۰

داعش استقلال مالی اش از سیستم بانکی شیاطین را اعلام کرد!

تکفیری داعش استقلال مالی اش را از سیستم های پولی و بانکی شیطانی اعلام کرد. این گروه با انتشار ویدیویی اعلام کرد از این پس مسلمانان- تحت حکومت خلافت- هیچ نیازی به سیستم های بانکی و پولی شیاطین-خارجی- ندارند و می توانند از سکه ها و اسکناس های رایج خلافت استفاده کنند.
کد خبر: ۹۸۱۵۳
۱۰:۴۶ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، داعش در این فیلم نیم ساعته، قسمتی از ذخایر طلا، نقره و مس خود را به نمایش گذاشت و اعلام کرد مسلمانان تحت امر خلافت از یوق بردگی بانک های شیطانی آزاد شده اند. این گروه تروریستی فیلم را در تاریخ ۲۹ اوت منتشر کرده و در آن گفته به سیستم مالی دینار که از واحدهای پولی صدراسلام است، بازگشته است. انتشار این فیلم دو ماه پس از رسانه ای شدن تصاویر پول های ویژه خلافت داعش صورت میگیرد.

کارشناسان این اقدام را در راستای تلاش دولت اسلامی عراق و شام برای نشان دادن استقلال مالی خود از جهان خارج ارزیابی می کنند. داعش همچنین در مناطق تحت کنترل خود به جمع آوری مالیات و جزیه- مبلغ غرامت دریافتی از اقلیت های قومی و مذهبی- و همچنین ساخت مدارس، بیمارستان ها و سیستم قضایی نیز اقدام نموده است.

وصیم نصر از کارشناسان گروه های افراطی درخبرگزاری فرانسه پیش بینی کرده فلزات گرانبهایی که داعش از آنها بعنوان پشتوانه دینار خود استفاده خواهد کرد در حقیقت از دزدی، فروش غیرقانونی نفت و گرفتن غرامت از خانواده گروگان ها به دست آمده است.

نصر می گوید احتمالا داعشی ها می دانند کسی به جز خودشان و یا افراد تحت امرشان از اسکناس ها و سکه های آنان استقبال نمی کند به خاطر همین قصد دارند در مبادلات خود به صورت پایاپای از سکه های طلا و نقره استفاده نمایند. او در پایان می گوید داعش مجبور است با زور مردم تحت امر خود یا بازرگانان را مجبور به استفاده از این سکه ها کند.


انتهای پیام/654
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: