۰

بیانیه علمای شیعه عربستان در محکومیت حمله به حسینیه

گروهی از علمای «قطیف» و «الدمام» ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حمله به حسینه «سیهات» در عربستان، تأکید کردند که این حادثه افزایش دهنده عزم و ثبات در میان آنها خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۲۶۶۱
۱۱:۰۱ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، گروهی از عملای «قطیف» و «الدمام» با صدور بیانیه‌ای نسبت به حادثه تروریستی که در شهر «سیهات»‌ عربستان رخ داد ابراز انزجار کردند.

در این بیانیه آمده است: «بار دیگر در شب سوم محرم دست‌های مجرمانه و تروریستی به سوی خاک میهن گرانمایه ما دراز شد... ما این اقدام جنایتکارانه وحشیانه را محکوم می‌کنیم، به شهدای بی‌گناه و خانواده‌های بزرگوارشان تسلیت می‌گوییم و از خداوند تبارک و تعالی برای افراد زخمی شفای عاجل را مسئلت داریم».

این علمای شیعه عربستانی بر مجموعه‌ای از نکات مهم تأکید و تصریح داشتند که این حادثه تروریستی دردناک فقط بر ایستادگی، ثبات و ولای مومنان به دین و میهنشان خواهد افزود.

این علما در پایان بیانیه خود از خداوند متعال خواستند که کشور و خانواده‌هایشان را از همه بلایا محفوظ بدارد.

یک عنصر تروریستی وابسته به داعش 24 مهر ماه جاری به یک حسنیه در شهر سیهات حمله کرد که در جریان آن 5 نفر کشته و 11 نفر دیگر زخمی شدند.

گروه تروریستی داعش با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: عامل این حمله «شجاع الدوسری» نام دارد و این فرد حسینیه «الحمزه» در شهر سیهات را هدف قرار داده است.

انتهای پیام/654
منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: