۰

درخواست آتش‌بس و تسلیم از سوی تروریست های درعا

پیشروی سریع و پیروزی‌های غافلگیر کننده ارتش سوریه در کنار شکست‌های سنگین وارده به گروه‌های تروریستی مسلح در استان درعا، سرکرده‌های این گروه‌ها را به درخواست آتش‌بس و تسلیم واداشته است.
کد خبر: ۸۴۵۷۴
۱۵:۵۶ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۳

به گزارش«شیعه نیوز»، پس از پیشروی سریع و غافلگیر کننده ارتش سوریه در دو ریف درعا و قنیطره تماس‌های فوری و سریعی از سوی کمیته‌های هماهنگی گروه‌های مسلح تروریستی در روستاهای ریف درعا با شخصیت‌های منطقه که روند آشتی‌های ملی در این منطقه را دنبال می‌کنند، گرفته شد و از آنها میانجیگری بین آنها و ارتش سوریه را خواستار شده اند.

منابع آگاه میدانی در این خصوص تاکید می‌کنند، خسارات سنگین وارده به گروه‌های مسلح تروریستی و تلفات بسیار این گروه‌ها به همراه شکست‌های بزرگ، آنها را واداشت تا خیلی سریع با شخصیت‌ها و اعضای فعال در هیئت‌های آشتی ملی در روستاهای ریف درعا تماس بگیرند و خواستار میانجیگری برای آنها با ارتش سوریه جهت دستیابی به توافقی محرمانه با ارتش سوریه شوند.

این منابع آگاه تصریح کردند که یکی از بندهای این توافقنامه خواهان عفو افسران و عناصر امنیتی فرار کرده ازارتش سوریه در قبال تسلیم روستاهای تحت تصرف آنها به ارتش و برقراری امنیت در آنها توسط ارتش سوریه شده است.

منابع مذکور تاکید کردند، بسیاری از اهالی روستاهای ریف درعا همکاری تنگاتنگی با ارتش سوریه دارند و اطلاعات لازم در خصوص مناطق انتشار تروریست‌ها و راه‌های امداد و کمک‌رسانی و مقرهای نظامی و لجستیکی را در اختیار نیروهای ارتش سوریه قرار می‌دهند.

انتهای پیام/ ا . ح
منبع: FARS NEWS
برچسب ها: آتش بس داعش درعا
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: