۰

بیانیه حزب الله بیانه در پی حمله اسرائیل به ضاحیه بیروت

در این بیانیه که از سوی روابط رسانه ای حزب الله صادر شده، امده است: در هنگام حمله روز گذشته اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت، فواد شکر (الحاج محسن) فرمانده جهادی بزرگ در این ساختمان حضور داشت.
کد خبر: ۲۹۶۰۶۷
۰۹:۴۰ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳

شیعه نیوز | حزب الله لبنان امروز (چهارشنبه) بیانیه ای در ارتباط با حمله اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت صادر و اعلام كرد که فؤاد شکر ملقب به الحاج محسن از رهبران این حزب در ساختمانی که توسط رژیم اسرائیل هدف قرار گرفت حضور داشت و در انتظار مشخص شدن سرنوشت او هستیم.

به گزارش «شیعه نیوز»، در این بیانیه که از سوی روابط رسانه ای حزب الله صادر شده، امده است: در هنگام حمله روز گذشته اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت، فواد شکر (الحاج محسن) فرمانده جهادی بزرگ در این ساختمان حضور داشت.

در ادامه این بیانیه امده است: از زمان وقوع این حادثه، تیم‌های پدافند غیرنظامی با توجه به وضعیت لایه‌های تخریب شده، با جدیت، اما به کندی برای آواربرداری در حال تلاش هستند و همچنان منتظر نتیجه‌ای هستیم که دست اندرکاران این عملیات در خصوص سرنوشت این رهبر بزرگ و عزیز و سایر شهروندان حاضر در این مکان به دست خواهند آورد تا براساس ان اقدامات لازم صورت گیرد.

 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: