۰
«الشرق الاوسط» خبر داد

تدارک انصارالله برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در یمن

یک روزنامه فرامنطقه‌ای از تدارک جنبش «انصارالله» یمن برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و برون‌رفت از بحران کنونی این کشور، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۴۶۲
۱۱:۵۲ - ۰۵ آبان ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن با قاضی «محمد حسین الحکیمی» رئیس کمیساریای عالی انتخابات یمن دیدار کرد.

خبرگزاری یمنی «سبأ» با انتشار این خبر نوشت که در این دیدار، درباره تصحیح روند ثبت‌نام برای انتخابات و موانع موجود درباره برگزاری انتخابات که راهکار اصلی برون‌رفت از بحران‌های جاری در یمن عنوان می‌شود، گفت‌وگو شد.

روزنامه فرامنطقه‌ای «الشرق الاوسط» نیز با انتشار این خبر از آماده‌شدن انصارالله برای برگزاری انتخابات در یمن خبر داد و نوشت از نظر انصارالله، برگزاری انتخابات تنها راهکار برون رفت درست از بحران یمن است.

یمن مدتهاست که بدون رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر رها شده و هر دوی این افراد به ریاض گریخته‌اند اما همچنان خود را در راس قدرت می‌بینند.

بر اساس این گزارش، رئیس کمیساریای عالی انتخابات یمن نیز تاکید کرد که این کمیساریا، مسئولیت برگزاری موفق انتخابات ریاست‌جمهوری آینده در یمن برعهده می‌گیرد.

این روزنامه چاپ لندن نوشت که هنوز جزئیاتی درباره انتخابات احتمالی آینده ‌در یمن منتشر نشده است اما به نظر می‌رسد که با توجه به نوسانات موجود درباره مذاکرات میان طرف‌های درگیر تحت نظارت سازمان ملل و عدم جدیت آن، انصارالله به برگزاری انتخابات روی آورده است.

انتهای پیام/ 852
منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: