۰

واکنش وزیر اقتصاد عربستان به تشدید تنش در خاورمیانه

رویترز نوشت: فیصل الابراهیم وزیر اقتصاد عربستان در پاسخ به سوالی در کنفرانس اقتصادی برلین درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل گفت: نمی‌شود به این مسائل نپرداخت اما تشدید تنش ها تاسف بار است و ما امیدواریم تنش‌ها کم شود. امیدواریم خرد پیروز شود، تنش زدایی اتفاق بیفتد، گفت‌وگو برقرار شود و همکاری‌های بیشتری در سطح جهانی و همچنین منطقه‌ای برای مقابله با این چالش‌ها دیده شود.
کد خبر: ۲۹۸۸۲۴
۱۴:۲۳ - ۱۱ مهر ۱۴۰۳

شیعه نیوز | وزیر اقتصاد عربستان سعودی گفت که کشورش از آنچه تشدید تنش در خاورمیانه نامیده، بسیار نگران و متاسف است.

به گزارش «شیعه نیوز»، رویترز نوشت: فیصل الابراهیم وزیر اقتصاد عربستان در پاسخ به سوالی در کنفرانس اقتصادی برلین درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل گفت: نمی‌شود به این مسائل نپرداخت اما تشدید تنش ها تاسف بار است و ما امیدواریم تنش‌ها کم شود. امیدواریم خرد پیروز شود، تنش زدایی اتفاق بیفتد، گفت‌وگو برقرار شود و همکاری‌های بیشتری در سطح جهانی و همچنین منطقه‌ای برای مقابله با این چالش‌ها دیده شود.

گفتنی است اظهار نگرانی شدید این مقام سعودی از تشدید تنش‌ها در خاورمیانه درحالی است که آتلانتیک هفته گذشته فاش کرد بن سلمان ولیعهد عربستان در دیدار با وزیر خارجه آمریکا گفته بود شخصاً اهمیتی به کشور مستقل فلسطینی نمی‌دهد و به دنبال عادی سازی رابطه با اسرائیل است. این درحالی است که اسرائیل از اکتبر گذشته تاکنون نزدیک به ۴۲ هزار فلسطینی را در غزه کشته و به لبنان نیز تجاوز کرده و یک میلیون نفر از مردم این کشور را آواره کرده است.

 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: