۰
اختصاصی/

کمپ ستیزه جویان آلمانی در سوریه تاسیس شد

طبق گزارش رسانه های آلمانی، شبه نظامیان های تکفیری از آلمان در اردوگاه آلمانی، در سوریه برای مبارزه با دولت، در دمشق گرد هم جمع شده اند.
کد خبر: ۶۲۷۱۰
۱۰:۲۶ - ۳۰ مهر ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز: 

به گزارش «شیعه نیوز»، طبق گزارش رسانه های آلمانی، شبه نظامیان های تکفیری از آلمان در اردوگاه آلمانی، در سوریه برای مبارزه با دولت، در دمشق گرد هم جمع شده اند. با توجه به گزارش اشپیگل روز دوشنبه، حدود 200 شبه نظامیان آلمانی در شمال سوریه، آنچه کمپ آلمان لقب گرفته ، برای برنامه ریزی و پیشبرد حملات تروریستی خود در آن کمپ حاضر شده بودند. منابع اطلاعاتی می گویند سفر شبه نظامیان تکفیری آلمانی به سوریه رو به افزایش است، آنان همچنین تسریع کردند که این کمپ آموزش های لازم را برای مبارزات انتحاری علیه دولت سوریه را به شبه نظامیان آلمانی زبان  می دهند.

گفته می شود اکثریت این مردان جوان از وستفالن آلمان رهسپار سوریه شدند. مقامات تخمین می زنند که در سال 2013 بیش از یک هزار نفر از ستیزه جویان از سراسر اروپا در خاک سوریه برای مبارزه  حاضر شده اند و این آمار در مقایسه با سال 2012 چهار برابر افزایش یافته است. شواهد حاکی از آن است، ستیزه جویان از کشورهایی چون ایالات متحده، کانادا، فرانسه، و بریتانیا در سوریه مبارزه می کنند.

ناآرامی های سوریه از سال 2011 گریبان دولت بشار اسد را گرفت است. گزارش ها نشان می دهد که قدرت های غربی و متحدان منطقه ای به ویژه قطر، عربستان سعودی، و ترکیه به حمایت از شبه نظامیان در داخل کشور پرداخته اند. به گفته ی سازمان ملل متحد، بیش از 100000 نفر از زمان شروع درگیری ها تا کنون کشته  و میلیون ها نفر در خشونت آواره شده اند.


انتهای پیام/س.ع
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: