۰

پیام علمای زندانی دربند آل‎خلیفه به انقلابیون بحرینی + تصویر

علمای زندانی بحرین در پیامی به ارائه توصیه‎هایی مبنی بر وحدت، پایبندی به روش‎های مسالمت آمیز و دوری از هرگونه خشونت پرداختند.
کد خبر: ۷۴۵۲۹
۱۰:۳۸ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، جمعی از علمای شیعه زندانی در بند آل خلیفه با صدور پیامی از پشت میله های زندان بر لزوم وحدت معارضان و پایبندی آنان به روش های مسالمت آمیز تأکید کردند.

در این پیام آمده است: از برادران و فرندان ملت می خواهیم همچنان در امید تغییر و اصلاح و اعتماد و توکل به خداوند متعال قرار داشته باشند، زیرا اگر این موارد از دست رفت مطمئنا ناامیدی و ضعف سراغ آنان خواهد آمد و همه تلاش هایشان بی نتیجه می ماند.


این علما افزودند: منبع قدرت ما پس از توکل به خداوند متعال، وحدت است و اگر نسبت به آن بی توجه باشید به سوی ضعف و طمع دشمنان سوق داده خواهید شد، ما با وحدت می توانیم به آنچه می خواهیم دست یابیم. وحدت می تواند روش های مسالمت آمیز را با قدرت ادامه دهد.

علمای زندانی بحرینی تأکید کردند: بارها خاطرنشان ساختیم و باز هم می گوییم به روش های مسالمت آمیز که بهترین شیوه جنبش است و می تواند ضامن بازپس گیری حقوق باشد، پایبند هستیم. ظالمان برای انتقام گرفتن از ملت ها، مردم را به سوی تروریسم سوق دادند و با این بهانه به سرکوب آنان پرداختند.

آنان ادامه دادند: حکومت هایی که موفق شدند مردم را به سوی تروریسم سوق دهند به کشتار آنان پرداختند، حقوقشان را لگدمال کردند و خون آنان را مباح شمردند و با این ترفند توانستند از تحقق خواست های مشروع ملت هایشان فرار کنند.

علمای دربند آل خلیفه در بخش پایان توصیه های خود به ملت انقلابی بحرین، خاطر نشان ساختند: ملت ها باید این حقیقت را فهمیده و با آن با جدیت تعامل کنند و بدانند که فعالیت مسالمت آمیز و صبر و ثبات بر مطالبات می تواند بسیاری از مطالباتشان را محقق سازد.

گفتنی است این پیام از سوی حجج اسلام عبدالجلیل المقداد، شیخ محمد حبیب المقداد، شیخ سعید النوری و شیخ میرزا المحروس که هم اکنون در زندان آل خلیفه بسر می برند، صادر شد.

منبع: خبرگزاری رسا

انتهای پیام/ ح . ا
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: