۰

ارسال ١٠٠ تریلى اقلام زیستی هلال‌احمر به لبنان

میثم افشار، دبیرکل جمعیت هلال احمر با اعلام خبر ارسال ۱۰۰ تریلی اقلام زیستی برای مردم جنگ‌زده لبنان، در مورد جزئیات این محموله بشردوستانه گفت: محموله‌ای شامل مواد زیستی، غذایی، امدادی و دارویی که با همت خیرین و هلال احمر جمع آورى شده است، به وسیله ۱۰۰ دستگاه تریلى بارگیری و از طریق محورهای زمینی به سوریه براى مردم جنگ‌زده لبنان ارسال می‌شود.
کد خبر: ۲۹۹۴۳۹
۱۴:۴۰ - ۲۵ مهر ۱۴۰۳

شیعه نیوز | دبیرکل جمعیت هلال احمر اعلام کرد: محموله اقلام زیستی و امدادی جمعیت هلال احمر ایران براى مردم جنگ‌زده لبنان، به کشور سوریه ارسال می‌شود.

به گزارش «شیعه نیوز»،  میثم افشار، دبیرکل جمعیت هلال احمر با اعلام خبر ارسال ۱۰۰ تریلی اقلام زیستی برای مردم جنگ‌زده لبنان، در مورد جزئیات این محموله بشردوستانه گفت: محموله‌ای شامل مواد زیستی، غذایی، امدادی و دارویی که با همت خیرین و هلال احمر جمع آورى شده است، به وسیله ۱۰۰ دستگاه تریلى بارگیری و از طریق محورهای زمینی به سوریه براى مردم جنگ‌زده لبنان ارسال می‌شود.

دبیرکل هلال احمر خاطرنشان کرد: محموله بعدی هلال احمر به وسیله ناوگان دریایی به کشور سوریه ارسال می‌شود تا در اختیار پناهجویان لبنانی قرار گیرد.

یادآور می‌شود، تعداد زیادی از مردم لبنان طی حملات هفته‌های اخیر رژیم صهیونیستی به کشور سوریه پناه برده‌اند. همچنین تعداد زیادی از مردم سوریه که طی جنگ با داعش به کشور لبنان پناه برده بودند، در پی حملات اخیر اسرائیل به کشور خود بازگشته‌اند.

 

منبع: IQNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: