۱
اختصاصی/

رئیس هیأت علمای مسلمانان فلسطین در خارج: اردوغان متشکریم

برخی سازمانهای رسمی کشورهای عربی با چشم بستن از پشت پرده رخدادهای منطقه، و نقش اروغان در حمایت از تروریسم بین المللی، جشنواره «اردوغان متشکریم» را در راستانبول برگزار کردند.
کد خبر: ۱۱۶۵۸۹
۱۸:۲۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
به گزارش «شیعه نیوز»، برخی سازمانهای کشورهای عربی فعال در ترکیه پیش تر، اعلام کردند که امروز جمعه جشنواره ای با عنوان «اردوغان متشکریم» در استانبول برگزار خواهند کرد.

در این جشنواره که با حضور برخی سازمانهای فاشیستی کشورهای عربی و دانشجویان عرب مقیم ترکیه برگزار خواهد شد، همراه با سروده ها و رقص ها ی محلی می باشد.

«نواف التکروری» رئیس هیأت علمای مسلمانان فلسطین در خارج، ضمن اظهار خرسندی از برگزاری این جشنواره اعلام کرد: این چشنواره عمل واجبی است که برگزاری آن به تأخیر افتاده است، و ما در این شرایط زمانی، قضای آن را بجا می آوریم.

التکروری مدعی شد: در این شرایط بحرانی که جهان اسلام با تروریسم دست و پنجه نرم میکند، ترکیه با اتخاذ مواضع بشر دوستانه در ایحاد راه حل های سرنوشت ساز، کشورهای اسلامی و بویژه کشورهای عربی را مورد لطف قرار داده است!

رئیس هیأت علمای مسلمانان فلسطین، ضمن تأکید بر تشکر از اردوغان داعش پرور گفت: کسیکه از مخلوق تشکر نکند قطعاً شکر گزار خالق نیز نخواهد بود، همچنین وی برگزاری جشنواره و حضور دانشجویان را، حامل پیام قدردانی از اردوغان توصیف کرد.

بنا به نقل از پایگاه خبری« البشیر»، در این چشنواره برخی رهبران برجسته کشورهای عربی، شرکتها و مؤسسات رسمی و همینطور اتحادیه های دانشجویان عرب، شرکت خواهند کرد تا از مواضع انسان دوستانه اردوغان تشکر و قدردانی کنند!!!

انتهای پیام/750

منبع: SHIA NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
علمای فلسطین در(خارج)!!!؟ از کجا معلوم که این علمای خارج نشین مزدوران صهیونیستها نباشند