۰

عربستان اردوگاه آوارگان در مارب را بمباران کرد

«مکی‌المعلمی» عضو حزب اسلامی یمن گفت احزاب سیاسی یمن تصمیم گرفته‌اند با یکپارچه کردن صفوف و تصمیم‌گیری‌های خود به مقابله با تروریست‌ها و شبه نظامیان منصور هادی در صنعا و دیگر شهرها بروند.
کد خبر: ۱۰۰۵۶۷
۱۱:۲۴ - ۰۵ مهر ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، «مکی المعلمی»، عضو حزب اسلامی یمن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در صنعا خبر داد: همه احزاب سیاسی یمن تصمیم گرفته‌اند با یکپارچه کردن صفوف و تصمیم‌گیری‌های خود به مقابله با تروریست‌ها و شبه نظامیان منصور هادی در صنعا و دیگر شهرها بروند.

وی افزود: اخیراً هسته‌ای تروریستی در صنعا دستگیر شده که مسئولیت انفجار به قصد ترور رهبران سیاسی یمن را پذیرفته و معلوم شد که این باند از سوی عربستان حمایت مالی شده و از گروه شبه نظامیان منصور هادی دستور گرفته بود.

این فعال یمنی تصریح کرد: تا زمانی که کمیته‌های انقلابی و ارتش یمن قدرت بزرگ‌تر در عرصه رویارویی‌ها در این کشور هستند، تروریسم و شبه نظامیان مورد حمایت عربستان نخواهند توانست اهداف مد نظر خود در سیطره بر شهرهای یمن را محقق کنند.

المعلمی افزود: شبه نظامیان منصور هادی هرگز با داعش و القاعده درگیر نمی‌شوند، با وجود اینکه تروریسم در نزدیکی آنهاست و در عوض، نیروهای ارتش و کمیته‌های انقلابی هدف گرفته و به تروریست‌ها کمک می‌کنند.

هواپیماهای سعودی اردوگاه آوارگان در صرواح مارب را بمباران کردند

از سوی دیگر هواپیماهای ارتش سعودی روز گذشته چهار مرتبه اردوگاه آوارگان در منطقه صرواح استان مأرب را هدف گرفتند.

یک مقام محلی گفت: در بمباران اردوگاه «نعم» یک زن کشته و شماری زن دیگر زخمی شدند و چادرها نیز به آتش کشیده شد.

تلاش تروریست‌ها برای نفوذ به غرب شهر مارب ناکام ماند

از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی مانع پیشروی عناصر مزدور و تفنگداران ائتلاف دشمن سعودی به سوی تبة المصاریة در منطقة الجفینة در غرب شه مأرب شدند.

یک مقام نظامی در استان مأرب خبر داد: عناصر مزدور و نظامیان دشمن سعودی با پشتیبانی چندین هواپیمای آپاچی و یک اف 16 قصد پیشروی به سوی پایگاه‌های ارتش و کمیته‌های مردمی در تبة المصاریة را داشتند، اما نیروهای مشترک یمنی با وارد کردن تلفات سنگین جانی و تجهیزاتی به تروریست‌ها مانع نفوذ آنها شدند.

وی افزود: این برای بیست و پنجمین بار متوالی است که نظامیان دشمن سعودی و مزدوران آنها برای نفوذ به تبة المصاریة تلاش می‌کنند، اما همه تلاش‌های آنها ناکام مانده و در برابر مقاومت مردمی به شکست منجر شده است.

انتهای پیام/ 852
منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: