۰

جزئیات عملیات آزادسازی بیجی و پالایشگاه

استاندار صلاح الدین عراق با اعلام آغاز عملیات آزادسازی شهرستان بیجی و پالایشگاه واقع در شمال تکریت از اشغال تروریست های داعش به جزئیات آن اشاره کرد.
کد خبر: ۸۹۰۶۲
۱۰:۰۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، "رائد الجبوری" استاندار صلاح الدین در گفت و گو با السومریه، آغاز عملیات آزادسازی شهرستان بیجی و پالایشگاه آن از اشغال گروه تروریستی داعش را از دو محور اعلام کرد.

وی همچنین از ورود شمار زیادی از نیروهای امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی به استان صلاح الدین برای مشارکت در این عملیات خبر داد.

الجبوری خاطر نشان کرد عملیات آزادسازی شهرستان بیجی واقع در شمال تکریت و پالایشگاه آن از سیطره گروه تروریستی داعش از شامگاه یکشنبه از دو محور آغاز شده است که محور اول از روستای المحزن آغاز می شود و تا مناطق المزرعه و البعیجی امتداد می یابد و محور دوم از المزرعه تا پل هوندای و  تپه ابوجراد و پالایشگاه بیجی امتداد دارد.

وی افزود هدف از محور اول عملیات، آزادسازی مناطق همجوار رود دجله است و محور دوم هم با هدف باز کردن جاده پالایشگاه بیجی و پیوستن به نیروهای نظامی مقاوم در داخل پالایشگاه در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد شمار زیادی از نیروهای ارتش،‌پلیس و نیروهای داوطلب مردمی به استان صلاح الدین و منطقه سید غریب واقع بین شهرستان الدجیل و بلد وارد شده اند.

نیروهای امنیتی عراق امروز دوشنبه هفت برج حمایتی در پالایشگاه بیجی را آزاد و تروریست های داعش را از دو گذرگاه پالایشگاه بیرون راندند.

انتهای پیام/ ز. ا
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: