۱

موشک آتشفشان به شرق منطقه مکه اصابت کرد

موشک مذکور، نمونه ارتقاء یافته موشک ایرانی "شهاب-2" محسوب می شود که نشان داد عربستان در مقابله با کشف و تخریب انبارهای موشکی حوثی ها که بارها از نابودی آنها سخن گفته شکست خورده است.
کد خبر: ۱۲۵۵۳۱
۱۰:۴۴ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
به گزارش «شيعه نيوز»، وبسایت شبکه المنار گزارش داد: «موشک "آتشفشان-1 " ارتش یمن پایگاه نظامی ملک فهد را در عمق عربستان در شهر طائف هدف قرار داد.»

المنار در ادامه گزارش داد: «شلیک موشک آتشفشان-1 به طائف در شرق منطقه مکه، سعودی ها و همپیمانان را غافلگیر کرد. این موشک با برد 800 کیلومتر ثابت کرد که یمنی ها با وجود محاصره همه جانبه  قادرهستند که نبرد را به سود خود تغییر دهند.»

این وبسایت خبری در ادامه افزود: «موشک مذکور، نمونه ارتقاء یافته موشک ایرانی "شهاب-2" محسوب می شود که نشان داد عربستان در مقابله با کشف و تخریب انبارهای موشکی حوثی ها که بارها از نابودی آنها سخن گفته شکست خورده است.»

المنار افزود: « رونمایی از موشک آتشفشان-1 به عنوان نمونه ارتقاء یافته شهاب-2 ایران یک تحول راهبردی است که 800 کیلومتر به شعاع حملات ارتش یمن در خاک عربستان اضافه کرد. این موشک، یمن را در فهرست تهدیدهایی قرار داد که پایگاه های نظامی غربی ها را در کشورهای حوزه خلیج [فارس] و سرزمین های اشغالی هدف قرار می دهند.»

خاطر نشان می شود که ظهر دیروز منابع خبری از اصابت موشک بالستیک ارتش یمن به عمق عربستان سعودی در شهر طائف خبر دادند. نیروی موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن طی بیانیه ای اعلام کرد که این موشک بامداد دیروز (جمعه) به عمق عربستان شلیک شده است.

رسانه های سعودی هم وقوع انفجار در شهر طائف را تأیید کرده اند ولی می گویند که یک شهاب سنگ به جنوب طائف اصابت کرده است!

 خاطر نشان می شود که منطقه مکه مانند منطقه عسیر، شامل چند شهر و استان است. شهر طائف از جمله شهرهای منطقه مکه در غرب عربستان قرار دارد.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
آل يهود . جز زبان زور . زباني را نمي شناسند