۰

پلیس دبی: تلویزیون «الجزیره» تروریستی است

نایب‌رئیس پلیس دبی، تلویزیون «الجزیره» قطر را یکی از ابزارهای گروهک‌های تروریستی خواند و نسبت به رویکرد تخریبی آن در منطقه خلیج فارس هشدار داد.
کد خبر: ۶۵۳۸۹
۱۱:۴۲ - ۱۰ دی ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:


به گزارش«شیعه نیوز» به نقل از فارس، «ضاحی خلفان» رئیس سابق پلیس دبی و نائب رئیس فعلی این نهاد امنیتی امارات متحده عربی طی یادداشتی که در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» منتشر کرد؛ با حمله به تلویزیون الجزیره قطر، آنرا تروریستی و یکی از ابزارهای گروهک‌های تروریستی نوصیف کرد.

خلفان نوشت: تلویزیون ماهواره‌ای الجزیره قطر، شبکه‌ای در راستای خدمت به اخوان (المسلمین) ‌است.

این یادداشت در حالی منتشر می‌شود که دولت انتقالی قاهره، اخیرا جماعت اخوان المسلمین را سازمانی تروریستی خواند. هم اکنون اعضای یک شبکه وابسته به اخوان المسلمین در کشور امارات متحده عربی محاکمه می‌شوند.

رئیس سابق پلیس دبی با اشاره به تجمع طرفداران اخوان المسلمین مصر در میدان «رابعة العدویة»،‌افزود: بنده شخصا پیشنهاد می‌دهم که نام تلویزیون الجزیره به نام «شبکه رابعه الجزیره» تغییر یابد. این نام برای الجزیره زیبنده‌تر است.

بر اساس این گزارش، خلفان در یکی دیگر از یادداشت‌های خود با اشاره به شعار تلویزیون الجزیره قطر مبنی بر «بیان دیدگاه و دیدگاه دیگری»،‌این شبکه تلویزیونی را «شبکه بیان دیدگاه بدون بیان دیدگاه دیگری» توصیف کرده و (رویکرد) آنرا مصیبت بار و بحران‌زا برشمرد.

وی با هشدار نسبت به ماندن این شبکه در دست جماعت اخوان المسلمین، گفت: الجزیره اگر در دست اخوانی‌ها بماند، به تروریسم تحریک خواهد کرد.

خلفان تلویزیون الجزیره قطر را پروژه‌ای به منظور برافروختن بحران‌ها در کشورهای عربی خواند و خواستار بستن دفاتر این شبکه در کشورهای عربی خلیج (فارس) ‌شد.

در یادداشت نائب رئیس پلیس دبی در آمده است: به همه کشورهای خلیج (فارس) نسبت به توطئه‌های آینده الجزیره برای منطقه هشدار می‌دهم.. هدف آینده الجزیره، نابودی منطقه خلیج (فارس) است.. دفاتر الجزیره در این کشورها باید بسته شوند.... این شبکه، یکی از ابزارهای گروهک‌های تروریستی است.

انتهای پیام/ز.غ
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: