۱
داعش:

خون بدهید تا به پرونده شما رسیدگی شود

گروه تروریستی داعش با اتخاذ دستور العمل جدیدی که خشم اهالی شهر "رقه" در سوریه را برانگیخت، اعلام کرد: افرادی که می خواهند به پرونده اداری آنها رسیدگی شود، باید خون بدهند.
کد خبر: ۸۴۶۱۴
۱۱:۰۶ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش«شیعه نیوز»، سایت "آسیا نیوز" نوشت: گروه تروریستی داعش در دستورالعمل جدید اعلام کرد؛ رسیدگی به پرونده اداری افراد در گرو این است که نیم لیتر خون بدهند.

گروه تروریستی داعش تاکید کرد: به هر نوع کار اداری اعم از پرداخت جریمه رانندگی تا سایر تخلفات در صورت اهدای نیم لیتر خون رسیدگی می شود و در غیر این صورت، درخواست افراد رد خواهد شد.

این دستور العمل گروه تروریستی داعش نشانه زخمی شدن شمار زیادی از اعضای این گروه است؛ به ویژه که داعش بیماران و زخمی های خود را در برخی از بیمارستان های خصوصی مداوا می کند تا مردم متوجه تلفات وارده به این گروه در نبردهای شمال رقه، دیر الزور و عین العرب یا تلفات ناشی از حملات هوایی به مواضع اش نشوند.

گروه داعش همواره ادعا می کند که تلفاتش در حملات هوایی و نبردهای زمینی اندک بوده و تاثیری بر توانمندی رزمی این گروه ندارد اما واقعیت برعکس است.

شهر رقه درپی حمله گروه مسلح "جبهه النصره" به یک پست ایست و بازرسی گروه داعش در نزدیک سیلوهای گندم و تصرف این سیلو و آزاد سازی چهل زندانی النصره شاهد تدابیر شدید امنیتی داعش است.

انتهای پیا/ ن . ش
منبع: AL.ALAM
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
yas par par
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
با نام یا قهار
با سلام

حیف نیست بگوییم زالو صفت هستید ای کافران
لااقل این موجود نفعی به انسانها می رساند
این همه ظلم وستم از این خون خواران
پروردگارا فرج اقای غایبمان حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف را نزدیک بفرما.
امین یا رب العالمین