۱

رئیس سابق مخالفان سوریه اندیشمندان عرب را غافلگیر کرد

رئیس سابق گروه موسوم به " ائتلاف ملی گروه های انقلابی و مخالفان سوریه" از مسؤولان و اندیشمندان غیرسوری که خواهان ادامه کشتار در سوریه تا ریختن خون آخرین کودک سوری هستند، درخواست کرد که برای آزادسازی کشور خودشان تلاش کنند.
کد خبر: ۷۳۷۱۱
۱۵:۱۳ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، " معاذ الخطیب " همچنین در صفحه توییتر خود گفت، مسؤولان سیاسی و کارشناسان و تئوریسین‌ها و اندیشمندان انقلابی و کسانی که سالها است نصیحت می کنند ولی هیچ گونه اطلاعات درستی نداده اند، درخواست کرد که هر پیشنهادی تئوری و یا عملی را که برای توقف خونریزی در سوریه دارند ارائه دهند.

وی گفت: از تک تک این افراد یعنی مسؤولان سیاسی و کارشناسان و تئوریسین ها و اندیشمندان انقلابی تشکر و نیز عذرخواهی می کنم، علیرغم اینکه آن ها حتی زمانی هم که اشتباهشان مشخص می شود، شجاعت قبول اشتباه خود را ندارند و عذرخواهی نمی کنند.

رئیس سابق ائتلاف مخالفان سوریه خاطرنشان کرد: ای کسانی که جز نقذ گزنده و تمسخر واستهزا چیزی نمی دانید، وطنتان درحال از بین رفتن است، به خود بیایید و پیشنهادات خود را ارائه کنید.

معاذ الخطیب چند روز پیش گروه به اصطلاح " دوستان سوریه " را دروغگو و منافق خوانده بود، و خواهان ایجاد زمینه مشترک برای همکاری میان نظام سوریه و مخالفان به منظور کمک به سوریه و آینده آن شده بود.

گروه به اصطلاح دوستان سوریه " شامل کشورهای عربی و غربی از جمله عربستان ، قطر ، امارات ، آمریکا ، فرانسه و انگلیس می شود که از گروه های مسلح حمایت می کنند.

روزنامه " الشروق" مصر به نقل از الخطیب که درنشست شورای امور خارجه مصر سخن می گفت ، نوشت: " نیمی ازکسانی که خود را دوستان سوریه می نامند، دروغگو، مکار و منافق هستند و آن ها باعث شده اند که چنین وضعیتی برای سوریه رقم بخورد."

منبع: العالم

انتهای پیام/ ح . ا
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
الی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
آقا صحت خواب....