۱
نایب‌رئیس امارات:

تا پیروزی با ائتلاف عربستان در یمن می‌مانیم

نایب رئیس «امارات عربی متحده» با وجود کشته شدن نزدیک به 50 نظامی‌اش در یمن، گفت که کشورش از ائتلاف عربستان علیه یمن جدا نمی‌شود.
کد خبر: ۹۸۴۷۸
۱۰:۵۲ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، «محمد بن راشد آل مکتوم» حاکم دبی و نایب‌رئیس امارات جمعه‌شب (دیشب) پس از انتقال اجساد نظامیان کشته شده این کشور در یمن به امارات، بر جنگ علیه یمن تأکید کرد.

بن راشد در صفحه «توییتر» خود اعلام کرد که امارات بر موضع تاریخی خود در عضویت در ائتلافی که عربستان آن را (علیه یمن) هدایت می‌کند، تا پیروزی باقی خواهد ماند.

روزنامه «البیان» امارات نیز با پوشش این خبر، امروز شنبه، به نقل از محمد بن راشد گزارش داد که «کشور امارات امروز با جگرگوشه‌ها و مردان پاکی که در دفاع از حق و دفع ظلم و یاری برادران در یمن داد، کاملا جدی است».

روز جمعه (دیروز) طی حملات نیروهای ارتش و نیروهای مردمی یمنی به نظامیان ائتلاف تحت رهبری عربستان 66 نفر از جمله 45 نظامی اماراتی، 5 نظامی بحرینی و 16 نظامی سعودی در مناطق مختلف یمن کشته شدند.

عربستان با همکاری امارات و بحرین و همکاری بسیار محدود چند کشور عربی دیگر، از ششم فروردین ماه امسال، مناطق مختلف یمن را هدف حملات هوایی و اخیرا هدف حملات زمینی قرار داده است.

«خلیفه بن زاید آل نهیان» رویس امارات روز گذشته خبر کشته شدن 45 نظامی این کشور در استان «مأرب» یمن را تایید کرده بود. همزمان با اعلام این خبر، امارات سه روز عزاری عمومی اعلام کرده است.

انتهای پیام/654
منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
آره برای اینکه کشته شدن مردم از هردو طرف براتون مهم نیست مهم حکومت شماست که به هر قیمتی باید حفظ شود و جون انسانها ارزشی برای شما نداره