۱

توزیع ترجمه‌های قرآن به ۷۰ زبان در مسجدالحرام

اداره امور مصاحف وابسته به ریاست کل امور مسجدالحرام و مسجد النبی(ص) از توزیع ترجمه‌های قرآن به ۷۰ زبان در صحن‌‌های مختلف حرم مکی خبر داد.
کد خبر: ۹۹۴۱۶
۱۰:۲۲ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، محمد ریال السیلانی، مدیر اداره مصاحف و کتب دینی در مسجدالحرام در این باره گفت: ریاست کل امور مسجدالحرام و مسجد النبی(صلی الله علیه و آله) تلاش می‌کند تا بیشترین تعداد نسخه‌های قرآن را در اختیار حجاج قرار دهد.

وی افزود: اکنون بیش از یک میلیون و دویست هزار نسخه قرآن در مخازن ویژه قرآن در مسجدالحرام توزیع شده و 300 مصحف نیز برای افراد روشندل به خط بریل و نیز ترجمه‌‌های قرآن به 70 زبان ارائه شده است.

شیخ محمد ریال السیلانی در ادامه گفت: ریاست کل امور مسجدالحرام و مسجد النبی(صلی الله علیه و آله) برای موسم حج امسال تلاش کرده که نیازهای حجاج به نسخه‌های قرآن و ترجمه‌های آن در مسجدالحرام را برآورده کند و همچنین، تمامی قرآن‌هایی که غیر از چاپ مجمع قرآنی «ملک فهد» مدینه منوره است را گردآوری کند.

السیلانی اضافه کرد: ریاست کل امور مسجدالحرام و مسجدالنبی(صلی الله علیه و آله) همچنین در نظر دارد تعدادی جلسات قرآنی به‌منظور تصحیح تلاوت قرآن حجاج و زائران بیت‌الله الحرام برگزار کند.

مدیر امور مصاحف و کتب مسجدالحرام همچنین از زائران خواست که وسایل شخصی خود را در مخزن‌های ویژه قرآن مسجدالحرام قرار ندهند و قرآن‌ها را پس از قرائت در مخزن‌های ویژه قرار دهند.

انتهای پیام/ 852
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
عرب
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
خدا به داد اسلام برسه