۳

اظهارات شیخ الازهر درباره کودک سوری غرق شده

تصویر کودک سوری به نام آلان که به صورت در ساحل دریا افتاده بود، لکه ننگی ابدی بر پیشانی بشریت خواهد بود و تاریخ به یاد خواهد داشت که قدرت های بزرگ جهان چشم خود را بستند و ساکت نشستند تا میلیون ها انسان همنوع آنها با مرگ دست و پنجه نرم کنند.
کد خبر: ۹۸۵۰۵
۱۲:۱۰ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، احمد الطیب شیخ الازهر مصیبت غرق شدن کودک سوری در سواحل ترکیه را تسلیت گفت.

وی افزود: تصویر کودک سوری به نام آلان که به صورت در ساحل دریا افتاده بود، لکه ننگی ابدی بر پیشانی بشریت خواهد بود و تاریخ به یاد خواهد داشت که قدرت های بزرگ جهان چشم خود را بستند و ساکت نشستند تا میلیون ها انسان همنوع آنها با مرگ دست و پنجه نرم کنند.

الطیب تاکید کرد جامعه بین الملل و تمام سازمان های بین المللی باید برای جلوگیری از این مصیبت های دردناک برای میلیون ها آواره سوری کاری بکنند چون این آوارگان در هر دقیقه با مرگ روبرو هستند  و می خواهند از درگیری های سوریه فرار کرده و جایی برای زندگی راحت بیایند.

شیخ الازهر از تمام انسان ها خواست بیدار شوند و به فریاد کودکان و مظلومان پاسخ دهند.

وی افزود: جامعه بین الملل و کشورهای منطقه باید برای نجات صدها هزار آواره که منتظر مرگ هستند اقدامی فوری انجام دهند و ما از تمام جهان می خواهیم مرزهای خود را برای پناه دادن به این مردم بی گناه باز کنند و از تمام سازمان های خیریه نیز می خواهیم هرچه زودتر به داد آوارگانی برسند که میهن خود را از ترس جنگ رها کرده اند.


انتهای پیام/654
منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
نظرات بینندگان
عرب
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
مطمئن باشید این ننگ بیشتر از هر کس بر چهره وهابیت و جریان تکفیری حک شده و خواهد شد .
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
چرا الازهر با کشورهایی که باعث و بانی جنگ و نسل کشی در سوریه هستن هیچ مشکلی نداره؟؟؟ عربستان قطر و ترکیه سه کشور اصلی حامی داعش هستن که با کارهاشون ملت سوریه رو آواره کردن
رشید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
ننگ ابدی بر حاکمان شکم گنده عربی و ترکیه باد که ملت عربی و اسلامی را آواره کردند