۰

حملات مکرر هکری به سرور خبرگزاری رسا

طی یک هفته گذشته حملات مکرر هکری به سرور خبرگزاری باعث بروز اختلال و قطعی سایت خبرگزاری رسا شد.
کد خبر: ۶۸۲۴۸
۱۲:۵۶ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، از روز دوشنبه 28 بهمن ماه 92 تا روز یکشنبه چهارم اسفند ماه 92 سرور خبرگزاری رسا مورد حملات مکرر هکری قرار گرفت و باعث بروز اشکالات متعدد فنی و حتی خرابی بخشی از اطلاعات این خبرگزاری شد.
 
بر اساس اعلام همکاران بخش آی تی خبرگزاری رسا، با بازگردانی اطلاعات حذف شده و رفع خرابی‌های به وجود آمده در سرور، پس از یک هفته اختلال از روز یکشنبه چهارم اسفندماه سایت خبرگزاری رسا با نشانی www.rasanews.ir در دسترس کاربران قرار گرفت.
 
با توجه به این که خبرگزاری رسا از رسانه های ارزشی به شمار می رود که در راستای تولید و پوشش اخبار حوزه های علمیه، علما و مراجع تقلید فعالیت و تلاش آن اعتلای روز افزون نظام جمهوری اسلامی است در این مدت با تماس های مکرر و متعدد مخاطبان روبرو بودیم که بدین وسیله از همه مخاطبان و خوانندگان پوزش می طلبیم.
 
از سوی دیگر با توجه به فضای باز آزادی بیان و وجود رسانه های آزاد در جمهوری اسلامی که به ویژه دولت تدبیر و امید بر آن تاکید دارد به نظر می رسد استفاده از روش های خرابکارانه اینچنینی بجای بحث و گفت‌و‌گوی آزاد روش ناپسند و دور از انصاف و تعقل است.
 
خبرگزاری رسا ضمن این که این مساله را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد کرد بار دیگر از مخاطبان این رسانه حوزوی به دلیل مشکلات به وجود آمده عذرخواهی می کند.

منبع: خبرگزاری رسا

انتهای پیام/ ح . ا

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: