۱
فرمانده عملیات های ویژه آمریکا:

جنگ برای نابودی داعش نیم قرن طول می کشد!

فرمانده عملیات های ویژه آمریکا در نشست امنیتی «آسپن» در کلورادو گفت که جنگ واشنگتن برای نابودی کامل داعش ۵۰ سال به طول خواهد انجامید!
کد خبر: ۹۴۹۷۳
۱۴:۰۳ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، جوزف ووتل، فرمانده عملیات های ویژه آمریکا در نشست امنیتی «آسپن» در کلورادو گفت که جنگ واشنگتن برای نابودی کامل داعش 50 سال به طول خواهد انجامید!

وی افزود:هنگامی که گروه تروریستی داعش با مقاومت های جدی در یکی از عملیات ها متوقف شود توجه خود را به عملیات دیگری معطوف می کند.

ووتل گفت:من فکر نمی کنم که تنها یک استراتژی برای مقابله با داعش موثر باشد و این فرآیند یک رویکرد بلند مدت خواهد بود.

این فرمانده آمریکایی ،جنگ با داعش را با کمپین 50 ساله ای مقایسه کرد که مردم کلمبیا مجبور شدند علیه تروریسم آغاز کنند.

جوزف ووتل خاطرنشان کرد :گروه داعش برای رسیدن به این هدف خود به دنبال موقعیت هایی است تا از فضای قلمروهای بدون دولت و ملت های ضعیف بهره ببرد.

فرمانده عملیات های ویژه آمریکا توضیح داد که داعشی ها در حال حاضر بر خاورمیانه و آسیای مرکزی تمرکز کرده اند تا بتوانند نقشه های خود را عملی کنند.
 
انتهای پیام/654
منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
محمدی راد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
این هم یک از برنامه های شیطانی دراز مدت آمریکا برای منطقه است تا حداقل 50 سال منطقه و کشور های اسلامی را در حال جنگ و آشوب نگه دارد تا اسرائیل بتواند با خیال راحت برنامه هایش را اجرا کند و موقعیت متزلزلی که قبل از جریان داعش با آن مواجه بود تثبیت نماید البته بیاری خداوند قهار آنگونه نخواهد بود که آمریکا می خواهد .