۰

اعدام زندانی ها توسط داعش/ ارتش عراق حمله داعش به «بعقوبه» را خنثی کرد

یک منبع اطلاعاتی عراق در استان دیالی از اعدام ده‌ها تن از زندانیان این استان توسط داعش خبر داد.
کد خبر: ۷۴۹۹۸
۱۴:۲۴ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از اسکای نیوز، یک منبع در دستگاه اطلاعاتی استان دیالی عراق تأکید کرد که گروه‌های مسلح وابسته به داعش با یورش به زندان المفرق در این استان، د‌ه‌ها تن از زندانیان را اعدام کردند.

گروه تروریستی داعش بعد از سیطره بر پاسگاه الوحده در شمال غرب بعقوبه در استان دیالی 29 تن از محکومان جنایی بازداشت شده در این مرکز را اعدام کرد.

همچنین نیروهای امنیتی عراق امروز حمله تروریستی «داعش» به شهر «بعقوبة» در 60 کیلومتری شمال شرق بغداد را خنثی کردند. این در حالی بود که تروریست‌ها 3 محله بعقوبه را برای چند ساعت تحت اشغال داشتند.

سرتیپ ستاد «عبدالامیر محمد رضا زیدی» فرماندهی عکلیات دجله گفت: افراد مسلح با تیربار به شهر بعقوبه حمله کردند که با مقاومت نیروهای امنیتی در این شهر مواجه شدند.

عراق طی روزهای گذشته شاهد خشونت‌های زیادی بوده و تروریست‌های ناکام در سوریه با نفوذ به خاک عراق و تصرف چند منطقه در شمال عراق از جمله موصل در حال جولان هستند اما با فتواهای مرجعیت شیعه و علمای اهل تسنن، تعداد زیادی از مردم عراق برای مقابله با تروریست‌ها داوطلب شده‌اند و در حال مبارزه هستند. ارتش عراق نیز وعده داده که به زودی مناطق تحت اشغال تروریست‌ها را آزاد کند. نیروهای پیشمرگه و آسایش کردستان عراق نیز یک کمربند امنیتی در اطراف کردستان کشیده و با هماهنگی بغداد در حال دفاع است.

منبع: تسنیم + فارس

انتهای پیام/ ح . ا
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: