۱

هلاکت سران احرار الشام

بر اثر انفجار در محل نشست سران گروه تروریستی «احرارالشام» در شهر ادلب سوریه ، سرکرده این گروهک و ۵۲ تن دیگر از اعضای ارشد آن به هلاکت رسیدند.
کد خبر: ۷۷۵۱۹
۱۰:۴۵ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، رامی عبدالرحمن ، مدیر دیده بان حقوق بشر در سوریه ، گفت: این انفجار بر اثر حمله دیروز سه شنبه، به نشست سران این گروهک تروریستی فعال در سوریه در شمال این کشور، رخ داد.برابر اعلام وی، هدف این انفجار ، نشستی بود که سه شنبه شب در استان ادلب برگزار شد.

پیش بینی می شود شمار کشته شدگان که در ابتدا ۲۸ تن اعلام شده بود ، همچنان افزایش یابد ، چرا که در این نشست ، حدود ۵۰ تن از مقامات ارشد نظامی و مذهبی در خانه ای در منطقه «رام حمدان»، در شمال شرق شهر اِدلِب ، شرکت کرده بودند.

بر اساس این گزارش ، در بیانیه ای که در شبکه های اجتماعی منتشر شد ، آمده است،: در میان کشته شدگان این حادثه ، «غَسّان عَبود»، «موسس احرارالشام» بزرگ ترین ائتلاف تروریست های سوریه، و «ابوعبدالملک الشرعی» ، رهبر احرار الشام ، دیده می شوند.

نه «جبهه اسلامی» و نه «عبدالرحمن نیز نتوانستند اعلام کنند چه کسی عامل این حمله بوده است.احرارالشام، گروهک اصلی «جبهه اسلامی» است که برای سرنگونی بشار اسد ، رئیس جمهور سوریه ، تلاش کرده است.در ماه های اخیر، این گروهک سرگرم درگیری با داعش بوده است.تقریبا بیشتر بخش های استان ادلب در کنترل گروهک های مختلف تروریستی قرار دارد. شهر ادلب ، مرکز این استان نیز در کنترل نیروهای ارتش و حکومت سوریه است.

منبع: شبکه خبر

انتهای پیام/ ز.ح


ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
عاقبت احرار الشام به پدران حرامزاده اموي شان ( اشرار الشام ) پيوستند !!!

خدا را شكر

هههههههههههههههه