۱

علی عبدالله صالح دست به دامان ترامپ شد

رئیس جمهور سابق یمن از رئیس جمهور جدید آمریکا خواست تا برای توقف تجاوزات عربستان علیه یمن تلاش کند.
کد خبر: ۱۳۰۲۹۹
۱۶:۰۰ - ۲۰ آبان ۱۳۹۵
به گزارش «شيعه نيوز»، علی عبدالله صالح، رئیس جمهور سابق یمن در پیام تبریک خود به دونالد ترامپ به مناسبت پیروزی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری عنوان داشت: ما از آمریکا می‌خواهیم تا با روسیه و چین برای از بین بردن تروریسم همکاری کند.

وی در ادامه افزود: ما و تمام ملت‌های دنیا خواهان نقش مطلوب آمریکا در محقق ساختن صلح با همکاری تمام نیروها و ملت‌های صلح طلب از جمله روسیه و چین هستیم. بدون شک همگان برای از بین بردن تروریسم و خشونت که بیشتر کشورهای دنیا و به خصوص منطقه خاورمیانه را در بر گرفته همکاری خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: مردم یمن بسیار امیدوارند که تلاش‌های آمریکا در کنار تلاش‌های روسیه برای باز گرداندن زندگی طبیعی به این کشور مثمر ثمر واقع شود. ما امیدواریم ترامپ پایان دادن ظلم و تجاوز به یمن و تحقق صلح در این کشور و متوقف کردن تجاوز کشورهای عضو ائتلاف عربی به رهبری عربستان بعد از گذشت 18 ماه و برجای گذاشتن هزاران کشته و زخمی و متوقف کردن محاصره ظالمانه علیه 27 میلیون یمنی را در راس اولویت‌های خود قرار دهد.
منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
مصمم
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
ای کاش این آقا باور داشت که تکیه بر هر قدرتی غیر قدرت لایزال الهی موجب خسران و پشیمانی در دنیا و آخرت است و موجب می شود خداوند امور انسان را به همان کسانی واگذار کند که به آن امید بسته اند و این نهایت بدبختی و بیچارگی انسان است