۰

تعویق سفر وزیر جنگ اسرائیل به آمریکا برای موافقت با پاسخ به ایران

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی گزارش داد، نتانیاهو از گالانت خواسته است تا قبل از اینکه او با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تماس بگیرد و موافقت امنیتی در مورد ماهیت پاسخ به ایران حاصل شود، گالانت سفر خود به ایالت متحده را به تعویق بیندازد.
کد خبر: ۲۹۹۰۹۶
۰۸:۵۴ - ۱۸ مهر ۱۴۰۳

شیعه نیوز | منابع رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم خواسته است تا سفر خود به ایالت متحده را به تعویق بیندازد.

به گزارش «شیعه نیوز»، به نقل از النشره، شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی گزارش داد، نتانیاهو از گالانت خواسته است تا قبل از اینکه او با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تماس بگیرد و موافقت امنیتی در مورد ماهیت پاسخ به ایران حاصل شود، گالانت سفر خود به ایالت متحده را به تعویق بیندازد.

در همین حال، روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت گزارش داد، طرف آمریکایی از اینکه نتانیاهو سفر گالانت به واشنگتن را به تعویق انداخته، بهت زده شده است.

در همین حال، بنی گانتس، عضو سابق شورای جنگ رژیم صهیونیستی گفت: اینکه سفر وزیر جنگ به واشنگتن لغو شده است، آن هم در این زمان حساس، به امنیت اسرائیل ضرر وارد می‌کند.

در همین خصوص، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که زمان گفتگو میان نتانیاهو و بایدن هنوز مشخص نشده است و معلوم نیست که چه زمانی انجام خواهد شد.

هاآرتص نیز از یک مسئول آمریکایی نقل کرد که سفر گالانت با هدف ایجاد فرصتی به منظور گفتگو پیرامون مسائل حرفه‌ای میان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و وزیر دفاع آمریکا بود و در حال حاضر واشنگتن از سیاسی کردن این موضوع از سوی مسئولان اسرائیلی غافلگیر شده است.

 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: