامبر را لعنت کنه ((آمین))
enciyeh
Malaysia
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
aghaye seyed ahmad bale man oun aghaye nashenaso lanat kardam chon be ye aleme shia tohin kard ,kheyr tanaghozi nist,,,aghaye samady amoly nafarmudand shemro lanat nakonin balke farmudand shemro lanat konin savabam dare bayadam lanat konin ,,,ama manzureshun ine ke az jahate rahmat va maghferate vaseye elahi ,,,shayad shemr ham bakhshide beshe albate badaz teye dorane ghesase an layeen dar jahanam badam behesht marateb dare
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
این چه حرفی است که شما میزنید ؟ مگر قرآن نخواندید؟ ومن یقتل مومنا متعمدا فجزاؤه جهنم خالدا فیها... """""خالدا فیها""""" .آیا کسی امام مومنان را از روی عدوان بکشد بوئی از رحمت الهی میبرد؟! بله ما منکر رحمت خدا نیستیم اما در مبحث توحید خوانده ایم که عفو نمودن ظالم و پاداش نیک دادن به او خلاف عدل الهیست؛ و خود عین ظلم است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
بعد هم لعنت یعنی دوری از رحمت خدا و بهشت رفتن هم یعنی دخول در رحمت خدا. حال چطور شخصی که زودتر از همه مومنین بهشت رفته (طبق گفته استاد بزرگوار شما) و درواقع داخل رحمت خدا شده را می شود لعنت کرد تازه ثواب هم داره. من در تحیرم تناقض به این آشکاری را واقعا احساس نمی کنید؟!
مصطفی.............. طلبه
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
واقعا جای تاسف داره برای مسئولین شیعه نیوز که بعضی کامنتها رو نمایش میدن...
این به اون بد بگه اون یکی به این یکی .....
انسان در صورتی میتونه فلسفه رو رد کنه که فلسفه خونده باشه... مثل حضرت آیت الله وحید خراسانی... بعضیا نمیدونن فلسفه رو با فاء می نویسند یا با قاف اون وقت میان هی لعن و نفرین هم می کنن...
دقیقی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
آقای..........طلبه بالاخره موضع شما چیست آقای آیت الله عظمی وحید که فلسفه را کشک می داندو بی ارزش .این فلسف دان بزرگ و عالم عادل می گویند همه چیز در کتاب خدا و احادیث است و فلسفه ارزش ندارد .برای ما بس نیست حتما کسانی باید بروند عمرشان را تلف کنند تا به این نتیجه برسند که فلسفه بد است.
من جرب المجرب -حلت به الندامه
هر کس تجربه ای را تجربه کند ندامت حلالش باد.
بنده علی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
تودعوا که حلوا پخش نمیکنن.جناب طلبه.تو بحثی که تمام فلسفه شیعه بودن وحسینی بودنوفاطمی بودن رو مسخره میکنه لعن هم کارساز نیست و...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
نظر ایت الله وحید؟!
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
ای کاش خبر برگزاری کنگره فاطمه شناسی اصفهان را زده بودید تا بدانید مردم اصفهان همه هستی خود را فدای اهل بیت می کنندیاعلی-درسایت امام مبین آمده است
صدر
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
این م... با این حرفها به میدان آمده تا آبروی عرفاء بزرگوار شیعه را ببرد . مرحوم آیت الله شاه آبادی در کتاب القرآن و العترة جواب این ترهات صوفیه را داده اند و خود از عرفاء بزرگ شیعه اند . شاگرد ایشان آیت الله خمینی در اول وصیت نامه به لعن اعداء ائمه پرداخته اند که و اللعنة علی اعدائهم الظالمین اصل الشجرة الخبیثة . مرحوم آیت الله حق شناس که فیلسوف و عارف بود برای رفع حوایج به زیارت عاشورا با صد لعن و صد صلوات متوسل می شد .
برهان بحث هم معلوم است که غیر متدینان در وجه جلال وارد می شوند و وجه جلال مناسبتی با مقام محبت ندارد که انسان از مقام محبت خلق شده است و لذا در وجه جلال و قهر الهی باقی می مانند که جلوه و ظهورش جهنم و واردین به آن است . این آدم اگر عرفان هم خوانده بود این چرت و پرتهای متصوفه را با براهین عرفانی آمیخته نمی کرد و گوئیا نتوانسته است از نان علی به شهرت برسد و دنبال نان یزید و شمر رفته است . پس مردک اگر این حرفها که می زنی درست باشد و یزید به بهشت برود دیگر چه دلیلی دارد که ماها متدین باشیم ماهم همان کارها را بکنیم و بهشتی هستیم . پس آدم بدبخت این تصوفی را که برای مریدان احمقت می گوئی به چه دردشان می خورد ؟ این حرفها که بی سر و ته است و اگر استادش هم از این حرفها زده باشد که بدبخت تر از خودش است .
اگر یزید به امام کشی به بهشت می رود دیگر دلیلی ندارد که کسی به ترک نماز و روزه و حج و جهاد و به انجام زنا و لواط و مساحقه و دزدی و قتل به بهشت نرود خب اگر آن جانور مغفور است اینها هم مغفورند و دیگر نیازی به تو نیست که این ترهات را بهم ببافی و نام تصوف به آن بگذاری . بگذار جامعه راه خودش را برودو دیگر نیازی به تو و امثال تو نیست .
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
سلام
افسوس و دریغ از لحظاتی که از حضور جناب میردامادی در کتابخانه ایشان در خیابان عبدالرزاق استفاده میبردیم
چرا نام این افراد را نمی آورید اگر کسی نظری میدهد باید پای حرفش باشد آقایان صمدی آملی و حسن زاده آملی
جسین عباسی
Iraq
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
لطفا فایل صوتی یا متن سخنرانی آیت االه بحرالعلوم با موضوع : غائله
جسین عباسی
Iraq
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
لطفا فایل صوتی یا متن سخنرانی آیت االه بحرالعلوم با موضوع : غائله
عباسی
Iraq
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
جدا مهم مهم است.
ببخشید ناقص آمد نوسته قبلی - من تو اون جلسه بودم بی نهایت مردم تحت تاثیر قرارا گرفته بودند
متن سخنرانی آیت الله بحرالعلوم را کامل یا فایل صوتی یا متنش را تو جمع هزاران سینه چاک فاطمی در شیعه نیوز بگذارید . خوندنی است.
این سخنرانی مقدمه برچیدن غائله جدید شد .اتمام حجت کردند با استدلال دیگه بقیش با مردم و مسئولین که خطر (ص-آ) و این قماش را جدی بگیرند
110
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
سری بزنید

فایل صوتی موجود است

ببینم بازم بعضی خودشونو به خ.... میزنن
http://shemr-samadi.mihanblog.com
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
دجالی که در آخرالزمان از یهودیه اصفهان خروج میکنه نکنه همین باشه!!!
بنده علی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
این اون نباشه قطعاً ازاون بدتره وباهمون محشورمیشه
جواد از اضفهان
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
من نمیدانم چرا امام جمعه اصفهان سکوت کرده اند!!!؟؟؟
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
این که نظر وحدت وجودی ها است
انها دلیل دارن اگر عرضه دارید در مقدمات دلیلشان خدشه کنید
بحث علمی که فتوا بردار نیست
عقاید عقلی است!!!!
بنده علی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
این بحث نه علمی بود ونه فقهی.اللهم العن من قتل الحسین(ع)لساناًوعملاً الی یوم القیامه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
عقلی که با دین مخالف باشه به اندازه ارزن هم نمی ارزه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
سر بی صاحب می تراشی؟
صحبت سر همین هست که مخالف دین نیست.
شما اول مخالفتشو با دلایل محکم ثابت کن بقیه به روی چشم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
بی خود این حرفهای مزخرف رو به آقای حسن زاده نسبت ندین گوش ما ازاین چرت وپرتهاشمادین فروشهاونون به نرخ روز خورها پره.الهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان
سید علی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
حساب فلسفه وعرفان از تصوف جداست و سرچشمه حقیقی حکمت و عرفان اهل بیت اند الناس اعدا ما جهلوا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
ایها الناس ان الرجل لیهجر ولا تسمعوا بکلامه
شیعه علی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
شما با قیچی کردن متن سخرانی و پخش نکردن کل سخنرانی می خواهید دیگران را زیر سوال ببرید و به اهداف خود برسید. اگر متن کامل سخرانی 10 شب محرم کامل گوش داده شود یا در سایت پیاده شود همه خواهند فهمید که منظور از این متن قیچی شده توسط شما چیست. مدیریت سایت شیعه نیوز شما رسانه ی عمومی هستید و حامیان شیعه. لطفا باعث تفرقه بین شیعیان نشوید. و مطالب سایت را دزست و صحیح وارد کنید و از خصومت های شخصی در پست های خود بپرهیزید.
ما وارثان خون شهیدان و امامان هستیم و نباید به خون آنان خیانت کنیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
آرزو می کردم شخصیتها یک مقدار هم به فکر مردم باشند چطور می شد که اینها مثل مرحوم علامه عسکری که در اواخر عمرشان مطلبی در مورد زیارت عاشورا به ایشان نسبت داده شد بدون هیچ سفسطه و گریز بیجا به میدان آمدند و کارشان را شجاعانه تصحیح کرند و هم دل متدینین را شاد کردند و هم بهانه را از دست همه فرصت طلبان گرفتند
بابا گند زده دیگه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
چرا چ... ميگي؟؟ فايل صوتي سخنراني صمدي آملي تو يه جمع "خصوصي" همه جا پخشه! قيچي کردن نداره، اراجيفي که گفته سر به آسمون گذاشته
بنده علی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
ودرآخر:
میگم ودقت کنید .حکمی علنی وآشکار:
امام معصوم (ع)فرمودند:دشمن ما اهل بیت نیست مگر زنازاده و زاده حیض.حالابااین تفاسیر خودتون حسابتونو جداکنید اگه به فتوای یه ..... شماهم توافق کنید که شمر.... به بهشت میره پس...
ناشناس
Italy
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
کی‌ میگه که اصفهان ولایت مدار هست؟ دلتان خوش است ، چرا سرتان را زیر برف کرده‌اید
عباس اسلامی
Bulgaria
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
اين مشكل تو كشور پخش شده تنها مربوط به اصفهانيها نيست فقط چون اصفهانیها علمائشون صحیح تربیتشون کردند آدمهای ولائی تیز و تندی هستند فرکانسشون زودتر موضوع را رصد کرده اما در واقع همه كشور بايد ترتیب این بابای خبیث را بدهند. اصفهان و تهران و قم و مشهد و شیراز فرق نمی کنه همه ما زیر پرچم مولانا سید الکونین ابا عبدالله الحسین هستیم. یا منتقم
حامد سرزهی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
من یک روحانی اهل سنت هستم هر که فکر می کنه شمر ملعون اهل بهشته توهین به حضرت رسول می کنه که فرمودند حسن وحسین سرور جوانان اهل بهشت هستند. حضرت امام حسین چنان مقامی داشتند که حتی حضرت عمر در هنگام تقسیم لباس از بیت المال وقتی لباس به اندازه امام حسین نبود دستور دادند همگی لباسهایشان را در آورند تا اول باندازه ایشان لباس پیدا شود .بغض با حسین (رضی الله عنه) کفر محض است. ابن نباته عالم معروف اهل سنت در خطبه معروف خود وقتی به ماه محرم می رسد میگوید»وفی هذا الشهر قتل الإمام الحسين بکربلاء أهل الله لقاتیله الکرب والبلا. والله اگر این شخص در میان سلفی ها میگفت قاتل امام حسین به بهشت می رود سر از تنش جدا می کردند.
طلبه شیعه
United States
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
سلام بر همرزم گرامی
کاملا با شما موافقم...
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
در مصر وقتی نام امام حسین ع میاد سنی ها اسم ایشان را اینگونه خطاب میکنند :
سید الشهدا الامام الحسین رضی الله عنه

من نمیدونم این سلفی ها چه طوری ادعای سنی بودن و اسلام میکنن که حتی کمترین حرمتی برای ائمه ع قائل نیستن ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
آقای سرزهی- روحانی اهل سنت
اختلافات درون شیعی به شما ربطی ندارد لطفا نظر ندهید.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
اقای صمدی املی ضرورات دین راردکرده وگفته که قیامت درهمین دنیاست وفایل صوتی موجوداست وکسی که ضرورات دین رامنکرشودکافراست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
روایات ما هم میگن قیامت می تواند از این دنیا شروع شود. پس ائمه هم منکر ضروریت دین شده اند؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
جالبه! اون موقع که ما با دليل و برهان و قرآن و حديث عرض ميکرديم آقاي حسن زاده بسياري از مباحثي که مطرح ميکنن باطل و منحرفه، خيليها جوري برخورد ميکردند که گوئي عصمت انبيا زير سوال رفته!
خدا رو شکر ميکنم که زنده و بودم و ديدم اين ديدگاههاي انحرافي از سوي يکي از برجسته ترين و مورد تائيد ترين شاگردانش (صمدي آملي) که ديگه فايل صوتي اش هم تو اينترنت ريخته، رنگ باخت و خيلي ها فهمدين دنبال چه بتي بودند... بت حسن زاده آملي
وآخر دعواهم أن الحمد لله رب العالمين
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
فعلا چیزی ثابت نشده.
خیلی شلوغش می کنید.
شما تصوری از حرف ایشون در ذهنتون شکل گرفته و اون تصور خودتونو ثابت کردید که باطله. نه فرمایشات علامه رو.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
جالبه! اون موقع که ما با دليل و برهان و قرآن و حديث عرض ميکرديم آقاي حسن زاده بسياري از مباحثي که مطرح ميکنن باطل و منحرفه، خيليها جوري برخورد ميکردند که گوئي عصمت انبيا زير سوال رفته!
خدا رو شکر ميکنم که زنده و بودم و ديدم اين ديدگاههاي انحرافي از سوي يکي از برجسته ترين و مورد تائيد ترين شاگردانش (صمدي آملي) که ديگه فايل صوتي اش هم تو اينترنت ريخته، رنگ باخت و خيلي ها فهمدين دنبال چه بتي بودند... بت حسن زاده آملي
وآخر دعواهم أن الحمد لله رب العالمين
علی انصاری
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
البته تا همه گفته آن گوینده خوانده نشود اظهار نظر قطعا دقیق نیست اما اگر گوینده همان سخنی را گفته باشد که از دیرباز برخی از دورافتادگان از قرآن گفته اند باید در پاسخ گفت که یک چشم را بسته اند و فقط با یک چشم به قرآن نگاه کرده اند قرآن اگر از رحمانیت خدا میگوید از قدوسیت و عدالت او نیز گفته است دوصفتی که فطرت انسان نیز آن را پذیرفته است . آیه ولا ترکنوا الی الذین ظلموا فتمسکم النار میگوید هرگونه تمایل به ستمکار نشان دوزخی شدن انسان است تا چه برسد به ظلم و آنهم ظلم به مظهر آزادگی ، ایمان و شرافت ها
رضايي
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
مرگ بر منافق و ضد دين منحرف
یارو
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
هههههه
من نمی دونم چرا می خواهید هی بحث بپیچونید
خیلی واضحه! آقای صمدی می گن: شمر و یزید زودتر از ما به بهشت می رن! تمام!!!
اول و آخر نداره این حرف که ما قیچی کنیم!
حالا اصلا قیچی کردیم، چه سودی داره
آدمی که می گه امام حسین حالا دو روز بیشتر زنده بمونه به چه درد می خوره باید حکم ارتدادشو بدن!

علمای اسلام ما منتظر حکم ارتداد این ملعونان هستیم!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
دقيقا همينه.
تازه هر کي فايل صوتي رو گوش بده، ميبينه هيچ قيچي شدگي در کار نيست. تازه صمدي آملي ه... اين اراجيف رو چند بار تکرار هم ميکنه، تازه مثلا شرحشم ميده که گيريم امام حسين عليه السلام چند روز بيشتر زنده میبود! بعدش که چي!؟
واقعا حيف لفظ آدم براي اين م...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
آخه حرف سر اینه که بد فهمیدی.
مشکل هیمنجاست که بعضی فکر می کنند همه چیز کشکه و مثل آب خوردن!
میلانی
United States
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
عاقبت فلسفه بهتر این ها نیست

شیخ بهایی رحمه الله علیه درباره ی فلسفه چنین فرموده است:

تاکی زشفا (کتابی فلسفی است) شفا طلبی
از کاسه ی زهر داو طلبی
علمی که مجادله را سبب است
نورش زچراغ ابولهب است
بنده علی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
آهای شیعه نیوز! مدیونی اگه ایندفعه منوتحریم کنی.
آی جماعت بدونین که فرموده امام معصوم(ع)هست که:دشمن مااهل البیت نیست مگر دوگروه:1.زاده زناو2.زاده حیض-حالا بااین تفاسیر شمر _.....-اون زمان خودش رو جدا کرد وحالا هرکسی که خودش رو موافق با عمل شمر میدونه واون روبهشتی بدونه مطمئناً درصف دشمنان اهل البیته وشامل فرمایش امام معصوم (ع)هست
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
چرا مراجع اصفهان و امام جمعه اصفهان و نمایندگان مجلس خبرگان اصفهان بیانیه نمیدهند اقدامی نمیکنند مردم اصفهان توقع دارند
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
سلام:شیعه اگرواقعاًشیعه باشه هیچ چیزوهیچ کس نمیتونه رواعتقاداتش اثربذاره انشاء الله هممون به لطف وعنایت خداتلاش میکنیم که شیعیان واقعی اهل بیت باشیم به کوری چشم دشمنان اهل بیت.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
واقعا عجيبه، نظر زعيم حوزه علميه آیت الله العظمی وحید خراسانی را نقل نکردين!!
آیت الله العظمی وحید خراسانی ميفرمايند:
اگر میشناختیم امام ششم علیه السلام کیست دنبال این و آن نمیرفتیم، قی کرده های فلاسفه یونان را نشخوار نمیکردیم ، زباله های عرفان اکسلوفان را هضم نمیکردیم ، خواه نا خواه واماندیم و بیچاره شدیم و از این اقیانوس معرفت محروم شدیم .

عرفان پیش من است ، همه ی مولوی را میخواهید پیش من است ، هرجا را میخواهید برایت میگویم ، فلسفه را بخواهید از اول اسفار تا آخر از هرجا بگی ، از اول مفهوم وجود تا آخر مباحث طبیعیات برایت میگویم ، اما همه اش کشک است .
هرچه هست در قرآن و روایات است .
120
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
چرا با دروغاتون اذهان عموم مردم را درگیر همچین مزخرفاتی می کنید
حرف برای گفتن ندارید میرید به روحانی کشور خودتون توهین می کنید بعدش هم کی باید بگه این جلسات انحرافی شما یا یک عارف و یا یک علامه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
اينم نظر آیت الله سید ابوالحسن اصفهانی، زعيم سابق حوزه:
راضی نیستم کسی که در غیر فقه و اصول زحمت بکشد از این شهریه استفاده کند.
و در جلسه‌ای که مدرسین نجف در آن دعوت شده بودند، فرمودند: نجف کارخانه‌ی اجتهاد است، هرکس فلسفه و عرفان را می‌خواهد برود قم ، من راضی نیستم این امور مطرح شود.
صدر
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
خدا رحمت کند این بزرگوار را ؛ اگر چنین روشی را ادامه نمی دادند و فلسفه و عرفان صحیح نه از نوعی که این ص . ا .ترهات بافته را در نجف منع نمی کردند جوزه نجف به این وضعیت اسفناک گرفتار نمی آمد . علم را که نمی توان محدودکرد . این قم که مورد تعریض این بزرگوار بوده است اینک در عالم اسلام زنده است و دین را ترویج میکند و نجف هم اینک وامدار قم است .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
قربون امام صادق برم مستقیم فرمود فلسفه حرام است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
این فتوای خود شماست نه دستور امام صادق . فلاسفه از اصحاب امام صادق نامشان فلک را کر کرده است
اهورا
France
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
آقايان هر كس به اندازه دركش از عالم هستي خدا را مي شناسد . بهتر است بجاي لعن و نفرين انسانها بگذاريم تا انسانها با انديشه آزاد ؛ خدا را بشناسند .
بنده علی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
اندیشه آزاد شما معلومه کجا بردت! از الله به اهورا رسیدی.حتماً قدیمی شده ها؟!
حمید رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
بسم الله الرحمن الرحیم الحمد لله رب العالمین
آقا جان خدا وکیلی کدامتان سخنرانی آیت الله صمدی را کامل گوش کرده یا متن سخنرانی را خونده و از اول بحث تا پایان بحث رافهمیده؟
بخدا نخوانده و نفهمیده تهمت زدن جهنم داره!
کدومتون عین ثابت، وحدت وجود، وحدت هویت، محل خلط بحث در فلسفه و عرفان در سخنرانی آیت الله صمدی را درک کردید که اینجور تهمت می زنید؟ این تهمت ها یا از روی حسادت و عناده یا از روی نفهمیدن مطلبه! طلاب و متفکرین چقدر روایت داریم مطلبی را که کامل نفهمیدید روش نظر ندید و جبهه نگیرید! امان از بی مراقبگی و هوا...

یه عده نافهم رفتند بدون آوردن کامل سخنرانی پیش مراجع فقط مطالب مورد نظر خودشون را استفتاء گرفتند حتی بدون بردن نام آیت الله صمدی و ارائه کامل سخنرانی! اگر هنوز مسلمانید کل سخنرانی را استفتائ بگیرید نه اکاذیب و سانسورهاتون را...
مجید پورولی کلشتری
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
سلام . من صحبت های کامل ایشون را شنیدم. اگه کار اشتباهی نکرده انشالله در ایم مبحث تو و ایشون با هم محشور بشین. والسلام.
بابا مهم نیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
این تو لفافه حرف زدن از ترس کیه؟ هان؟ خب اسمشو قشنگ بیار و بهشم بی احترامی نکن که البته نکردی....
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
به نام خدا
این جلسات مطمئناً افرادی را که باید منحرف کند میکند و از طرفی جوانانی را هم به هوش میکنه که تا به حال شاید بی اهمیت بودن و با شنیدن این حرفها به خاطرشان میاید که محمد (ص) و آل مطهرش که مایه خیر و برکت زمین و آسمان هستند ، هدفشان جز تعالی بشر و نجات آنها نبوده. چه بسا که این جوانها با شنیدن این حرفهای پوچ از درون متحول میشن.. این جلسات به نظر من برای خیلیها درسهای بزرگی داره ولی خب باید از اثرات منفی این جلسات برای افراد ظاهر بین و سطحی نگر هم ترسید و نگران به بیراهه رفتن این افراد بود..
به هر حال، باید دل رو آروم کرد و این جمله رو باهاش همیشه و همیشه زمزمه کنیم که:
(ای دل غمگین مباش، مولای تو علی ست)
یا علی
باكي
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
بسم الله/تو سايت ابن عربي و برهان نيوز اين مطالب فايل.صوتيش هست.ضمنا آقاي صمدي آملي ﮔفتند كه هر كسي با من مخالفه عوام علما و علماي عوامه!!!!!!!!
س
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
فایل تصویری ان از شبکه اهل بیت پخش شد
مجید پورولی کلشتری
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
آقا شاهین نجفی را ول کنید و صمدی آملی را بگیرید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
خدا توفیق درک مطالبی رو که آقا جان صمدی آملی می گن به همگان عطا بفرماید. افسوس صد افسوس که بلاد کفر علامه جان را رو طلب می کنند و ایشان می فرمایند ما در بلاد کفر نمی رویم و شیعه باشی در ایران باشی از درک بیانات شاگردشون عاجز باشی.
افسوس از علمای که از اسلام فقط فقه فهمیدند نه عرفان نه فلسفه و نه قران فهم شدند
آقا جان در اکثر سخنرانی هایشان در پایان می فرمایند لعنه الله علی قوم الظالمین زیارت عاشورهایی که آقا خوندند نشنیدین روضه خوانی آقا را در ایام محرم و صفر نشنیدین؟
من که هر چه از ولایت و امامت یاد گرفتم از آقاجان صمدی آملی گرفتم خدا بر توفیقاتشون بیفزاید