۰

جزئیات آتش‌سوزی در فرودگاه بندرعباس

مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان گفت: خوشبختانه آتش‌سوزی عصر روز سه شنبه فرودگاه بندرعباس خسارت جانی در پی نداشته است و فقط خسارت به خود سوله وارده شده و تقریبا تمامی سقف آن از بین رفته است.
کد خبر: ۱۳۳۱۰۸
۰۸:۳۷ - ۰۱ دی ۱۳۹۵
به گزارش «شیعه نیوز»، مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان گفت: خوشبختانه آتش‌سوزی عصر روز سه شنبه فرودگاه بندرعباس خسارت جانی در پی نداشته است و فقط خسارت به خود سوله وارده شده و تقریبا تمامی سقف آن از بین رفته است.

محمود امانی بنی با اشاره به آتش‌سوزی غروب دیروز سه شنبه در سوله سطوح غیر پروازی فرودگاه بین‌المللی بندرعباس اظهار کرد: حدود ساعت 16:45 عصر امروز دود غلیظی از سوله سطوح غیر پروازی مشاهده شد که با اقدام به موقع تیم امدادی فرودگاه و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس مهار شد.

وی افزود: خوشبختانه آتش‌سوزی فرودگاه بندرعباس خسارت جانی در پی نداشته است و فقط خسارت به خود سوله وارده شده و تقریبا تمامی سقف آن از بین رفته است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان تصریح کرد: این سوله مربوطه دهه شصت است و از آنجایی که سیستم برق‌رسانی آن قدیمی شده است احتمال می‌رود این حادثه به دلیل نوسانات برق رخ داده است.  
منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: