۰

آخرین تحولات امنیتی لبنان

تروریست های تکفیری هنگام فرار زیر آتش سنگین توپخانه ارتش لبنان قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۶۳۸۸
۱۱:۳۵ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
 ارتش لبنان اعلام کرد که موفق شده است مانع نفوذ یک گروه از تروریست های تکفیری در منطقه وادی خالد شهرک عرسال در شرق این کشور و نزدیک مرزهای سوریه به داخل این شهرک شود.

به گزارش «شیعه نیوز»،  به نقل از خبرگزاری ملی لبنان،دریک درگیری شدید در منطقه وادی خالد بین نیروهای ارتش و تروریست های تکفیری تعدادی تروریست به هلاکت رسیده و تعدادی نیز زخمی شوند.

تروریست های تکفیری هنگام فرار زیر آتش سنگین توپخانه ارتش لبنان قرار گرفتند.

جنگنده های ارتش سوریه نیز همزمان کاروان های وابسته به گروه های تروریستی را در بلندی های فلیطا ، قاره و الجراجیر بمباران کرد که تعدای از عناصر تروریست به هلاکت رسیدند.

گروه های تروریستی تکفیری عصر دیروز دو موشک از ارتفاعات منطقه الزبدانی در داخل خاک سوریه شلیک کردند که به بلندی های شهرک بریتال لبنان اصابت کرد اما هیچ خسارتی برجای نگذاشت.


** بازداشت اعضای باند قاچاق سلاح برای تروریست ها

نیروهای امنیتی پلیس( امنیت داخلی) لبنان موفق شدند محمد ابراهیم تبعه سوریه و افسر فراری ارتش این کشور را که در شهرک الفاکهه در منطقه بقاع در شرق لبنان زندگی می کرد، بازداشت کنند.

بازداشت این افسر فراری ارتش سوریه بعداز دستگیری یک شهروند لبنانی معروف به احمد هیجه ساکن شهرک الفاکهه واعتراف های او به تشکیل باند قاچاق سلاح برای تروریست ها صورت گرفت.

این باند قاچاق، بعداز خریداری انواع سلاح در داخل لبنان و یا سوریه، آنها را به تروریست های تکفیری در بلندی های شهرک های عرسال والفاکهه لبنان تحویل می داده اند.

انتهای پیام/ ن . ش
منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: